had je nog wat gehoord over die bezichtiging?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:57 schreef kwiwi het volgende:
In m'n nieuwe dorp is een trein die alleen "halt auf verlangen". Vandaag voor het eerst genomen. Moest een knop op het station indrukken anders zou ie gewoon voorbij rijden. Nou, dan weet je dus dat je in de middle of nowhere woont
Ik heb ooit eens op zijn bek geslagen toen ik het ziekenhuis lag.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo voelde het van de week wel toen ik de afdeling nog niet af mocht, tig rondjes achter elkaar lopen en dan allemaal van die commentaren van ‘ben je aan het trainen voor een marathon’
Gelukkig staat er 1 ding vast, de wintertijd gaat eind oktober weer in.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat zie je aan alle kanten gebeuren. En er is niets wat je er tegen kunt doen
Woon je op wielen?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens op zijn bek geslagen toen ik het ziekenhuis lag.
Dat huis was van de binnenkant helaas niks mee te beginnen, echt extreem onhandig ontworpen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had je nog wat gehoord over die bezichtiging?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:53 schreef UitStraling het volgende:
Voor Den Haag en Rotterdam zou het wel een idee zijn om zoals in The Purge gewoon 24 uur met Nieuwjaar wetteloos te zijn, daarna een dagje schoonmaken en tellen hoeveel uitkeringen we minder op hoven te hoesten
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Nee, sķmmige mensen liggen liever niet de hele dag in bed, lui varken."
Ja ,ik ben Frank van Etten.quote:
ah bummer, verbouwen ging 'm ook niet worden?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat huis was van de binnenkant helaas niks mee te beginnen, echt extreem onhandig ontworpen.
ja he. en normaal gebruik ik ze alleen om limited mee te spelen maar in de playgroup is er maar 1 iemand met nog boosters.quote:
In die periode is dat sowieso alquote:
Nee, was echt niks mee te beginnen tenzij je het helemaal zou afbreken.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah bummer, verbouwen ging 'm ook niet worden?
nou ja dat wondvocht is wel belangrijk ook hequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat doe ik elke dagmaar het bezoekuurtje van de dokters is nog niet geweest
goed om je ogen te trainenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, maar dat zou ook niet echt werken op dit minischermpje denk ik
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, was echt niks mee te beginnen tenzij je het helemaal zou afbreken.
Gisteren toen ik buiten rondjes aan het lopen was met de infuuspaal werd ik al door een zuster aangesproken of ik niet verdwaald wasquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Nee, sķmmige mensen liggen liever niet de hele dag in bed, lui varken."
Ik snap niks van deze post.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja he. en normaal gebruik ik ze alleen om limited mee te spelen maar in de playgroup is er maar 1 iemand met nog boosters.
En deze set zit flink wat waarde in dus nog maar een boosterbox gehaald. crack ik er 24 van het weekend. houd ik er 12 over voor 2x sealed.
alles wat een beetje waarde heeft en ik dubbel heb in de verkoop. Dan haal ik de prijs er ook wel weer een beetje uit.
M'n eerste doos haalde ik qua waarde er ook uit en had 1 dubbele die ik verkocht heb en daarvoor weer een fetchland gekcoht die ik nog miste.
Moet er nu nog maar 2 en dan zijn m'n fetches compleet.
Gelukkig heb ik de duurste al.
Regel een Switch.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, maar dat zou ook niet echt werken op dit minischermpje denk ik
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren toen ik buiten rondjes aan het lopen was met de infuuspaal werd ik al door een zuster aangesproken of ik niet verdwaald was
draakje welquote:
Welkom in Zwitserlandquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:57 schreef kwiwi het volgende:
In m'n nieuwe dorp is een trein die alleen "halt auf verlangen". Vandaag voor het eerst genomen. Moest een knop op het station indrukken anders zou ie gewoon voorbij rijden. Nou, dan weet je dus dat je in de middle of nowhere woont
@dud0r heeft een soort van woning gekocht. Heeft nu flinke overwaarde en gaat cashen.quote:
Daar zijn zustersbilletjes toch al voorquote:
Laat die jongen nou eens met rust man mafkeesquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Gelukkig staat er 1 ding vast, de wintertijd gaat eind oktober weer in.
@:zipportal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |