Ik jou ook niet Ik kwam hier al voor utoquote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:23 schreef Blaadjes het volgende: [..] ik heb bij jou altijd het idee een heel lief vrouwtje en dat je dan in werkelijkheid een buffel tegenkomt die niet lief is.
Utopia?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik jou ook niet Ik kwam hier al voor uto
Ja diequote:
Thnx Ben benieuwdquote:
Deze is ook wel mooi tochquote:
Dan liever toch het orgineel of deze:quote:
Buurman vond het niet zo joppie.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 13:08 schreef Dotteke het volgende:
Viel mij dat even tegen. Geen muziek gehoord theguyver 😋
Dacht jij dat ikquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 15:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Buurman vond het niet zo joppie.
Om 7:00 in de ochtend...
Op een zaterdag..
Ah ja toen stond het al weer uit heb van 9 tot 12 beetje herrie op gehad.. toen moest ik pleite.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht jij dat ik
Om 7 uur daar al was. 13 uur hadden wij afgesproken![]()
Hello afspraak was 13 uur 🥲quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 16:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah ja toen stond het al weer uit heb van 9 tot 12 beetje herrie op gehad.. toen moest ik pleite.
Vriendin zat in reuzenrad en die kon het wel horen.
En om 7 uur paar nrs maar daar werden mijn buren niet vrolijk van
Wat heeft u uitgespooktquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:01 schreef MatthijsDJ het volgende:
Met dochterlief naar "Mijn beste vriendin Anne Frank" geweest. Ze heeft de interesse voor WOII genetisch door gekregen van mij. Al boeit Anne Frank mij wat minder. Wel mooie film opzich.
Alleen rijden we vanuit Houten weg en daar hing de politie heli.. stap ik in Sliedrecht uit hoor ik weer een heli. Dat ding heeft ons dus vanaf Houten gewoon gevolgd via de A27 en A15.
Ze maar even op de koffie uitgenodigd mocht het om ons gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |