Gozer,quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:13 schreef Id_do_her het volgende:
Ik sta er eerder van te kijken dat mensen schijnbaar zo weinig interesse hebben dat ze dit soort basisdingen niet eens weten.
Het is wel de start van een carrière en een goede indruk achterlaten komt later altijd van pas.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:28 schreef spierbal het volgende:
[..]
Gozer,
Het is een supermarkt.
Die pik moest waarschijnlijk artikelen in een vak stoppen.
Zo boeiend is dat niet.
Nee, maar als zo'n freddy fanatico dat verlangt is het wel handig om te weten en was deze klacht niet nodig geweest.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:28 schreef spierbal het volgende:
[..]
Gozer,
Het is een supermarkt.
Die pik moest waarschijnlijk artikelen in een vak stoppen.
Zo boeiend is dat niet.
Okquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:39 schreef halfway het volgende:
[..]
Het is wel de start van een carrière
Het is een bijbaantje. Mijn bijbaantjes staan niet eens op mijn cv.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:39 schreef halfway het volgende:
[..]
Het is wel de start van een carrière en een goede indruk achterlaten komt later altijd van pas.
Diegene is nu waarschijnlijk filiaalmanager van de lokale Appie, ooit begonnen als vakkenvuller.quote:
En het jaarverslag heb je zeker ook niet doorgenomen? Luiwammesquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:45 schreef dikkedaniel het volgende:
je gaat toch niet inlezen voor stom bijbaantje bij de lokale supermarkt
Ik? Nee. Ik ben wel manager maar niet van een supermarktquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:50 schreef spierbal het volgende:
[..]
Diegene is nu waarschijnlijk filiaalmanager van de lokale Appie, ooit begonnen als vakkenvuller.
Vies veel respect.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:39 schreef halfway het volgende:
[..]
Het is wel de start van een carrière en een goede indruk achterlaten komt later altijd van pas.
boeit niemandt bij een bijbaantje.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:26 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb nog een goede tip voor als je gaat solliciteren. Gebruik je enter op je toetsenbord zodat je sollicitatie beetje normaal te lezen is
Natuurlijk wel. Ook die mensen willen het normaal kunnen lezen. Maar nee je baan zal er niet vanaf hangen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:36 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
boeit niemandt bij een bijbaantje.
Niemandt?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:36 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
boeit niemandt bij een bijbaantje.
Hier gestopt met lezen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:06 schreef dikkedaniel het volgende:
Hallo
Ik ging een paar dagen terug solliciteren voor een bijbaantje in de supermarkt
Had gezegdquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:06 schreef dikkedaniel het volgende:
Hij vroeg wat ik afwist van de desbetreffende supermarkt en of ik de historie kende van de supermarkt. Ik zei dat ik die niet kende. De man keek me verbaasd aan en zei:"hmm, dat is niet zo handig dat als je ergens gaat solliciteren de geschiedenis van het bedrijf niet kent, dit is een tip voor de volgende keer wanneer je ergens solliciteert!"
De sfeer zat er voor mij dus al weer lekker in.![]()
![]()
![]()
Hoe ben jij begonnen? 'ik ben werkman en ik zoek grof zwaar werk'?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:35 schreef Werkman het volgende:
[..]
Hier gestopt met lezen.
Ik ga niet zo'n lap tekst lezen voor zoiets onbenulligs als een supermarktbaantje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |