Baaggginnnsssssssquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik moest van @:Mammietje in de duistere sferen blijven.
Eventuele klachten mag u bij haar indienen.
Ik hoop het ook. Ook omdat je weet dat elke maatregel die nu wordt ingevoerd, geheid niet voor de Pasen wordt afgeschaft. En dan wordt het wéér zo’n uitzichtloze kutwinter waarin niks kan.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel een beetje bang voor ja... maar laten we hopen dat men wel blijft inzoomen op de clusters en niet meteen weer het hele land op slot gaat gooien
Eind november zouden wij ons eerste evenement in twee jaar tijd hebben. Zal vast wel weer geannuleerd gaan worden, jammer jammer.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:17 schreef Jaeger85 het volgende:
Daar gaat mijn Nightwish concert volgende maand
Ik ben blij dat je naar me luistert -zouden meer mensen moeten doen- en ik vind 'm best mooi, maar had hem toch graag wat smakelijker gezien...quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik moest van @:Mammietje in de duistere sferen blijven.
Eventuele klachten mag u bij haar indienen.
Laten we nou aub niet vooruitlopen op teleurstellingen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Eind november zouden wij ons eerste evenement in twee jaar tijd hebben. Zal vast wel weer geannuleerd gaan worden, jammer jammer.
Je ziet nu dus dat zo'n coronapas ook geen ene drol uitmaakt in feite.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:22 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Ook omdat je weet dat elke maatregel die nu wordt ingevoerd, geheid niet voor de Pasen wordt afgeschaft. En dan wordt het wéér zo’n uitzichtloze kutwinter waarin niks kan.
Hier gaat iets mis denk ik.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:20 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Amsterdam heeft ongeveer 20 keer meer inwoners dan Zevenaar. Omgerekend zou je dan uitkomen op zo'n 1250 besmettingen in Amsterdam.
Is dat evenement ook al twee keer verplaatst?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Eind november zouden wij ons eerste evenement in twee jaar tijd hebben. Zal vast wel weer geannuleerd gaan worden, jammer jammer.
Wie zegt dat de coronapas hier debet aan is?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je ziet nu dus dat zo'n coronapas ook geen ene drol uitmaakt in feite.
Niet dat ik weet. Vaccinatiegraad is daar ook 'keurig' 88%.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zevenaar, zijn dat ook reli-gemeenschappen daar?
Ik hou er rekening mee, dat is allesquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:23 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Laten we nou aub niet vooruitlopen op teleurstellingen.
Kan niet elke dag pieken he, morgen weer nieuwe ronde nieuwe kansenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:23 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je naar me luistert -zouden meer mensen moeten doen- en ik vind 'm best mooi, maar had hem toch graag wat smakelijker gezien...![]()
Toch beetje teleurstellend dit...![]()
Yup. Dutch Comic Con in Utrecht.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:23 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Is dat evenement ook al twee keer verplaatst?
Niet debet, maar kennelijk remt het toch ook niet bepaald (genoeg)quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:23 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat de coronapas hier debet aan is?
Met Eragon?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Yup. Dutch Comic Con in Utrecht.
*zucht....quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Kan niet elke dag pieken he, morgen weer nieuwe ronde nieuwe kansen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Eragon was mijn alternatieve account waar ik tenminste mijn enthousiasme kon uiten over Cons
In Staphorst tientallen besmettingen per dag toch? Dat is natuurlijk ook maar <1% van het dagtotaal..quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar zou er hier niet ook gewoon een rol liggen voor burgemeesters van zwarte kousen gemeenten, om die kerkdiensten op locatie gewoon een aantal weken op te schorten oid ?
Hangt er echt vanaf waar de besmettingen plaatsvinden. Dus een hele voorbarige conclusie die je hier trekt.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Niet debet, maar kennelijk remt het toch ook niet bepaald (genoeg)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |