abonnement Unibet Coolblue
pi_202073965
Ik vond Streetlab in het begin wel echt leuk maar inmiddels vind ik t wel erg geacteerd ogen. Wat overdreven gelach, wat gespeeld katten op elkaar. Ik snap dat ze wat moeten verzinnen nu ze te bekend zijn om Streetlab te maken op de manier zoals ze gewend waren, maar dit trekt me vooralsnog niet echt helaas
pi_202117793
Wel mooi die zure gezichten van de dames deze aflevering _O-

Tom je bent een slappe lul :6

Mieke eruit ;(
afspraak tandarts verzetten
pi_202311930
Stiekem vind ik Ted & Tessa best wel leuk. En Ivan heeft me blij verrast vanavond.
pi_202317714
Ted & Tessa zijn wel schattig ja O+

Nieuwste aflevering vond ik allemaal iets te snel gaan. Ze probeerden teveel gebeurtenissen in de aflevering te proppen waardoor er maar weinig tijd was om de individuele deelnemers te belichten, zo ook bv. die nieuwe dame waar we nu helemaal niks over weten.

Ik wil gewoon een beetje meer emotie zien van de deelnemers :D

Mooi wel voor Tom dat zijn plannen toch niet helemaal zo goed uitpakken als dat hij dacht :s)
afspraak tandarts verzetten
pi_202317744
@MizzezAmy @Sangha @Stepperoller Er staat een nieuwe aflevering online :P
afspraak tandarts verzetten
pi_202317859
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:25 schreef Tyranoesauroes het volgende:
@:MizzezAmy @:Sangha @:Stepperoller Er staat een nieuwe aflevering online :P
Thanx, had het toevallig net weer gezien. Was wel weer leuk, maar inderdaad wat teveel in te korte tijd gepropt. Mag best wat langer duren ja. :)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  woensdag 24 november 2021 @ 14:52:51 #32
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_202319075
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:25 schreef Tyranoesauroes het volgende:
@:MizzezAmy @:Sangha @:Stepperoller Er staat een nieuwe aflevering online :P
Ah ja, ik zie hem bij mijn opnamen staan (heb nog live televisie en neem het op :)), miste de aflevering vorige week al! Vanavond maar even kijken O+
Look deep into yourself before you blame all others for betrayal 🎶
  woensdag 24 november 2021 @ 22:21:25 #33
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_202326266
Oh, volgende week de laatste aflevering? Jammer. Ik duim nog voor Ivan en Lizzy! *O*
En aanzoek zonder shirt was wel een goed idee :9
Look deep into yourself before you blame all others for betrayal 🎶
pi_202413101
Tedsa *O*
pi_202420156
Lol @ de laatste aflevering, ze doen net alsof ze er maanden op die camping hebben gestaan maar uiteindelijk is het niet langer dan een week geweest :P

Vraag me af of ze budget krijgen voor een volgend seizoen (tijdsblok beginnend om 22:15 helpt niet echt mee) maar was wel leuk om te zien. Leuk ook om te zien dat er in elk geval 1 koppeltje uit is gekomen, #Tedsa, maar helaas hebben Ivan en Lizzy het niet vol weten te houden.

Enuh, Mieke O+
afspraak tandarts verzetten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')