SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kloppen wel hard die spechtenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, knechten mogen niet meer, dus dan maar een vogel
En @Fogel was het daarmee eens ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:23 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
En @:fogel was het daarmee eens ?
kom maar met je 'leuning' is een beter synoniem dan knecht...quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Ach, die zit toch in Noorwegenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:23 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
En @:fogel was het daarmee eens ?
er zit een gat in de deur, een gat in de deur.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar wordt op de deur geklopt, hard geklopt, harder geklopt
Neen, lelijk gedaan tegen Wattenschijfquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:16 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Klopt, 4E, ben jij dit jaar wel braaf geweest?
Straks moet je in zn zak mee naar noorwegenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, die zit toch in Noorwegen
En selectie aan de poort is opgeheven vandaag geloof ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:24 schreef bitterbal het volgende:
Onderweg naar de bitterpot voor een gerrie
De brug is open
Zit Fogel daar op te wachten danquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:25 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Straks moet je in zn zak mee naar noorwegen
Die zocht nog hulp met zn tuinquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zit Fogel daar op te wachten dan
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, die zit toch in Noorwegen
aah prima oplossingquote:
In zn kelder jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah prima oplossing
maar heeft die daar geen Noorse studentes voor?
Die werken met andere dingen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah prima oplossing
maar heeft die daar geen Noorse studentes voor?
Nee, daar zit een vrouwpersoon die me bakken met geld geeftquote:
Je zou het niet vertellenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, daar zit een vrouwpersoon die me bakken met geld geeft
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, daar zit een vrouwpersoon die me bakken met geld geeft
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen, lelijk gedaan tegen Wattenschijf
ik las birds of a greyquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:34 schreef dud0r het volgende:
wat gaan we vanavond allemaal doen?
ik ga birds of prey kijken en wat kaas en pate met toastjes snacken
Sorryquote:
Uitbuiken en dan nog even naar buiten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:34 schreef dud0r het volgende:
ik heb nog geen opnames van jouw vogelquote:
Nog beetje werkquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:34 schreef dud0r het volgende:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb nog geen opnames van jouw vogel
quote:
worth a shotquote:
Doe maar 2k dan kan in ieder geval nog 1 scherm het aan dat ik hebquote:
Eigenlijk is zulk beeldmateriaal niet bedoelt voor meer dan 640x480 dat detail is overratedquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doe maar 2k dan kan in ieder geval nog 1 scherm het aan dat ik heb
daar geloof ik dan weer niks vanquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:41 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Eigenlijk is zulk beeldmateriaal niet bedoelt voor meer dan 640x480 dat detail is overrated
Ik dacht, wat is bijt-rimmen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond een beetje bijtrimmen zodat het weer een baardje van een paar dagen is
bijt-rimmen klinkt pijnlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht, wat is bijt-rimmen.
Ik ga zo naar bed.
Ik denk dat ik dat wel eens gedaan heb ik een malle bui.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel eens gedaan heb ik een malle bui.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat wel eens gedaan heb ik een malle bui.
Dat is wel een leuke film.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:34 schreef dud0r het volgende:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed.
VR is ook beetje vreemd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:47 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Eerste pr0n in 4K heeft t wel verpest toen en nog![]()
2 much detail when zoomed in
Met reviews en de beste plek om even te schijten?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:56 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Dat is ook wel apart ja.
Is er ook al in AR?
Jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:56 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Dat is ook wel apart ja.
Is er ook al in AR?
neemt die dan ook warme lucht mee zodat we eind van de week 25+ graden hebben?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:00 schreef CherryLips het volgende:
O god er komt een wolk van de vulkaan van La Palma deze kant op. Daar gaat m'n schone auto.
Nee regen en windquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
neemt die dan ook warme lucht mee zodat we eind van de week 25+ graden hebben?
Dachten de mensen in Pompeii dat ook denk je?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:00 schreef CherryLips het volgende:
O god er komt een wolk van de vulkaan van La Palma deze kant op. Daar gaat m'n schone auto.
Ja zoietsquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met reviews en de beste plek om even te schijten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was toch ff nieuwsgierig nu![]()
beter niet..quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zonsverduistering en nieuwe ijstijd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
"Mijn strijdwagen, potver! Hij blonk net zo mooi!"quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dachten de mensen in Pompeii dat ook denk je?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan dat na morgen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zonsverduistering en nieuwe ijstijd.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:01 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja zoietsIk ben wel eens op een beurs geweest waar ze dat aan het promoten waren. Nooit van de grond gekomen. VR is al praktisch geen markt voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was toch ff nieuwsgierig nu
ja dat is primaquote:
tis nogal een rollercoaster jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je emoties gaan alle kanten op, zie ik.
ga morgen naar de Eftelingquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat is er zo bijzonder aan morgen?
Ergens snap ik het wel. Gaat gewoon te ver soms.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben wel eens op een beurs geweest waar ze dat aan het promoten waren. Nooit van de grond gekomen. VR is al praktisch geen markt voor.
als het stront niet van het dak regent wel jaquote:
Als d'n gerries niet van 't dak stort'n.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
als het stront niet van het dak regent wel ja
Gaat veel geld in om. Begrijp soms nog steeds niet dat mensen ervoor betalen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:04 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ergens snap ik het wel. Gaat gewoon te ver soms.
quote:
de vulkaan van la palmaquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, als het toch moet gebeuren dan zijn er ergere plekken.
aaah ja das ook wel zo leuk tochquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk vrijdag al gaan maar hij wilde perse met een vriendje spelen toen
ja en vrijdag hadden ze boswandeling met de klas. dus eigenlijk maar goed ook dat we niet gegaan zijn want hij was toch s middags al een partij moequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah ja das ook wel zo leuk toch
Ja dat verbaasd me ook enorm soms. Heb het van dichtbij meegemaakt vroeger. Echt ongelooflijk wat er aan verdiend wordt. Is wel inspelen op verslaving uiteraard.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat veel geld in om. Begrijp soms nog steeds niet dat mensen ervoor betalen.
woon je zo dichtbij dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja en vrijdag hadden ze boswandeling met de klas. dus eigenlijk maar goed ook dat we niet gegaan zijn want hij was toch s middags al een partij moe
neuh dat niet. maar heb een abonnement genomen deze zomer aangezien ik niet op vakantie ben geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |