SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
toen mocht dat nogquote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
In latere jaren hadden we wel de Draad des Doods dus zo gastvrij waren we nu ook weer niet voor ons broedervolk
Nou ja het was een Duits draadje maar de Nederlandse regering vond dat niet zo heel erg dat die er stond.quote:
en wat zei je toenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik had m'n navigatie laatst op Vlaams gezet maar hij riep niet ALLEE GERTJE NU RECHTSAFSLAAN HE?
Die is door de Hunnen neergezet vgs mij.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
In latere jaren hadden we wel de Draad des Doods dus zo gastvrij waren we nu ook weer niet voor ons broedervolk
True.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die is door de Hunnen neergezet vgs mij.
Zou wel leuk zijn.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik had m'n navigatie laatst op Vlaams gezet maar hij riep niet ALLEE GERTJE NU RECHTSAFSLAAN HE?
ja heel de tijd "die kant op" "deze kant op"?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn navigatie heeft een vrouwenstem, dus elke keer weer bloedende oren.
Ik heb een sexy accent en een zwoele stem, zal ik hem een keer inspreken voor je?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn navigatie heeft een vrouwenstem, dus elke keer weer bloedende oren.
Oh nee, hier had je toch linksaf gemoeten.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja heel de tijd "die kant op" "deze kant op"?
de mannen stem zegt constant uw heeft uw bestemming bijna bereiktquote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Wat een lelijk en ordinair jurkje heb je aan"quote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerder zo'n bevelende scherpe wijvenstem en dan het verschil tussen links en rechts niet kennenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien wil je wel een keer een luisterboek voor mij insprekenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een sexy accent en een zwoele stem, zal ik hem een keer inspreken voor je?
Dan is het absoluut een pretje en een genot om naar je werk te rijden
Kijk, daar hebben we wat aan. Waarheidsgetrouw, relevant, allesquote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Wat een lelijk en ordinair jurkje heb je aan"
Er was eens....quote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien wil je wel een keer een luisterboek voor mij inspreken
quote:
Nee de vrouwenstem schiet lekker op wou je zeggen. Sta je op een parkeerterrein, klaar om te vertrekken "Ga verder in de aangegeven richting"quote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
de mannen stem zegt constant uw heeft uw bestemming bijna bereikt
het is ongeveer hier ergens
'Misschien kun je hier parkeren, of nee daar, nee die plek is beter! Je had er hier af gemoeten. Kijk je uit voor die fietser 500 meter verderop?'quote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doe dan maar een semi erotisch verhaalquote:
Pinkers is knipperlicht?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:58 schreef Flory het volgende:
Zet uw pinkers aan voor tweede afslag rechts op het rondpunt
"Mind the potholes Richard!"quote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Misschien kun je hier parkeren, of nee daar, nee die plek is beter! Je had er hier af gemoeten. Kijk je uit voor die fietser 500 meter verderop?'
Mijn specialiteitquote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
doe dan maar een semi erotisch verhaal
als we toch bezig zijn
vervolg uw weg in de linkerbaan..quote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee de vrouwenstem schiet lekker op wou je zeggen. Sta je op een parkeerterrein, klaar om te vertrekken "Ga verder in de aangegeven richting"
HOU DAN JE BEK SNOL
'Rij in zuidelijke richting...'quote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee de vrouwenstem schiet lekker op wou je zeggen. Sta je op een parkeerterrein, klaar om te vertrekken "Ga verder in de aangegeven richting"
HOU DAN JE BEK SNOL
Dat moet de Vlaamse variant zijnquote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:58 schreef Flory het volgende:
En roze letters ?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:59 schreef Flory het volgende:
[..]
Er is hier zelfs een rijschool die Pinkers heet
Dat zou best een slimme manier zijn jaquote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Rij in zuidelijke richting...'
MOET IK EERST KIJKEN AAN WELKE KANT HET MOS OP DE BOMEN GROEIT OFZO
Geweldige taal. Ik vind plooiwagen ook veel leuker klinken dan vouwwagen. En zo zijn er nog wel meer woorden.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:58 schreef Flory het volgende:
Dat taaltje is zo zachtquote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:01 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Geweldige taal. Ik vind plooiwagen ook veel leuker klinken dan vouwwagen. En zo zijn er nog wel meer woorden.
Meuge beffe zonder baffe.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:01 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Geweldige taal. Ik vind plooiwagen ook veel leuker klinken dan vouwwagen. En zo zijn er nog wel meer woorden.
Ja bij de fysio toen ik mijn been had gebroken hoorde ik dat de hele tijdquote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:01 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ook Vlaams?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:04 schreef greysbones het volgende:
ik vind kaka en pipi doen toch echt kindertaal
Veul volk in de winkelquote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:04 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja bij de fysio toen ik mijn been had gebroken hoorde ik dat de hele tijd
En nu plooien, op uw poep zitten is ook zoiets
Eerste is het ook, pipi doen valt wel mee dat gebruiken ouderen ook wel.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:04 schreef greysbones het volgende:
ik vind kaka en pipi doen toch echt kindertaal
Bij de concurrentquote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:04 schreef Ama het volgende:
Twee weken geleden een cadeaukaart gekregen voor de bakker (niet onze bakker). Net 2 roomrolletjes gehaald en 2 saucijzenbroodjes.
Ja maar ja had die kaart toch gekregen.quote:
In BB spraken alle belgen over kaka en pipiquote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:06 schreef Flory het volgende:
[..]
Eerste is het ook, pipi doen valt wel mee dat gebruiken ouderen ook wel.
wel lachen hequote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:11 schreef bitterbal het volgende:
K heb verwijzing naar ziekenhuis voor foto
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:11 schreef bitterbal het volgende:
Wellicht was er gezegd niet te groffe taal te gebruiken?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
In BB spraken alle belgen over kaka en pipi
Waarvan?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:11 schreef bitterbal het volgende:
Wat heb je?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:11 schreef bitterbal het volgende:
wanneer?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:11 schreef bitterbal het volgende:
nee die gebruikten ze ook welquote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wellicht was er gezegd niet te groffe taal te gebruiken?
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:11 schreef bitterbal het volgende:
Goedzo, gelijk zekerheid, niet leuk maar wel het beste.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:11 schreef bitterbal het volgende:
wat is de mammapoli?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:15 schreef Ama het volgende:
Ben al twee keer bij de mammapoli geweest.
en waarom willen ze geen foto maken dan?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar ga je heen als je denkt dat je borstkanker hebt.
Omdat ze met voelen ook veel te weten komen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
en waarom willen ze geen foto maken dan?
maar jij blijft het idee hebben dat er iets niet goed is?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat ze met voelen ook veel te weten komen.
Bij de 2de keer was ik wel gerustgesteld en we zijn weer paar jaar verder.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar jij blijft het idee hebben dat er iets niet goed is?
Omdat je dan gelijk een mri moet maken en is duur.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
en waarom willen ze geen foto maken dan?
das wel bijzonder.. want bij m'n ma voelden ze niks maar zagen ze wat in dat veredelde tosti ijzer.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:15 schreef Ama het volgende:
Maar beide keren gingen ze geen foto maken.
Bal heeft een verwijzing, niet Ama.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeventig procent is hypochondrie maar dat risico valt als gezondheidszorg simpelweg niet te nemen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doodgaan is duurderquote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat je dan gelijk een mri moet maken en is duur.
Niet echt. Hij zei dat het kan en dat het beter is om een foto te maken. Hij vond mij ook niet meer te jong. Maar hij voelde niets zitten of zo.quote:
Ik had ook twee keer een verwijzing, je komt daar niet zomaar hoor.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Bal heeft een verwijzing, niet Ama.
Naar! Ben je er bang voor?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet echt. Hij zei dat het kan en dat het beter is om een foto te maken. Hij vond mij ook niet meer te jong. Maar hij voelde niets zitten of zo.
Opbeurend gesprekquote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet echt. Hij zei dat het kan en dat het beter is om een foto te maken. Hij vond mij ook niet meer te jong. Maar hij voelde niets zitten of zo.
Ik laat de assistente van de dokter ook altijd voor de zekerheid even mijn ballen voelen. Die heeft lekker warme handen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeventig procent is hypochondrie maar dat risico valt als gezondheidszorg simpelweg niet te nemen.
Welneequote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat je dan gelijk een mri moet maken en is duur.
Hangt er een beetje af van hoe het sterfbed verlooptquote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet voor de zorgverzekeraars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |