Ja, je zou toch denken dat 'ie er wel zat in z'n poule heeft nu.quote:
ik zit liever op zo'n grote..quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:57 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan komt er een freak wave en rol je door?Ik zou dan liever in zo'n reddingboot zitten die vanzelf weer goed rolt.
Pa bepaalde vroeger wat er gekeken werd. Vooral als er sport op wasquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, of langer al denk ik. M'n vader keek het altijd en dan ging ik erbij zitten
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, je zou toch denken dat 'ie er wel zat in z'n poule heeft nu.
Oke 2 jaar danquote:
Nieuwe AHS al gekeken? De serie he, niet die losse verhalen (daar is ook weer een nieuwe van zag ik).quote:
dacht even dat je 't over je spookhuis hadquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooi wel dat de lift in die toren nog steeds stuk is.
Nee nog niet. Gisterenavond was ik later thuis dan verwacht en toen had ik geen zin er in.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Nieuwe AHS al gekeken? De serie he, niet die losse verhalen (daar is ook weer een nieuwe van zag ik).
Anchor Handling Shipquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:02 schreef Ama het volgende:
[..]
American Horror Story
American Horror Stories
Kan beide
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Oh, die werkt ook niet fantastisch.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dacht even dat je 't over je spookhuis had
Oke, ken ik zo niet. Is dat van Netflix ofzo?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:02 schreef Ama het volgende:
[..]
American Horror Story
American Horror Stories
Kan beide
Uhm nee staat op Disney maar het is van FX Networks schijnbaar.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Oke, ken ik zo niet. Is dat van Netflix ofzo?
Disney heb ik ook. Ik zal eens kijken.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Uhm nee staat op Disney maar het is van FX Networks schijnbaar.
Ik had een keer gelezen dat ze tijdens een storm op de Noordzee enorme golven hadden gemeten waarvan ze eerst twijfelden of dat wel mogelijk was. Iets van 26 meter of zo.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zit liever op zo'n grote..
Maar een freak wave komt veel vaker voor dan men denkt. maar goed, dan moet ik een half college golf theorie gaan geven om dat uit te leggen
(uitgaande van de definitie dat een freak wave 20x of meer hoger is dan de Hs, significante golfhoogte).
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had een keer gelezen dat ze tijdens een storm op de Noordzee enorme golven hadden gemeten waarvan ze eerst twijfelden of dat wel mogelijk was. Iets van 26 meter of zo.
Klopt ja. 30 meter zelfs.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had een keer gelezen dat ze tijdens een storm op de Noordzee enorme golven hadden gemeten waarvan ze eerst twijfelden of dat wel mogelijk was. Iets van 26 meter of zo.
ja maar langere deining, dus het hele feest is minder 'heftig' omdat de periode veel langer is.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt ja. 30 meter zelfs.
Moet je eens Googelen over golven in de Pacific Oceaan.
Drijf je dan met je luchtbedjequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Carpaccio, hamburger en lemon custard pie.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eigenlijk dit idd
wat gaan we eten vanavond?
de pamaquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:04 schreef Ama het volgende:
Oh daar hoort Sons of Anarchy ook bij zie ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |