Redelijk doorzichtig hoorquote:
Je zou verwachten dat die mensen een beetje begrip kunnen tonen..quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:02 schreef CherryLips het volgende:
Bij de begrafenis van m'n opa liep de begrafenisondernemer te wenken dat we door moesten lopen toen we de kist naar het graf brachten. M'n oma was 88 en liep zelf. Maar ze moest doorlopen.
Dus toen zij overleed hebben ze een ander genomen.
Een jaar geleden betaalde ik 41 euro per maand en kreeg ik 100 euro terugquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh jee, zou alvast een lening pakken.
Ik moest 10 euro bijbetalen op m'n jaarrekening
We moesten mijn moeder bijna losbikken.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je naast het bed staat waarin ze opgebaard liggen en de koeling slaat aan.
CL-vormig gat in de deur.
En ze hadden haar lippen dicht genaaid leek het. Geen idee wie dat gedaan zou hebben precies en we hadden er ook niet zo'n zin in om er goed naar te kijken.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan ik mij herinneren van mijn oma.. die was thuis opgebaard
Oldskool ,newskool.quote:
What the fuckquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:57 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn vader overleed een jaar na mijn moeder.Toen we de uitvaart begeleidster belden was het eerste wat ze zei: Tsja,nu zijn jullie wees.
En in het eerste gesprek: Jullie weten hoe het werkt,het draaiboek ligt al klaar.
Wat een K.twijf was dat.Ik ben toen even de kamer uitgelopen.
Griepseizoen, ze zullen het wel druk gehad hebben.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat die mensen een beetje begrip kunnen tonen..
No school rules!!!quote:
Behalve als je Turkse roots hebtquote:
Ik begon met 100 per maand, later bijgesteld naar 140.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een jaar geleden betaalde ik 41 euro per maand en kreeg ik 100 euro terug
Ik ga dit jaar zoveel meer betalen
No skool rules !quote:
Dat verschil merken wij ook hier.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik begon met 100 per maand, later bijgesteld naar 140.
Nadeel van een ruime woning met maar aan 1 kant buren.
Jaaaquote:
Die 41 euro gold voor een appartement, nu een rijtjeshuis, maar aan weerskanten retail, dus daar wordt amper gestookt. Staat nu op 190 per maand, als we hier overheen gaan, gooi ik Wattenschijfjes pc en console het raam uit.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik begon met 100 per maand, later bijgesteld naar 140.
Nadeel van een ruime woning met maar aan 1 kant buren.
Totdat je gaat douchenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:08 schreef bitterbal het volgende:
ik zit nu 25% onder het gemiddelde gebruik van een appartement met 1 persoon![]()
[ afbeelding ]
En dat voor een ijsbalquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:08 schreef bitterbal het volgende:
ik zit nu 25% onder het gemiddelde gebruik van een appartement met 1 persoon![]()
[ afbeelding ]
Dat zijn mensen die je op dat moment even goed kan gebruiken.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:08 schreef CherryLips het volgende:
De pastor bij de begrafenis van m'n andere opa was een held. Was net Tom Petty. Op de motor, leren motorkleding. Had aandacht voor iedereen, keek je doordringend aan, goede handdruk, kon heel mooi spreken. Toen z'n urn later nog werd begraven kwam hij ook, op de fiets.
Jammer dat hij er niet was toen m'n oma overleden was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |