quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Gewoon snel rammen Rickie.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:51 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Kon niet eens snel iets origineels bedenken
Social crap dingus, kappers, visagisten, verzorgenden ... allemaal typische homosensuele beroepen idd.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:50 schreef DKUp het volgende:
GET GAYED met extreme gay muziek en loopje JAAAAAA
Student Social Worker AIDS
In de OP, dat kolerebeest op die stoel tegenover die pipo.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:52 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Hooohoooo woah woah, wat mis ik?
Ze trekken graag de visagie afdeling van de Bijenkorf leegquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:52 schreef Nine. het volgende:
[..]
Social crap dingus, kappers, visagisten, verzorgenden ... allemaal typische homosensuele beroepen idd.
Ik dacht al, kan je van Kukident high worden.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:54 schreef Poefbank het volgende:
Drankorgel Mary begint het steeds minder leuk te vinden
Die wil bukake jaquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:58 schreef Poefbank het volgende:
Maar puk wil geen lieverd. Ze wil vernederd worden,
Als ze het eens worden bij wie van de ouders ze los gaan.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:03 schreef tja77 het volgende:
Deze twee rimmen totdat ze blaren op de tong hebben.
Oorzaak en gevolgquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:06 schreef Rickocum het volgende:
Ze kan nog niet eens haar eigen huis huren of kopen, en dan wel overal heen naar het buitenland
Heeft ie ook een beetje.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:09 schreef Poefbank het volgende:
Lijkt net of ie de hele tijd een zweetlip heeft
Stoppelbaardje ftwquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:11 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Heeft ie ook een beetje.
Ik moet zeggen, als ik mij net geschoren heb bij mijn bovenlip, dan gebeurt mij dat ook snel. Na een dag al niet meer.
Idd. Niet eerst rustig de tijd nemen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:11 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Niet eerst rustig de tijd nemen?Nouja dat kan soms.
Na een dag al niet meer?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:11 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Heeft ie ook een beetje.
Ik moet zeggen, als ik mij net geschoren heb bij mijn bovenlip, dan gebeurt mij dat ook snel. Na een dag al niet meer.
Haha juist!quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:13 schreef Nine. het volgende:
[..]
Gewoon 1x per week de trimmer op standje 3 er overheen
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Na een dag al niet meer?
Ik scheerde mezelf om de dag, nu heb ik een baard van 3-4 centimeter. Niet zo’n kinsik als die gay.
quote:
Wat een baarden in dit topicquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:11 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Heeft ie ook een beetje.
BOOHHHHHHHHH?!quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Idd. Niet eerst rustig de tijd nemen.Al ligt dat ook vast aan de frequentie van je sexleven.
Nee joh, langere baard 3-4 centimeterquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:13 schreef Nine. het volgende:
[..]
Gewoon 1x per week de trimmer op standje 3 er overheen
Das ranzig manquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee joh, langere baard 3-4 centimeter
Stoppelbaardjes ftw.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een baarden in dit topic
Jij stond al genoteerd, ja.quote:
Ik weet niet wat de nieuwe Sersjio gaat worden. Ben wel bang voor een oude copycat of een soort tweede barman, slick rick.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:15 schreef Rickocum het volgende:
WAT EEN LEKKER AVONDJE SERGGGIIEEEJOOOOOOWWWW
Ik ga hem wel missen hoor
Natuurlijk niet, alles wordt alleen maar slechterquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de nieuwe Sersjio gaat worden. Ben wel bang voor een oude copycat of een soort tweede barman, slick rick.
Hopelijk wordt het een verbetering.
Ja, net als die emoji.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, alles wordt alleen maar slechter
Ik ben ook van een 4 cm baard fan. Wohooooo!!!quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een baarden in dit topic
Weet nog wel een rijmpje voor de nieuwe Sergio:quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de nieuwe Sersjio gaat worden. Ben wel bang voor een oude copycat of een soort tweede barman, slick rick.
Ieder geval betere teksten graagquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Rare broek met buikjequote:
Zweet of muf?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:31 schreef NoCigar het volgende:
Die typische vrijgezel op je werk die soms een beetje raar ruikt.
Een echte befferquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Deze man trekt je de hele nacht uit elkaar.
Dat is toch niet uit elkaar trekken? Dat kan de meest luie suffe zeester man doen.quote:
Was aanvullend bedoeld.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is toch niet uit elkaar trekken? Dat kan de meest luie suffe zeester man doen.
Vooruit.quote:
Ingechecktquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
@:Rickocum @:Poefbank @:3rr0r @:NoCigar @:tja77 @:KennyPowers ook zeker niet op tijd aanwezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt aan de instanties zelf
Alsof ze dronken warenquote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:42 schreef NoCigar het volgende:
Dat kapsel en die bretels weg. Daarna kijken we verder.
Uhhuhquote:
Die is er idd niet. Wel jammer.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Leuke dames samen, maar weet niet of de klik er romantisch is
Vergeet Daniël niet.quote:
Ja, hoor. Hopelijk hebben ze het leuk.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:47 schreef Poefbank het volgende:
Ik zal aardig zijn voor Patricia. Zal vast een lieve vrouw zijn.
Zwemband of geen zwembandquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Qua uiterlijk maakt het hem niks uit. Zijn drive is hoog. Hij kan het op ALLES.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Oh god. 4 mei meisje
Vrijheid
Zo ver weg
En toch
Zo dichtbij.
Galm halm
Broer van @Rickocum?quote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:50 schreef Poefbank het volgende:
Zo ken ik er ook nog eentje
“Er was eens een meisje uit Epe,
die had een voltooiddeelwoord niet goed begrepen.
Zij vroeg na haar daad, met een mond vol met zaad,
heb ik nu gepijpt of gepepen?”
Dikke bingo deze maandquote:
Linkse deugmensjes in Mokumquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:52 schreef DKUp het volgende:
Ik heb helemaal niks met dit soort mensen, dat nep vrolijke gekut met busjes en taal
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Deze jongen gaat huilen op z’n hoogtepunt. Ik weet het echt zeker.
Op zich wel maar op vrijdag is m’n empathie wat minderquote:
Als je rilt van de gedachte aanraken, dan hoef je dat niet een nieuwe date aan te kijken.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:56 schreef NoCigar het volgende:
Waarom denken mensen toch dat je meteen van alles moet voelen? Nou ja, je moet wat zeggen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:58 schreef FOKoffieleut het volgende:
onhandig, skieen, de rest laat zich raden
Welke?quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hoe kan zij voor de klas staan?
Lijkt al moeite te hebben met dit gesprek. Hoe communiceer je dan met een hele klasquote:
Een date is toch iets heel anders?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Lijkt al moeite te hebben met dit gesprek. Hoe communiceer je dan met een hele klas
Ja ik heb misschien ook wel gewoon wat tegen pabo'ersquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een date is toch iets heel anders?
Toen schreef ie zijn beste werk.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hij leest gedichten van die ze hebben opgeschreven. Typisch jaren 80 John Lennon
Vooral in de latere jaren. Spelen met stilte Avant la lettrequote:
Stiekem is het Mugurquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:03 schreef NoCigar het volgende:
Het is wel een vreemd type hoor, die breteldrager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |