quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met vriendelijke gerrie,
Budapestenaar.
quote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:12 schreef dud0r het volgende:
Weer thuis.
Gesprek ging naar mijn idee goed.
Ik hoor ergens volgende week of ik het geworden ben.
En iedereen een zucht van herkenning slaken, toen ze de e-mail lazenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik gebruikte laatst wiewelen in een mail
Een formeel of informeel mailtje?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik gebruikte laatst wiewelen in een mail
Niemand die het opgevallen isquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En iedereen een zucht van herkenning slaken, toen ze de e-mail lazen
Iedereen gebruikt dat woord ook alsof het normaal isquote:
Formeel, als in "die klant moet niet wiewelen want die heeft zijn eigen zaakjes simpelweg niet op orde"quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Een formeel of informeel mailtje?
Of wel, maar ze dachten laat die UitStraling maar lullenquote:
Groetjes en kusjes,quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Formeel, als in "die klant moet niet wiewelen want die heeft zijn eigen zaakjes simpelweg niet op orde"
Grote kans dat dit het wasquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Of wel, maar ze dachten laat die UitStraling maar lullen
That's when the lingual magic happens.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen gebruikt dat woord ook alsof het normaal is
Maar dan netjes geformuleerd en mèt het woord wiewelen...okquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Formeel, als in "die klant moet niet wiewelen want die heeft zijn eigen zaakjes simpelweg niet op orde"
Hm hm ...quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
That's when the lingual magic happens.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende mail gaat naar die gast om hem uit te testen,
Met vriendelijke groet,
Oemfoefoe.
Nou...ik ben dan nog niet geslaagd voor de inburgeringscursus van kscquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen gebruikt dat woord ook alsof het normaal is
Moest nog een toevoeginkje doen: iedereen die zich in de buurt van US bevindt.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nou...ik ben dan nog niet geslaagd voor de inburgeringscursus van ksc
Wat zei je dan ?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is al netter dan wat ik gisteren zei tijdens een toespraakje
De mazzol!!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is al netter dan wat ik gisteren zei tijdens een toespraakje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |