SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
5 ploegendienst leek me eerst geweldig,maar dat heeft me echt gesloopt.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zou me ook veel waard zijn, normale tijden, ik heb ze al daar niet van maar dat hoort bij de echte jeugd die gekke en onregelmatige tijden.
Hoe lang heb je dat gedaan?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
5 ploegendienst leek me eerst geweldig,maar dat heeft me echt gesloopt.
Dat wil je niet idd.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nachtdiensten zijn wel ideaal imo, maar dan ook alleen nachtdienstenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een jaar.3 ploegendienst daarvoor ongeveer 8 jaar.Dat beviel veel beter.quote:
Slopend wel.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nachtdiensten zijn wel ideaal imo, maar dan ook alleen nachtdiensten
Nachtdiensten zijn tof.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een jaar.3 ploegendienst daarvoor ongeveer 8 jaar.Dat beviel veel beter.
Dat is voor even leuk maar op de lange termijn is het niet heel gezond.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lol, daar zou ik na 1 dag al klaar mee zijnquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oh wel hoor, deed het met heeel veel plezier, van tien 's avonds tot 5 a 6 uur 's ochtends, weet je hoeveel tijd je voor jezelf hebt op de dag..ideaal!!!quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:43 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Dat is voor even leuk maar op de lange termijn is het niet heel gezond.
Ach stel je aan, leuk voor tijdelijk toch even, op zijn puberaals even wat centjes harken, niks mis mee.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja maar uiteindelijk toch net zoveel tijd als bij notmale werktijden?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh wel hoor, deed het met heeel veel plezier, van tien 's avonds tot 5 a 6 uur 's ochtends, weet je hoeveel tijd je voor jezelf hebt op de dag..ideaal!!!
Dit dus, heb bv wel eens van 8:00 tot 14:00 de volgende dag gewerktquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel eens rare werktijden, maar in een ploegendienst zou ik stuk gaan vermoed ik.
Ploegendiensten zijn een nachtmerrie, net gewend aan een ritme die week, ga je de week erop naar een ander ritmequote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel eens rare werktijden, maar in een ploegendienst zou ik stuk gaan vermoed ik.
Dat wisselt,in het weekend s`nachts werken tikt leuk aan.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar uiteindelijk toch net zoveel tijd als bij notmale werktijden?
Hmmmm, vind ik niet..quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar uiteindelijk toch net zoveel tijd als bij notmale werktijden?
Zo en hoe!!!quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat wisselt,in het weekend s`nachts werken tikt leuk aan.
Ik werk dubbel onregelmatig.. en vanaf volgend jaar zomer slechts 4 a 5 maanden per jaar.. Ideaalquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar bedoelen jullie dat je meer tijd hebt omdat je minder uren werkt dan iemand op kantoor bijvoorbeeld of hoe? Want ik dacht of je nu 8u overdag of 's nachts werkt, dat maakt niet uit qua tijd voor jezelf toch.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een paar jaar puur voor het extra geld kan prima, tot je ouder wordt,dan gaat het echt steeds moeizamerquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk wel dat ie weet waar ie het over heeft en dat het m gewoon sloopte op den duur..niks aanstellerigs aanquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ach stel je aan, leuk voor tijdelijk toch even, op zijn puberaals even wat centjes harken, niks mis mee.
Dat doe je helemaal netjes.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik werk dubbel onregelmatig.. en vanaf volgend jaar zomer slechts 4 a 5 maanden per jaar.. Ideaal
Dat zou ik dan weer wel makkelijker kunnen, omdat het een tijdelijke situatie is die te overzien is.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik werk dubbel onregelmatig.. en vanaf volgend jaar zomer slechts 4 a 5 maanden per jaar.. Ideaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |