Wtf...nu zijn jullie wees...zooo...ik had dat wijf echt wat aan gedaan, of me ingehouden en maar vertrouwen hebben in karma..quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:57 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn vader overleed een jaar na mijn moeder.Toen we de uitvaart begeleidster belden was het eerste wat ze zei: Tsja,nu zijn jullie wees.
En in het eerste gesprek: Jullie weten hoe het werkt,het draaiboek ligt al klaar.
Wat een K.twijf was dat.Ik ben toen even de kamer uitgelopen.
Waarom nietquote:
Dat laatste dan maar.Maar ik was in staat om haar er uit te trappen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wtf...nu zijn jullie wees...zooo...ik had dat wijf echt wat aan gedaan, of me ingehouden en maar vertrouwen hebben in karma..![]()
Zijn er statuten?quote:
Ja joh...ik had er iig de huid vol gescholdenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat laatste dan maar.Maar ik was in staat om haar er uit te trappen.
Jezus. Lekker meevoelend.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:57 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn vader overleed een jaar na mijn moeder.Toen we de uitvaart begeleidster belden was het eerste wat ze zei: Tsja,nu zijn jullie wees.
En in het eerste gesprek: Jullie weten hoe het werkt,het draaiboek ligt al klaar.
Wat een K.twijf was dat.Ik ben toen even de kamer uitgelopen.
Was maar een sarcastisch bedoelde grap van FF hèquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kap eens met dat gezeik en gemier aub.
Mijn ouders lagen op een koelplaat.Heel raar als je ze dan in de kist moet leggen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:00 schreef UitStraling het volgende:
Mijn zwager begon al heel snel naar lijk te stinken en er waren nogal wat mensen die afscheid van hem wilden nemen en dan moet je toch snel wat regelen en de regie in handen nemen om het nog een beetje waardig te maken als je dat als eerste opmerkt met je prima neus.
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kap eens met dat gezeik en gemier aub.
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:00 schreef UitStraling het volgende:
Mijn zwager begon al heel snel naar lijk te stinken en er waren nogal wat mensen die afscheid van hem wilden nemen en dan moet je toch snel wat regelen en de regie in handen nemen om het nog een beetje waardig te maken als je dat als eerste opmerkt met je prima neus.
Wordt niet begrepen schijnt.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Was maar een sarcastisch bedoelde grap van FF hè
Help 4E en de pluizenbolletjes de winter door.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou een crowdfund opstarten.
Als je naast het bed staat waarin ze opgebaard liggen en de koeling slaat aan.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn ouders lagen op een koelplaat.Heel raar als je ze dan in de kist moet leggen.
Da fuck hee.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:02 schreef CherryLips het volgende:
Bij de begrafenis van m'n opa liep de begrafenisondernemer te wenken dat we door moesten lopen toen we de kist naar het graf brachten. M'n oma was 88 en liep zelf. Maar ze moest doorlopen.
Dus toen zij overleed hebben ze een ander genomen.
Sneu jaquote:
dat kan ik mij herinneren van mijn oma.. die was thuis opgebaard (dit was bijna 30 jaar terug en herinner het mij nog best goed)quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je naast het bed staat waarin ze opgebaard liggen en de koeling slaat aan.
CL-vormig gat in de deur.
Ik heb toch een partij gevroten vanavond bij de Griekquote:
Redelijk doorzichtig hoorquote:
Je zou verwachten dat die mensen een beetje begrip kunnen tonen..quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:02 schreef CherryLips het volgende:
Bij de begrafenis van m'n opa liep de begrafenisondernemer te wenken dat we door moesten lopen toen we de kist naar het graf brachten. M'n oma was 88 en liep zelf. Maar ze moest doorlopen.
Dus toen zij overleed hebben ze een ander genomen.
Een jaar geleden betaalde ik 41 euro per maand en kreeg ik 100 euro terugquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh jee, zou alvast een lening pakken.
Ik moest 10 euro bijbetalen op m'n jaarrekening
We moesten mijn moeder bijna losbikken.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je naast het bed staat waarin ze opgebaard liggen en de koeling slaat aan.
CL-vormig gat in de deur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |