Shadowlands terrorrrrquote:
Bijna tegelwaardig.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De wereld hangt van toevalligheden aan elkaar vast.
Nou.. een collega in een ander team meurt echt naar zweet.. die heeft vast nog nooit gehoord van deo en dat vind ik echt vreemd voor een vrouwquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, dat maakt hier niks uit. 3/4 van het niet kantoor volk doucht na het werk
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb dat hechten even opgezocht en het is maar goed dat ik toch maar geen patholoog ben geworden.
De weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingenquote:
Nou ja, dat leek me vroeger interessant, maar ik vind dit hechten al smerig dus die carrière was denk ik niks geworden.quote:
Zuid-koreanen doen ook niet aan deo..stom feitje, i knowquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou.. een collega in een ander team meurt echt naar zweet.. die heeft vast nog nooit gehoord van deo en dat vind ik echt vreemd voor een vrouw![]()
Misschien is die energie -hysterie wel over danquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
nee..
misschien laat ik het wel even 1 a 2 maanden variabel om het e.e.a. te bekijken
Ik had ooit een vriendinnetje die graag fietste en toen zei ze 'ja kijk maar eens goed want dit is allemaal van jou vanaf dit moment"quote:
Ik kom heel weinig Zuid-Koreanen tegen en hoe weet jij dat nou weer ?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zuid-koreanen doen ook niet aan deo..stom feitje, i know
Ah juist....quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt eraan van welk blubberpunt je komt.
De eerste Shadowlands in Heerenveen was een groot succes.Door verkeerde pillen draaiden mensen helemaal door.Zat atropine in.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:22 schreef engine het volgende:
[..]
Shadowlands terrorrrreven wat slopen
Oh, dat soort mensen loopt hier ook wel eens. Al zijn dat meestal mannelijke arbeidsmigranten.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou.. een collega in een ander team meurt echt naar zweet.. die heeft vast nog nooit gehoord van deo en dat vind ik echt vreemd voor een vrouw![]()
Ik vind jou wel echt vreemde vrindjes hebbenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had ooit een vriendinnetje die graag fietste en toen zei ze 'ja kijk maar eens goed want dit is allemaal van jou vanaf dit moment"
Wat is normaal?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
ik had trouwens vandaag 8 euro betaald voor een volle scooter tank
Die hebben ook amper zweetklieren, daarom vinden ze witte mensen walgelijk, ga maar eens in een Japanse metro staan met je bleke hoofd, ruimte genoegquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zuid-koreanen doen ook niet aan deo..stom feitje, i know
8 euro voor een volle tankquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
ik had trouwens vandaag 8 euro betaald voor een volle scooter tank
Iedereen in deze sc in elk geval nietquote:
Dit is zooooo waarquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind jou wel echt vreemde vrindjes hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |