Ik heb dit er van gemaaktquote:Op donderdag 4 november 2021 16:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bedankt en als je toch bezig bent is het ook duidelijker als je bij het Conference League topic hetzelfde doet, daar staat het nu ook nogal onduidelijk.
VBL / [Europa Conference League 2021/22] #6 Gaat lekker
Heb je al een banaantje op?quote:Op donderdag 4 november 2021 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb dit er van gemaakt
VBL / [Europa Conference League 2021/22] #6 Gaat lekker
Ik vind dat ik m'n werk vandaag wel weer gedaan heb zo
Nee, ik heb besloten vanavond weer te sporten dus ik denk ik bewaar hem lekker voor vanavondquote:
Dat is een verstandige keuzequote:Op donderdag 4 november 2021 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik heb besloten vanavond weer te sporten dus ik denk ik bewaar hem lekker voor vanavond
Bedankt voor je interesse
quote:Op donderdag 4 november 2021 17:47 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Mwene bakt er niks van als back dus zet hij hem op 10
quote:
Half 10 he! Maar dat is wel bijzonder jaquote:Op donderdag 4 november 2021 17:47 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Mwene bakt er niks van als back dus zet hij hem op 10
Ginkel is blijkbaar ook niet 100% fit, leuke rubriek. Iedereen rust geven en massaal geblesseerd.quote:
C-elftal, geen genot.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ginkel is blijkbaar ook niet 100% fit, leuke rubriek. Iedereen rust geven en massaal geblesseerd.
[ twitter ]
Jezus wat een cliffhanger zeg.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:00 schreef Bolasie het volgende:
Ik kijk de voorbeschouwing mee. Over de wedstrijd twijfel ik nog; daarover later meer.
Kevin Strootman 2quote:Op donderdag 4 november 2021 17:59 schreef De_Kraam het volgende:
Is van Ginkel berhaupt ooit fit geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |