Nog zo eentje die zichzelf veel te serieus neemtquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zou eerder zeggen dat ik echt oud wordt als ik weer begin te spelen met speelgoed
Denk het niet! Maar ik zit ook best wel een eindje van de grens.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 23:48 schreef Flory het volgende:
[..]
Al iets van Struisse Brouwers gehad?
Wat moet jij toch perfect zijn, nooit een pijntje, altijd in vorm, wat zal het tegenvallen als je eens moet opgevenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Paracetamol is voor oude zwakke mensen
Had jij laatst ook geen zere rug?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Nooit een kater?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo voel ik me wel altijd met een kater.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 23:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welnee. Dat is voor zwakke oude mensen.
In speciaalzaken hebben ze soms wel wat van hun hoor.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 23:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk het niet! Maar ik zit ook best wel een eindje van de grens.
Ik ga ze onthouden.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 23:53 schreef Flory het volgende:
[..]
In speciaalzaken hebben ze soms wel wat van hun hoor.
De Russian Imperal Stouts van hun zijn jammie
Zeker! Ook erg lekkerquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 23:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga ze onthouden.Voor de stouts heb ik Moersleutel in de buurt, die zijn serieus lekker.
![]()
Ik lag plat in Frankrijk maar daarna nooit last meer van gehad. Wel raar eigenlijkquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 23:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had jij laatst ook geen zere rug?
Soort Bruce Willis in Unbreakable.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 23:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik lag plat in Frankrijk maar daarna nooit last meer van gehad. Wel raar eigenlijk
Oh ja, ik wil Glass ooit nog eens zien.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 23:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort Bruce Willis in Unbreakable.
Oh bah.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn zusje ligt in het zkh.![]()
Vanmiddag raar gevallen in zo’n bounce ding.
Bot door haar huis heen en alles
Staat op Prime dacht ik.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, ik wil Glass ooit nog eens zien.
Dan is zij de Samuel L Jackson van de familie.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn zusje ligt in het zkh.![]()
Vanmiddag raar gevallen in zo’n bounce ding.
Bot door haar huid heen en alles.
Net geopereerd, kan nooit meer op lopen heeft de arts gezegd.
OMGquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik krijg een foto, in zie 2 staven door haar onderbeen en een door haar voet en een externe stellage die alles bij elkaar houd.
Auquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik krijg een foto, ik zie 2 staven door haar onderbeen en een door haar voet en een externe stellage die alles bij elkaar houd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |