Je hebt ook ijsthee met peper en gember, smaakt precies zoals ik zeg , naar koude thee, gember en peper.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb warme chocolademelk met cayennepeper (iedereen: heee wat vies ende baaaah), maar ik vind dit een gouden combi.
Bijna net zo goed als B-G
Want drankjes zijn gratis..quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En s`avonds in de kroeg gaan zitten werd ook aangeraden.
Bedenkt net dat ik dat ook zou kunnen doen. Kom alleen nooit op kantoorquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan in theorie douchen op kantoor...
Ja, maar Jezus wat zag het er naar uit. Het was later wel weggemoffeld, met lijm ofzo?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker, dan had ze waarschijnlijk haar mond open na het overlijden.
Smooth in o so many ways.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je precies naar de sportschool?
Uh ja, ik heb het gewoon gemaakt van melk, cacaopoeder en cayennepeperquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die ook nog. Had van het voorjaar een set met allerlei poeders voor warme chocolademelk gekregen.
Jaloersquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bedenkt net dat ik dat ook zou kunnen doen. Kom alleen nooit op kantoor
Secondenlijm.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar Jezus wat zag het er naar uit. Het was later wel weggemoffeld, met lijm ofzo?
Ik moest lachen, dus nu ga ik naar de hel met een vastgelijmde mond.quote:
Nou vorig jaar rond deze tijd elke dag trouwens, maar kom er langs naar mijn werk dus zou theoretisch daar kunnen douchenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je precies naar de sportschool?
Lijm wordt ook wel gebruikt. En ziet er idd wat onnatuurlijk uit. Maar nog veel raarder denk ik als het lichaam met de mond open ligt.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar Jezus wat zag het er naar uit. Het was later wel weggemoffeld, met lijm ofzo?
Deed ik voor corona ook alleen om te vergaderen, klieren, koffie drinken, gezellig lunchen of te ouwehoerenquote:
Zoekt de duivel echt wel een ander gaatje op om je te straffenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest lachen, dus nu ga ik naar de hel met een vastgelijmde mond.
lucky you..quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet in maart een nieuw contract
Ja, dat is voor de mensen die met de (race) fiets naar kantoor komen.quote:
We hebben het over nu he...quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou vorig jaar rond deze tijd elke dag trouwens, maar kom er langs naar mijn werk dus zou theoretisch daar kunnen douchen
quote:
Fiets in de kofferbak,en de laatste 50 meter op de fiets.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is voor de mensen die met de (race) fiets naar kantoor komen.
Ik woon alleen + 50 km van mijn werk, dus ik ga echt niet fietsen en al helemaal niet in dit zeikweer
Gaat Mandy van de balie je dan niet raar aankijken?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou vorig jaar rond deze tijd elke dag trouwens, maar kom er langs naar mijn werk dus zou theoretisch daar kunnen douchen
Joee, groetjes t....quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoekt de duivel echt wel een ander gaatje op om je te straffen
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fiets in de kofferbak,en de laatste 50 meter op de fiets.
Krijg je wel de bips aller bipsen na een weekje fietsenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is voor de mensen die met de (race) fiets naar kantoor komen.
Ik woon alleen + 50 km van mijn werk, dus ik ga echt niet fietsen en al helemaal niet in dit zeikweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |