SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Wat een aanval
Had wel afgekeurd geweestCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Wat een aanval. Lekker hakje Berghuis. Zou Klaassen dat ook zo hebben opgelost?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
ŹDeed hij tegen Turkije wel zoquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 21:33 schreef Dven het volgende:
Wat een aanval. Lekker hakje Berghuis. Zou Klaassen dat ook zo hebben opgelost?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Afgelopen zaterdag vroeg ik me af waar ik in godsnaam naar zat te kijken
Nu doe ik het opnieuw maar dan net iets anders![]()
Hoe balvast is Haller vanavond
Hij had hem kunnen geven, maar die Barcapingel spookt nog in zijn hoofd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 21:44 schreef Heeinz het volgende:
Dit is toch gewoon een penal of ben ik nou gek![]()
Heerlijke 1e helft. Vooral sterk dat je geen kansen weggeeft op dat laatste halve kansje na.
Minpuntje dat je niet minimaal 1x meer scoort.No bitch to me![]()
Knijp me even mensen. Wat een helft.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Wel soms wat slordig achterin geweest waardoor Dortmund hoog op onze helft de bal kreeg. Daar moeten we mee uitkijkenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Geweldige eerste helft.
Maar we zijn er nog niet.
Trauma van Tottenham niet vergeten...Love is in the air!![]()
Gravenberch is heel matig, maar de rest is echt fantastisch.
Vaak kritisch geweest op Blind, maar die speelt echt geweldig.![]()
Dit dus. Met Haarland is het zo 1-2quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 21:51 schreef Scorpie het volgende:
Beter schieten we er gelijk nog 1 in voordat we weer moeten billenknijpenLove is in the air!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: