Tegenover mij woont een buurvrouw. Paar keer gesproken, vrijgezel en behoorlijk assertief. Zij is daarnaast een 7.5/8.
Je hebt wel eens van die dagen dat je door alle drukte en haast vergeet de gordijnen dicht te doen als je na het douchen naakt door het huis loopt om een schoon kloffie uit de kledingkast te pakken.
Dat de buurvrouw mag zag is toch wel even schrikken. Nou ja ze heeft vast wel meer naakte mannen gezien maar op een of ander manier zag je aan haar gezicht dat ze amper gechoqueerd was. Meer opgewonden en verrast zeg maar...
Laatst stond ze voor het raam met iets als dit aan en deed net of ze me niet zag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht nog "nou die gaat een leuk avondje beleven". 10 minuten later, terwijl ik in een online vergadering zat, ging de deurbel. Stond de buurvrouw daar met een lange regenjas aan. Ze wilde even binnenkomen om wat te vragen en iets te bespreken. Ik heb gevraagd of ze morgen terug kon komen en daar ging ze mee akkoord.
Wat moet ik nu doen? Ik ben getrouwd dus maakt het allemaal extra moeilijk.
Klacht: radeloos.
Ô mon citoyens vous serez unis.