quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:34 schreef datismijnmening het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100012905_5ef60cde
@:bitterbal
Ik gok dat 'ie een slot heeft.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:59 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Das klote zeg.
En moet je maar geluk hebben in weekend dat ie na n aantal zatte jongeren niet zo eruit ziet
[ afbeelding ]
quote:
Keer gezien op een festival, zat een meisje in en toen ze er onder de stront uit kroop toen waren haar ogen zo groot als schoteltjes en in pure maar dan ook pure doodsangst.quote:
Dat is ook wel flippen natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer gezien op een festival, zat een meisje in en toen ze er onder de stront uit kroop toen waren haar ogen zo groot als schoteltjes en in pure maar dan ook pure doodsangst.
Dat was geen angst, dat was afschuw en walging.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer gezien op een festival, zat een meisje in en toen ze er onder de stront uit kroop toen waren haar ogen zo groot als schoteltjes en in pure maar dan ook pure doodsangst.
Brrrrr.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hoorde van t weekend al jongens ermee kloten.
Dat moet je ook niet in een dixi willen doen. Bah.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:10 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Dat is ook wel flippen natuurlijk.
Heb je net je paar snuifjes op zig je in eens onder de stront 😳😳😳
Oh zijn collega heet ook Jan.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:05 schreef Ama het volgende:
Die jongen die hier bezig klinkt als precies als Dennis Schouten.
Het zegt me niks, vrees ik.quote:
Die van mij is 10 jaar oudquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:15 schreef kwiwi het volgende:
M'n ipad valt steeds uit met 25% batterij nog volOk het ding is 5 jaar oud, maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |