Zonder file 40 minquote:
Hahaha, het werd gewoon voor ze gekocht door anderen op een gegeven momentquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bah bah..![]()
Ik zou van pure rancune gewoon deo in het rond gaan spuiten.
quote:
quote:
* Maakt kotsgeluidquote:
Maar openbaar vervoerquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In een grote stad snap ik het wel, maar ik zou zonder auto niet kunnen
Aansluiting sluit net niet lekker aan, ik moet dan altijd 29 min wachtenquote:
ik vind autorijden geen klote meer aan momenteel, overal vast, vertraging, wegwerkzaamheden. Ik word er ongelooflijk moe vanquote:
Dit.quote:
lijkt in rotterdam tegen te vallen, denk 6 keer naar werk nuquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe ver kan je met een volle tank rijden dan Ballie?
Jij woont gewoon op een kutplekquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:31 schreef Haags het volgende:
[..]
ik vind autorijden geen klote meer aan momenteel, overal vast, vertraging, wegwerkzaamheden. Ik word er ongelooflijk moe van
Ja, ben het ook helemaal zatquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:31 schreef Haags het volgende:
[..]
ik vind autorijden geen klote meer aan momenteel, overal vast, vertraging, wegwerkzaamheden. Ik word er ongelooflijk moe van
Ja dat wel. Al is dat in een stad ook wel 100x beter dan op het plattelandquote:
Huh watquote:
Zal lekker hebben geroken daar...quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
ik heb wel eens gekotst (echt veel) in een wasbak op de slaapkamer en ben toen gaan slapen en ik was geïntrigeerd dat er niets van was weg gelopen acht uur later.
Randstad problemen ditquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ben het ook helemaal zatiedereen met zijn autoneus tegen andermans autokont aan.
Morgen moet ik naar een kinderverjaardag, maar ik denk dat ik gewoon lekker thuis blijf, onder het mom van file, want ik moet langs Utrecht.. nou dan weet je het wel.
Er zitten ademende mensen in. Dat vind ik al walgelijk genoegquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja dat wel. Al is dat in een stad ook wel 100x beter dan op het platteland
Dat valt normaal gesproken echt wel mee. Alleen lijken ze nu echt werkelijk OVERAL bezig te zijn.quote:
Haha verstandige keuze ja. En anders, succesquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ben het ook helemaal zatiedereen met zijn autoneus tegen andermans autokont aan.
Morgen moet ik naar een kinderverjaardag, maar ik denk dat ik gewoon lekker thuis blijf, onder het mom van file, want ik moet langs Utrecht.. nou dan weet je het wel.
Denk dat ze het niet zo heel erg vinden als je een berichtje stuurt dat je niet komt.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
FvD pleit voor 130 terugquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Hmmm i may or may not have also done thisquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
ik heb wel eens gekotst (echt veel) in een wasbak op de slaapkamer en ben toen gaan slapen en ik was geïntrigeerd dat er niets van was weg gelopen acht uur later.
Nou, ook zonder randstad zijn er problemen.quote:
Ja, mensen zijn wel een probleem.eigenlijk HET probleem.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Er zitten ademende mensen in. Dat vind ik al walgelijk genoeg
Werd wakker gestompt door mijn vriendin.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zal lekker hebben geroken daar...hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |