Morguhquote:Op maandag 15 november 2021 06:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ooit misschien.
[..]
Collega zou eigenlijk afgelopen weekend draaien op hardfest.
Op laatste moment gecanceld.
Was al meerdere keren verschoven en baalt nu als een stekker.
Ik heb zelf een classic LAN party eind van de maand.
Nja iedereen is gevaccineerd afgesproken nog even zelftest te doen.
7 man zal straks de politie inval doen?
Goeie classic serie.quote:Op zondag 14 november 2021 22:45 schreef Tingo het volgende:
En speciale voor de Little House on the Prairie fans.....de laaste interview met super handsome and all round nice bloke Micheal Landon....
OOk al weer vroeg presentquote:
Jup standaard haha.quote:Op maandag 15 november 2021 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OOk al weer vroeg present
Begin jij vroeg met werken?
Ja ga je dat weer krijgen.quote:Op maandag 15 november 2021 06:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup standaard haha.
Word weer druk weekje althans wat er nog door gaat ik verwacht veel telefoon dat veel dingen geschrapt gaan worden.
Nee ik heb 3 banen "workaholic" sommige lessen geef ik vanuit huis nu.quote:Op maandag 15 november 2021 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ga je dat weer krijgen.
Heb je vorige keer veel thuis gezeten?
Jemig dat is nogal wat. Pas maar op dat je je niet overwerkt dan ben je verder van huis.quote:Op maandag 15 november 2021 06:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee ik heb 3 banen "workaholic" sommige lessen geef ik vanuit huis nu.
Reparaties haal ik op doe ik bij mijn vriendin thuis plus werk 24 uur per week in magazijn omdat ik het leuk vind plus andere werk is vaak zo onvoorspelbaar.
Dus kan zijn dat ik de ene week maar 24 uur werk en de week er op 80/90 uur..
Ligt gewoon puur aan aantal opdrachten.
Neuh, scheelt op magazijn werk na waarbij ik goeie verstandhouding heb met de directeur (soort gelijke situatie) kan ik alles geweldig combineren en voor mijn eigen 2 anderen banen kan ik alles zelf beslissen.quote:Op maandag 15 november 2021 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig dat is nogal wat. Pas maar op dat je je niet overwerkt dan ben je verder van huis.
Draag je ook af en toe een jurkje danquote:Op maandag 15 november 2021 06:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Neuh, scheelt op magazijn werk na waarbij ik goeie verstandhouding heb met de directeur (soort gelijke situatie) kan ik alles geweldig combineren en voor mijn eigen 2 anderen banen kan ik alles zelf beslissen.
En dus ook de tijden invullen.
Lijk net een vrouw met multitasken af en toe
Alleen met Halloweenquote:Op maandag 15 november 2021 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Draag je ook af en toe een jurkje dan![]()
Maar fijn dat je het zo heb kunnen regelen allemaal.
Zolang je geen overlast veroorzaakt moet dat toch wel lukken.quote:Op maandag 15 november 2021 06:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ooit misschien.
[..]
Collega zou eigenlijk afgelopen weekend draaien op hardfest.
Op laatste moment gecanceld.
Was al meerdere keren verschoven en baalt nu als een stekker.
Ik heb zelf een classic LAN party eind van de maand.
Nja iedereen is gevaccineerd afgesproken nog even zelftest te doen.
7 man zal straks de politie inval doen?
Nja regeltjes hé mag maar 4.quote:Op maandag 15 november 2021 17:51 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Zolang je geen overlast veroorzaakt moet dat toch wel lukken.
Het is wel stil vanuit ID&T rondom Thunderdome. Maar ik zie het niet gebeuren... aan de andere kant hebben ze vast ook wel contact met den Haag en is er schijnbaar nog hoop.
Moge dot.quote:
Zo goed kunnen ze dat niet controleren, of er moet een NSB'er zijn die jullie verraadt.quote:
Een er van heeft geen vaccin, we waren al onderling aan het grappen om aparte tentjes op de zetten.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:33 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Zo goed kunnen ze dat niet controleren, of er moet een NSB'er zijn die jullie verraadt.
Leuke dag.. eerst bug in een script van me opgelost.. toen testen en alles zag er goed uit.. Tot de laatste test waarbij ik de inhoud van de data ging checken.. En blijkbaar had ik een verkeerd datum formaat gebruikt..
Anyway boel draait weer en volgende keer eerst de inhoud maar is checken en niet de technische werking
Jup blijft altijd leuk date formats (notatie) en computers..... Hoeveel oepsies daar al niet mee gebeurd zijn...quote:Op woensdag 17 november 2021 00:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Een er van heeft geen vaccin, we waren al onderling aan het grappen om aparte tentjes op de zetten.
In plaats daarvan om voor de zekerheid maar zelf test te gaan doen.
Prima deal, iedereen eens geen gezeik.
Datum format je bedoel zoals de VS gebruikt?
Staat me iets van bij dat NASA ooit een ruimte sonde kwijt raakten door verkeerde eenheden..
Duur grapje.
https://www.simscale.com/(...)mate-orbiter-metric/
.. iets voor jouquote:Op maandag 15 november 2021 17:51 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Zolang je geen overlast veroorzaakt moet dat toch wel lukken.
Het is wel stil vanuit ID&T rondom Thunderdome. Maar ik zie het niet gebeuren... aan de andere kant hebben ze vast ook wel contact met den Haag en is er schijnbaar nog hoop.
Ja dat geloof ik graag.quote:Op woensdag 17 november 2021 13:24 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Jup blijft altijd leuk date formats (notatie) en computers..... Hoeveel oepsies daar al niet mee gebeurd zijn...
Nope de internationale standaard, dus: yyyy-mm-ddquote:Op woensdag 17 november 2021 19:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik graag.
Maar welke moet je gebruiken dan?
VS?
Aha nja likt me wel kak om elke keer te checken of het wel klopt.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:44 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Nope de internationale standaard, dus: yyyy-mm-dd
https://www.cl.cam.ac.uk/~mgk25/iso-time.html
Moge dot, laatste donderdag van de week alweer.quote:
Morguhquote:Op donderdag 18 november 2021 07:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Aha nja likt me wel kak om elke keer te checken of het wel klopt.
Ik snap nog steeds niet waarom men geen universele standaard gebruikt in de VS vaak als ik een filmpje kijk beginnen ze weer met foot inch en rare datums.
Terwijl gross van de wereld meer logischer standaard gebruikt.
[..]
Moge dot, laatste donderdag van de week alweer.
Is het nu morgen black friday of volgende week?
Mijn tv begint te haperen ik heb nieuwe nodig.
Trekt harnas aan
Nog een weekje wachten Google zegtquote:Op donderdag 18 november 2021 07:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Aha nja likt me wel kak om elke keer te checken of het wel klopt.
Ik snap nog steeds niet waarom men geen universele standaard gebruikt in de VS vaak als ik een filmpje kijk beginnen ze weer met foot inch en rare datums.
Terwijl gross van de wereld meer logischer standaard gebruikt.
[..]
Moge dot, laatste donderdag van de week alweer.
Is het nu morgen black friday of volgende week?
Mijn tv begint te haperen ik heb nieuwe nodig.
Trekt harnas aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |