SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Ja goeie vraag..iig niet van die schoenen die lijken op puntpaprika'squote:
Daar heb ik een speciaal paar voor,de laatste jaren iets te vaak gedragen wel.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja goeie vraag..iig niet van die schoenen die lijken op puntpaprika'sVind van die zgn "nette" schoenen voor mannen gewoon nooit echt heel mooi of aantrekkelijk, misschien voor naar een begrafenis ofzo
Oh..da's minderquote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar heb ik een speciaal paar voor,de laatste jaren iets te vaak gedragen wel.
Nou ben ik wel benieuwdquote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij posten die allebei regelmatig mee hier maar ik noem geen namen.
Probeer eens om in bed te liggen en dan 3x héél diep inademen door de neus en uit door de mond..lijkt misschien stom of simpel, maar moet zeggen dat het best werktquote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij posten die allebei regelmatig mee hier maar ik noem geen namen.
Podcast luisteren.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Probeer eens om in bed te liggen en dan 3x héél diep inademen door de neus en uit door de mond..lijkt misschien stom of simpel, maar moet zeggen dat het best werkt
Of blackmetal, dat werkt iig bij mijquote:
Okee.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Of blackmetal, dat werkt iig bij mij
Ja serieus, word daar om 1 of andere manier heel rustig vanquote:
Ik doe graag weer mee in ieder geval als er een datum isquote:Op woensdag 20 oktober 2021 21:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah!
ja ik heb dus werkelijk die switch niet aangehad de afgelopen 6 maanden behalve dan voor jou
Waneer gaan we weer karten?
@:ygritte
@:ijsdraakje
@:kwiwi
@:puala
@:engine
@:liesje1972
@:budapestenaar
@ wie vergeet ik
Happy hardcore werkt wel soms.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja serieus, word daar om 1 of andere manier heel rustig van
Oh dat trek ik echt slecht vaak , hahahaquote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Happy hardcore werkt wel soms.
Kartenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 21:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah!
ja ik heb dus werkelijk die switch niet aangehad de afgelopen 6 maanden behalve dan voor jou
Waneer gaan we weer karten?
@:ygritte
@:ijsdraakje
@:kwiwi
@:puala
@:engine
@:liesje1972
@:budapestenaar
@ wie vergeet ik
Een 7 jaar oudere alter ego?quote:
Typo.quote:
Snel claimen.quote:
Een '72 Camaro?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snel claimen.![]()
Ik heb mijn 72 verkocht.
Daar heb ik toevallig net een bod op gedaan.quote:
Niet!!! Wat vet!!!quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar heb ik toevallig net een bod op gedaan.
Lijkt er ook nog niet op dat het snel gaat gebeurenquote:
Uitgerekend voor de 20e.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:48 schreef engine het volgende:
[..]
Lijkt er ook nog niet op dat het snel gaat gebeuren
Ze worden op het moment best veel aangeboden.En ga er mss eentje samen met mijn broertje kopen.quote:
Zo werkt de natuur niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uitgerekend voor de 20e.
De 20e is over 10 minuten voorbij
Fucking nice!quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze worden op het moment best veel aangeboden.En ga er mss eentje samen met mijn broertje kopen.
Hier dan, als je er zo opgewonden van raakt.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uitgerekend voor de 20e.
Heeft iemand dat ook tegen die neushoorn verteld?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uitgerekend voor de 20e.
Gaat toch om de live experiencequote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier dan, als je er zo opgewonden van raakt.
Ow dus ik kan gaan slapen?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:52 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft iemand dat ook tegen die neushoorn verteld?
Las vanmiddag dat de verzorgers nog geen opgezwollen uiers zagen, een teken dat een bevalling aanstaande is. Jammer dat ze daarna de chat weer uitgezet hebben.
Nou moet ik eigenlijk wel een foto van je zien omdat volgens de TT knappe mensen een slechte smaak hebben, en jij hebt een goede smaak..quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze worden op het moment best veel aangeboden.En ga er mss eentje samen met mijn broertje kopen.
Nee.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow dus ik kan gaan slapen?
Je kunt morgen ook zomaar de verloskundige afdeling oplopen van het AMC natuurlijk.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaat toch om de live experience
Meh, het schiet nog niet echt op met de storm. In Frankrijk al wel windstoten van 130+ km/uur.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:57 schreef UitStraling het volgende:
Af en toe vijftien seconden bliksem en nog veel langer rommelen, dit begint erop te lijken
Mega veel regen klettert hier op het dakvenster, heerlijkquote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:57 schreef UitStraling het volgende:
Af en toe vijftien seconden bliksem en nog veel langer rommelen, dit begint erop te lijken
Ik denk dat de TT een soort van ironisch is.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nou moet ik eigenlijk wel een foto van je zien omdat volgens de TT knappe mensen een slechte smaak hebben, en jij hebt een goede smaak..
Het begint hier net los te barsten, mooi om te zien die bijna constante bliksem.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:58 schreef Flory het volgende:
[..]
Mega veel regen klettert hier op het dakvenster, heerlijk
Oh..jammer..je trapt er niet inquote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat de TT een soort van ironisch is.
Floortje.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:58 schreef Flory het volgende:
[..]
Mega veel regen klettert hier op het dakvenster, heerlijk
Nee nee....je weet maar nooitquote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow dus ik kan gaan slapen?
Ohh! Zie hier nog geen flitsen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 00:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het begint hier net los te barsten, mooi om te zien die bijna constante bliksem.
Nee, ik mag niet meer binnen een straal van 500 meter van het AMC komen van de politiequote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt morgen ook zomaar de verloskundige afdeling oplopen van het AMC natuurlijk.
Dan mis je de toffe kelderquote:Op donderdag 21 oktober 2021 00:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, ik mag niet meer binnen een straal van 500 meter van het AMC komen van de politie
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 00:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar het is nog niet af,
Oh geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 00:36 schreef Flory het volgende:
[..]
Toilet lijkt wat breed, of ligt dat aan mij?
Speciale lens om de hele ruimte breder en groter te doen lijken, zie je ook best vaak op Funda voorbij komenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 00:36 schreef Flory het volgende:
[..]
Deze foto komt ook van Funda.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 00:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Speciale lens om de hele ruimte breder en groter te doen lijken, zie je ook best vaak op Funda voorbij komen
Aha!quote:
Ja, heb ik tijdens onze zoektocht naar nieuw huurhuis ook gezien, ziet er soms heel gek uitquote:Op donderdag 21 oktober 2021 00:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Speciale lens om de hele ruimte breder en groter te doen lijken, zie je ook best vaak op Funda voorbij komen
En het toilet zit te laag. En de kleur is lelijk. En dat kastje past echt niet. Echt die ramen zijn niet afgeplakt dus iedereen kan in je anus koekeloeren als je zit te poepen.quote:
Ja joh! Verbaas me er echt weleens overquote:Op donderdag 21 oktober 2021 00:40 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja, heb ik tijdens onze zoektocht naar nieuw huurhuis ook gezien, ziet er soms heel gek uit
Echt hé, en dan meestal in het weekend de 'te mooi om waar te zijn' huizen en appartementen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 00:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja joh! Verbaas me er echt weleens oversoort catfishing, maar dan van huizen en appartementen
Oh wat erg!!!quote:Op donderdag 21 oktober 2021 00:49 schreef Flory het volgende:
[..]
Echt hé, en dan meestal in het weekend de 'te mooi om waar te zijn' huizen en appartementen.
Een super modern appartement in de binnenstad met alle luxe, 3 slk en bubbelbad etc. voor 600¤ per maand.
Heb wel eens uit nieuwsgierigheid gereageerd, altijd iemand die momenteel in het buitenland is, je moet alleen wat voorschotten overmaken en dan sturen ze de sleutels![]()
Blijkbasr zijn er toch nog steeds mensen die er intuinen
Die sites moeten er gewoon beter op letten, je haalt ze er zo uit.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 00:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh wat erg!!!sneu ook wel..
Slaap lekker!quote:Op donderdag 21 oktober 2021 00:55 schreef Flory het volgende:
[..]
Die sites moeten er gewoon beter op letten, je haalt ze er zo uit.
Ik had nog wat wijn en dat is nu op, dus slaap lekker
Is een duo.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 00:36 schreef Flory het volgende:
[..]
Goedemorgenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 06:23 schreef Karzai het volgende:
Goedemorgen, verkouden, maar een testje laten doen
Nee daar zit museum Vrolik, daar zijn de onderwerpen al opengesneden. Wel iets voor Bal. Allemaal lichaamsdelen op sterk water. Ook hoofden.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 00:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oeh is dat waar ze lichamen opsnijden?![]()
Kunnen @:bitterbal en ik een tour boeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |