SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Hoi flesbalquote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
okee twee plakken salami is dus echt veel te weinig.
Eens, ga uit m'n aura ofzo.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind vliegen die de hele tijd op je gaan zitten alsof je de lekkerste lolly ter wereld bent veel erger.
Goeie mop.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Wat is nou weer het verschil tussen een sponsmop en een vlakmop. Er gaat een wereld voor me open. Dit heb ik ook als ik bij een make-upkast in de winkel sta.
Ja zoooooooooooooo fucking veel oppervlaktes en toch kiezen ze jouquote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind vliegen die de hele tijd op je gaan zitten alsof je de lekkerste lolly ter wereld bent veel erger.
Vaker douchen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:15 schreef UitStraling het volgende:
Van die aanhankelijke plakvliegen die in je haar of op je oogleden willen zitten.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:15 schreef UitStraling het volgende:
Over je e-reader wandelen en dan de bladzijdes omslaanquote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zoooooooooooooo fucking veel oppervlaktes en toch kiezen ze jou
Als ik een vlieg was ging ik ook op jou zitten maar toch, ga weg!!!!quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zoooooooooooooo fucking veel oppervlaktes en toch kiezen ze jou
daar heb ik dan weer geen last vanquote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Over je e-reader wandelen en dan de bladzijdes omslaan
Dikke vlieg dan.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Over je e-reader wandelen en dan de bladzijdes omslaan
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die aanhankelijke plakvliegen die in je haar of op je oogleden willen zitten.
Altijd leuk, iets dat leuk moet zijn dat stress veroorzaaktquote:
Dat klinkt al minder magisch dan dat de vlieg het deed.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Meestal doe ik het eigenlijk zelf terwijl ik de vlieg wegveeg.
Bij mijn eerste reader gebeurde het wel. De magie is realquote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt al minder magisch dan dat de vlieg het deed.
Ze waren ook tegelijk op mijn verjaardag, dat is het probleem vast niet maar ik zou naar haar huis gaan.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:19 schreef Flory het volgende:
[..]
Combineren? Of kennen/mogen ze elkaar niet?
Nee want dit zijn juist de 2 personen met wie ik nog veel om ga.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg tegen de minste leuke dat ze stinkt, opgelost
Die dingen zijn meestal toch na een keer gebruiken kapot.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:21 schreef CherryLips het volgende:
https://www.action.com/nl-nl/p/vileda-vloermop-/
Kijken of ze deze hebben.
Oh die is wel handig. Ik heb deze https://www.action.com/nl-nl/p/vileda-dweilsysteem-/quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:21 schreef CherryLips het volgende:
https://www.action.com/nl-nl/p/vileda-vloermop-/
Kijken of ze deze hebben.
Meestal is het toch wel ‘simpel is beter’.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die dingen zijn meestal toch na een keer gebruiken kapot.
ja dat is omdat jij motorisch gestoord aka lomp bentquote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die dingen zijn meestal toch na een keer gebruiken kapot.
Ik heb een goedkoop ding van de Action (op werk ook) en dat gaat al jaren mee.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Meestal is het toch wel ‘simpel is beter’.
Mijn Vileda is ook primaquote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:25 schreef Ygritte het volgende:
Jongens gewoon dit ding kopen. Hoef je nooit meer een nieuwe. Heb hem nu al 20 jaar
[ afbeelding ]
Leifheit dus.
En ik heb een Kärcher stoomreiniger, ook een topding.
Ik heb dezelfdequote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:25 schreef Ygritte het volgende:
Jongens gewoon dit ding kopen. Hoef je nooit meer een nieuwe. Heb hem nu al 20 jaar
[ afbeelding ]
Leifheit dus.
die heb ik ookquote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:25 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ]
Leifheit dus.
Het is een duster! Niet een dweil!quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu dus zoiets:
https://www.blokker.nl/bl(...)ldoeken/2123684.html
Dus echt waardeloos, want dat blijft nooit zitten en volgens mij is het dus ook alleen voor van die lullige stofdoekjes en niet voor iets zwaarders.
Ik heb hem van m'n moeder gekregen om mee te dweilen, ik durf er niet over in discussie te gaan.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is een duster! Niet een dweil!
Heb ik je mijn draaisponzen voor op de boormachine al laten zien?quote:
Ja dat is idd niet om te gebruiken met dweilen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu dus zoiets:
https://www.blokker.nl/bl(...)ldoeken/2123684.html
Dus echt waardeloos, want dat blijft nooit zitten en volgens mij is het dus ook alleen voor van die lullige stofdoekjes en niet voor iets zwaarders.
Vroeger was een duster een soort badjasquote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is een duster! Niet een dweil!
Het slingert het vieze water er uit. Met zo'n wring- of pers-systeem druk je het vuil er juist meer in.quote:
Oeh tegeltjes poetsenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb ik je mijn draaisponzen voor op de boormachine al laten zien?![]()
![]()
Wel zo lui dat ik ze nog steeds niet getest heb natuurlijk
Tegenwoordig is het een auto.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroeger was een duster een soort badjas
Moet je wel 2 verschillende emmers hebben.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Het slingert het vieze water er uit. Met zo'n wring- of pers-systeem druk je het vuil er juist meer in.
Da's wel het beste ja, maar wat doe jij met dat ding van jou dan?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Moet je wel 2 verschillende emmers hebben.
Die Leifheit dweil heb ik ook.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:25 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ]
Leifheit dus.
Nat maken, stuk dweilen, uitspoelen in de gootsteen, en weer een ander stuk dweilen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's wel het beste ja, maar wat doe jij met dat ding van jou dan?Ook 2 emmers gebruiken? Of ff nat maken en er zo mee door de hele kamer heen?
draaisponzen?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb ik je mijn draaisponzen voor op de boormachine al laten zien?![]()
![]()
Wel zo lui dat ik ze nog steeds niet getest heb natuurlijk
Da's wel beter ja!quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Nat maken, stuk dweilen, uitspoelen in de gootsteen, en weer een ander stuk dweilen.
Dweilen met goor water, ik snap het idee niet.
Best welquote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:34 schreef UitStraling het volgende:
Als je urenlang over schoonmaken kunt praten is dat eigenlijk best sneu.
Zullen we het dan maar over borduren gaan hebben?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:34 schreef UitStraling het volgende:
Dit is puur uitstellen om zelf aan de slag te gaan.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:34 schreef UitStraling het volgende:
Erover praten is iets anders dan het daadwerkelijk doenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:34 schreef UitStraling het volgende:
U riep?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Zullen we het dan maar over borduren gaan hebben?
Naja mijn lief wil alleen deze voor in de keuken en wc vooral.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Had idd wel aparte delen voor schoon en vies water mogen hebben, maar verder is het prima!
Dit mis ik dus echt niet aan mijn vorige kat.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik heb een houten vloer en vrij veel stof van die veestapel van me, dus het moet soms even opgefrist worden.
Ik zie echt allemaal leuke borduurdingen maar heb gewoon niet het geduld om er iets mee te doen. Net zoals leren tekenen enzo.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Ok, momenteel bezit ik vooral borduurprojecten, daadwerkelijk borduren heb ik sinds covid eigenlijk niet meer gedaan.
De eigenaren van m'n vorige huis hadden ook twee katten. Kwam bij de verwarming en bij plinten nog steeds kattenharen tegen. En toen ik wegging en de boel schoongemaakt achter wilde laten, kwamen er nog steeds hele plukken tevoorschijn uit kierenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:40 schreef Ama het volgende:
Kom soms nog random kattenharen tegen (bijna 2 jaar later).
Komt nog wel. Borduren is voor naar saffraan stinkende vrouwen van boven de 70 die niet met geraniums geassocieerd willen worden maar hun zondagen vullen met bingo en advocaat.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Ok, momenteel bezit ik vooral borduurprojecten, daadwerkelijk borduren heb ik sinds covid eigenlijk niet meer gedaan.
Dit, hij kon best schattig zijn hoor, maar wat een bende genereert zo'n ding.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit mis ik dus echt niet aan mijn vorige kat.Enige reden om nooit weer een huisdier te nemen (maar doe ik toch wel).
Oh, ik moet wat dingen aanpassen in m'n leven geloof ik.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt nog wel. Borduren is voor naar saffraan stinkende vrouwen van boven de 70 die niet met geraniums geassocieerd willen worden maar hun zondagen vullen met bingo en advocaat.
kan niet wachten tot ik 70+ benquote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt nog wel. Borduren is voor naar saffraan stinkende vrouwen van boven de 70 die niet met geraniums geassocieerd willen worden maar hun zondagen vullen met bingo en advocaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |