quote:Op donderdag 11 november 2021 21:32 schreef twist02 het volgende:
[..]
Oh wat fijn!
Zat er net aan te denken dat ze ook ergens deze week ging starten ja!
Pitbull mag morgen voor het eerst, ben zķ benieuwd!Vooral omdat-ie er ook echt zo aan toe is.
Ben al bezig aan z'n traktatie voor over 2 weken. Voorverpakt, dus dan kun je op tijd beginnenZiet er leuk uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe was z'n wendag?Altijd fijn die fase...quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:27 schreef PKM het volgende:
Peuter was vijf minuten thuis van peuterspeelzaal toen hij in mijn billen beet. Auw.
Tien minuten thuis toen hij Poffertje in haar arm beet.
Blijkbaar was hij gebeten en wou weten hoe dat is om te doen.
Hand voet mondziekte heeft Simon ook gehad, 2 jaar geleden denk ik. Hij zat helemaal onder en het was geen pretje met 2 nachten zo goed als geen slaap vanwege de pijn.quote:Op donderdag 18 november 2021 09:47 schreef CaVaBien het volgende:
Pfff, begin deze week kreeg ik een bericht van de opvang dat er hand, voet en mondziekte heerst. Ik maakte me al zorgen en nu krijg ik een bericht dat er bultjes zijn ontdekt bij Mayra (was me vanochtend ook al opgevallen) en dat ze snel aan het verspreiden zijn over haar gezicht. Soms vind ik opvang zo kut. De kinderen nemen allerlei gekke ziektes mee..
Iemand hier ervaring mee?
Pfff ja. En dan de wangen onder het beleg. Zo irritant... Maar ja, ze luistert niet.quote:Op donderdag 18 november 2021 18:20 schreef Ceviche het volgende:
[ afbeelding ]
Eten jullie peuters hun brood ook zo? Ik ben geen stukjessnijder (niet nodig) maar ik heb wel geprobeerd uit te leggen dat vanaf de zijkant wellicht handiger is maar dat advies wordt terzijde geschoven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |