Nee, wel allemaal leuke tripjes in de planningquote:
Neuh, ik vermoed een emotionele toespraak en "tragisch ongeluk" en dat was het wel.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maakt niet echt uit. Het zal vooral voor de rest van zijn leven zijn "Oh ja Alec Baldwin dat was die gast die die vrouw doodgeschoten heeft". Doeidoei carričre.
Nou ja, misschien dat dit dan weer wat mensen wakker maakt in het vuurwapendebat daar. Want reken maar dat ELKE amerikaan er wat van vindt
Ah jawel joh ff de lievelingstante uithangen togggquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ga ik wel of niet naar de kinderverjaardag vanavond?
Zou het knap vinden als ze mij zowaar zouden herkennenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah jawel joh ff de lievelingstante uithangen toggg![]()
![]()
Oh nou dan heeft het wel erg weinig zinquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou het knap vinden als ze mij zowaar zouden herkennen
Oke, nou dat was misschien zwaar overdreven, maar lievelingstante zal ik nooit worden en dat is ook niet mijn ambitiequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou dan heeft het wel erg weinig zin
Weinig gezien of gewoon zo jong nog?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jezelf insmeren met caviabloed en caviapis, dan weten ze voortaan echt wel wie je bentquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is best wel lang,ik ook iets van 20 jaar.De enige verbinding wat ik nu nog heb is dat ik voor 1/5 eigenaar ben van een Friese sjees.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jaar of 10-15 denk ik? Nooit een eigen paard ofzo hoor, dus zo goed kende ik de beestjes ook weer niet.
Waarom zou je er dan heen gaan? "Omdat het hoort"?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, nou dat was misschien zwaar overdreven, maar lievelingstante zal ik nooit worden en dat is ook niet mijn ambitie
Nee, wel veel gezien, maar ik ben niet echt zo'n kinder-persoonquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weinig gezien of gewoon zo jong nog?
Snif snifquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezelf insmeren met caviabloed en caviapis, dan weten ze voortaan echt wel wie je bent
Mjaaaaweeenieeeeesoorttvannnquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom zou je er dan heen gaan? "Omdat het hoort"?
Greta kan tegenwoordig ook al zingen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:35 schreef Haags het volgende:
Jongens ik ben hyped. Abba heeft weer nieuwe nummers.
Beetje grommen als de kindjes te dichtbij komen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Snif snif
Tante 4E komt er weer aan hoor, met dr knaagdierenmobiel.
(Auto vol met hooi)
En de stroomkosten die opgewekt worden door windenergie maar hoger wordenquote:
Oh, maar dat maakt die koters niet uit hoor. Ik heb serieus weinig met kinderen, maar de tantezeggers vinden me fantastisch geloof ik.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, wel veel gezien, maar ik ben niet echt zo'n kinder-persoondus ik zit liever op de achtergrond
Hoektanden ontblotenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje grommen als de kindjes te dichtbij komen.
dat had ik niet van jou verwachtquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Groene thee met sinassapel mandarijn smaak
Ja, nu waait het weer te hard natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En de stroomkosten die opgewekt worden door windenergie maar hoger worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |