Van dat wisselgeld ligt de UEFA niet wakker, een complete recette missen is voor Feyenoord veel erger.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen? Dat is één wedstrijd minder voor de UEFA om een boete uit te schrijven. Beetje dief van hun eigen portemonnee zeg maar
Muurtje bouwen. Gewoon.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat gaat vast werken in een stad als Berlijn
Is toch wel weer een lekker bedragje om wit te wassen hoor. In twintig jaar heb ik maar één keer mee gemaakt dat Feyenoord een Europese wedstrijd zonder thuispubliek moest spelen en dat was door Lissabon-thuis, toen de wedstrijd stil heeft gelegen door bekogelde spelers. Zelfs Roma-thuis heeft uiteindelijke geen wedstrijd zonder publiek opgeleverd en dat ging toen wel heel erg mis (sterker zelfs de oorspronkelijke straf was wegens vermeend racisme door die banaanquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 14:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Van dat wisselgeld ligt de UEFA niet wakker, een complete recette missen is voor Feyenoord veel erger.
Inderdaad. Mensen zijn veel te bang. Die boetes voor de trappen en vuurwerk gaat nooit een wedstrijd zonder publiek opleveren. Misschien als er iedere wedstrijd heel veel shit op het veld gegooid wordt, maae zover is het nog niet.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 16:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is toch wel weer een lekker bedragje om wit te wassen hoor. In twintig jaar heb ik maar één keer mee gemaakt dat Feyenoord een Europese wedstrijd zonder thuispubliek moest spelen en dat was door Lissabon-thuis, toen de wedstrijd stil heeft gelegen door bekogelde spelers. Zelfs Roma-thuis heeft uiteindelijke geen wedstrijd zonder publiek opgeleverd en dat ging toen wel heel erg mis (sterker zelfs de oorspronkelijke straf was wegens vermeend racisme door die banaan).
Zolang er geen wedstrijd stil komt te liggen komt het allemaal wel goed.
Cambuur zal er wel bovenop klappen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:43 schreef fetX het volgende:
Benieuwd naar vanmiddag. Hopelijk een beetje scherpte voor de goal. Dan moet het wel goed komen. Kansen creëren is het probleem niet.
Typisch zo'n wedstrijd waar Feyenoord met hangen en wurgen net aan het kortste eind trektquote:Op zondag 24 oktober 2021 11:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Cambuur zal er wel bovenop klappen.
Ben er bang voor ja.quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Typisch zo'n wedstrijd waar Feyenoord met hangen en wurgen net aan het kortste eind trekt
Ik hoopte dit seizoen een beetje te genezen van die gedachte, maar na RKC thuis, Vitesse uit en de wedstrijd thuis tegen NEC merk ik dat dit ook weer speelt, ja. Blijft toch met enige regelmaat nog moeizaam gaan (terwijl je doorgaans mogelijkheden zat hebt om het te beslissen).quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Typisch zo'n wedstrijd waar Feyenoord met hangen en wurgen net aan het kortste eind trekt
Nah. Ik heb voor volgende week wel alvast al mijn spaargeld op 1X gezet. Gratis geldquote:Op zondag 24 oktober 2021 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat hoop ik nu echt toch wel een keer. Alle voorgaande keren vond ik dat Cambuur meer punten verdiende tegen Feyenoord, maar steeds elke keer net aan de verkeerde kant van de streep bleef.quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, herkenbaar. Maar dan tegen Vitesse.quote:Op zondag 24 oktober 2021 12:39 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat hoop ik nu echt toch wel een keer. Alle voorgaande keren vond ik dat Cambuur meer punten verdiende tegen Feyenoord, maar steeds elke keer net aan de verkeerde kant van de streep bleef.
Dat mag jij vinden.quote:Op zondag 24 oktober 2021 12:39 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat hoop ik nu echt toch wel een keer. Alle voorgaande keren vond ik dat Cambuur meer punten verdiende tegen Feyenoord, maar steeds elke keer net aan de verkeerde kant van de streep bleef.
Of net als tegen PSV, Til in de spits en Linssen en Sinisterra daar een beetje omheen. Toornstra op 10.quote:Op zondag 24 oktober 2021 13:35 schreef Kerftminister het volgende:
Toornstra rechtsbuiten word ik helemaal niet vrolijk van. Maar in welke opstelling dan ook moet je wel van Cambuur winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |