nou bij vergroten denk ik eerder dat het gewoon een handgreep van hetzelfde hout isquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:25 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Zo te zien leds onder de glazen(denk ik)
Is n stock foto

Ja, goed punt. Over het algemeen probeer ik m'n was niet meer dan een lading te laten ophopen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja het was bij mij altijd een wasmarathon als ik van varen terug kwam

Het drogen duurt nu zo lang dat ik elke keer een was achterloop voor m'n gevoel.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, goed punt. Over het algemeen probeer ik m'n was niet meer dan een lading te laten ophopen.
dat ik afgelopen week 2 keer heb lopen draaien en er daarna nķg een in m'n mand lag, ehhhh

Ik heb een tijd in 020 gewoond en een paar van dit soort mensen ontmoet.Dat was als 19 jarige super interessant ,quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja echt hč? Ik ook zoiets, hahaha

Dat helpt niet nee.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het drogen duurt nu zo lang dat ik elke keer een was achterloop voor m'n gevoel.
 Daarom mezelf woensdag maar even aan het wassen geschopt, dan kan ik hopelijk mijn mand zo goed als leeg wassen dit weekend.
 Daarom mezelf woensdag maar even aan het wassen geschopt, dan kan ik hopelijk mijn mand zo goed als leeg wassen dit weekend.  

Die van woensdag is nu eindelijk droog, nu hang ik zo de nieuwe lading op die zondag dan hopelijk droog is. Dan beddengoed wassen, dat is hopelijk met een dag schoon, en dan even de lichte was die er weer twee dagen over doet.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat helpt niet nee.Daarom mezelf woensdag maar even aan het wassen geschopt, dan kan ik hopelijk mijn mand zo goed als leeg wassen dit weekend.

Ja dat zei je laatst, apart wel, idd ook interessantquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een tijd in 020 gewoond en een paar van dit soort mensen ontmoet.Dat was als 19 jarige super interessant ,
Veel dingen beleefd.

Lekker droger kopen. Gemak dient de mens.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van woensdag is nu eindelijk droog, nu hang ik zo de nieuwe lading op die zondag dan hopelijk droog is. Dan beddengoed wassen, dat is hopelijk met een dag schoon, en dan even de lichte was die er weer twee dagen over doet.
Tegen die tijd weer een was met handdoeken die er weer twee dagen over doet, en dan weer de donkere was die er twee dagen over doet, en dan weer het beddengoed.
Blij dat ik alleen woon.

Ik moet wel een béétje rekening houden met wanneer ik was ja.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van woensdag is nu eindelijk droog, nu hang ik zo de nieuwe lading op die zondag dan hopelijk droog is. Dan beddengoed wassen, dat is hopelijk met een dag schoon, en dan even de lichte was die er weer twee dagen over doet.
Tegen die tijd weer een was met handdoeken die er weer twee dagen over doet, en dan weer de donkere was die er twee dagen over doet, en dan weer het beddengoed.
Blij dat ik alleen woon.
 Nu doen we beiden onze eigen wassen, maar er moet wel plek voor zijn.
 Nu doen we beiden onze eigen wassen, maar er moet wel plek voor zijn.   

Zonde van mijn kleding.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker droger kopen. Gemak dient de mens.

Of een was- en strijkwijf op de kop tikkenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]

Extreem? Ik vond het gepiel in de marge.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:34 schreef Karzai het volgende:
ik woon er nog steeds, ook wel met aparte figuren om gegaan, maar de foute vrienden zijn wel extreem

Daar droogt het niet sneller van.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of een was- en strijkwijf op de kop tikken

Kan ook. Zit mobiel vergroten gaf geen duidelijkheid hier. Maar goed oog voor detailquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou bij vergroten denk ik eerder dat het gewoon een handgreep van hetzelfde hout is

Kan hem niet kwijtquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]

ik bedoel hun levensstijlquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Extreem? Ik vond het gepiel in de marge.

zjosquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:36 schreef Karzai het volgende:
Die hebben zichzelf helemaal de vernieling in geholpen, alleen rooie jos komt er een beetje goed vanaf

Staplelen.quote:

Maar die neem de vuile was mee en komt het schoon en gestreken terugbrengen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar droogt het niet sneller van.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |