Die post was eigenlijk meer om de bevestiging te zoeken dat atypisch nu echt opgerot isquote:Op zondag 24 oktober 2021 15:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we na 40 slechte minuten niet meteen iemand afschrijven, terwijl hij het daarvoor vrijwel altijd goed heeft gedaan. Feyenoordkwaaltje.
Aan de andere kant weigerde @scrummie toe te geven dat Pratto een miskoop was (en dat was op zich na 40 minuten wel duidelijk).quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar had Scrummie dan ook altijd wel een punt.
Echt nog een ouderwets kunstgrasveld, er zijn inmiddels een stuk betere.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:16 schreef Caland het volgende:
Ik kan echt niet genoeg benadrukken hoe ontzettend kut dit veld is. Elke dieptebal schiet door, elke bal die uit de lucht moet worden gepakt blijft kleven.
Vrijwel net zo matig als VVV een tijd terug.
Het is echt wel verschrikkelijk ja, het valt mij ook op.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:16 schreef Caland het volgende:
Ik kan echt niet genoeg benadrukken hoe ontzettend kut dit veld is. Elke dieptebal schiet door, elke bal die uit de lucht moet worden gepakt blijft kleven.
Vrijwel net zo matig als VVV een tijd terug.
Cambuur is gewoon middenmootquote:Op zondag 24 oktober 2021 15:18 schreef fetX het volgende:
Terechte voorsprong wel al vind ik dat we (alweer) veel te weinig laten zien tegen met alle respect een laagvlieger.
Al win je 0-2, maar je moet in ieder geval constant de overhand hebben zoals de laatste 10 minuten. Het eerste half uur was ronduit slecht.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Cambuur is gewoon middenmoot
Ben het met je eens. Er moet uiteindelijk wel een fase aanbreken waarin je dit soort potjes zonder kleerscheuren met 0-4 doorkomt. Bekende probleem, aanvallend komt nog altijd bijna alle dreiging van Sinisterra terwijl we defensief veel te slordig zijn.
Ik vind het vandaag niet zo slecht eigenlijk, maar het gaat allemaal niet vanzelfsprekend.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Al win je 0-2, maar je moet in ieder geval constant de overhand hebben zoals de laatste 10 minuten. Het eerste half uur was ronduit slecht.
Nou ja, misschien overdrijf ik een beetje maar tegen dit soort tegenstanders verwacht ik wel wat meer. Er loopt bij ons echt veel meer kwaliteit.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het vandaag niet zo slecht eigenlijk, maar het gaat allemaal niet vanzelfsprekend.
Roma en TottiGod komt hem ophalenquote:Op zondag 24 oktober 2021 15:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gaat na dit seizoen naar Arsenal. (Als die dan nog in de PL spelen)
Ik denk dat @Pistolero dit niet vindt.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja, misschien overdrijf ik een beetje maar tegen dit soort tegenstanders verwacht ik wel wat meer. Er loopt bij ons echt veel meer kwaliteit.
Eén van de slechtste helften ooit van Feyenoordquote:Op zondag 24 oktober 2021 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat @:pistolero dit niet vindt.
Gelijk de Super League in.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gaat na dit seizoen naar Arsenal. (Als die dan nog in de PL spelen)
Ik hoop niet dat dat iets over Bijlow zegt.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:28 schreef Caland het volgende:
Wel zeer teleurstellend dat sinds NEC eigenlijk elke kans van de tegenstander een goal is.
De likes stromen binnen in COR. Ter info.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:28 schreef Caland het volgende:
Wel zeer teleurstellend dat sinds NEC eigenlijk elke kans van de tegenstander een goal is.
Deze eerste helft was achterlijk slecht inderdaad, van beide kanten.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat @:pistolero dit niet vindt.
RIP Bermudadriehoekquote:Op zondag 24 oktober 2021 15:28 schreef Caland het volgende:
Dat begint nu wel een beetje irritant te worden inderdaad.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:28 schreef Caland het volgende:
Cambuur had wel een heel grote kans aan het begin.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:28 schreef Caland het volgende:
Mwah, dat viel wel mee toen ik hem terugkeek.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Cambuur had wel een heel grote kans aan het begin.
Het ligt niet aan Bijlow.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:37 schreef bbuddybb het volgende:
Ik heb nou ook niet bepaald het gevoel dat Bijlow reddingen verricht.
Hier kan je als keeper toch helemaal niks aan doen manquote:Op zondag 24 oktober 2021 15:37 schreef bbuddybb het volgende:
Had hij hier niet beter kunnen blijven staan? Niet dat ik er verstand van heb ofzo.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:37 schreef bbuddybb het volgende:
quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:37 schreef fetX het volgende:
Heel goed weer. Twee kansen, twee goals. De tering zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |