abonnement Unibet Coolblue
pi_202303575
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 11:53 schreef Sabata het volgende:
Nou het gaat hard omlaag nu in de fantasy league. Doncic, Anthony en Jokic aangeslagen. Moet ik Dinwiddie en Vanderbilt gewoon van de bank laten komen. Harrell is nog ok, Morant doet ook zijn best, rest stort een beetje in.
Wie heb je allemaal in je team?

Doncic ook zo'n knullige blessure. Voorstaan met 12-15 punten met minder dan een minuut te spelen, struikelen over een tegenstander en in het publiek belanden. Zo onnodig. Waarom speelt zo'n gast nog in die laatste minuut. :{

Een en twee games schorsing trouwens voor Lebron en Stewart. Valt mee (vooral voor Stewart). Die schorsingen zijn ook weinig meer waard zo.

Jokic kreeg ook een game voor die duw tegen een van de Morris-broertjes laatst, toch?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_202304085
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 11:45 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Het is in ieder geval niet zomaar een klap want hij wordt wel geduwd dus is een reactie daarop, maar geen goede uiteraard.
Bij vrije worpen staan ze allemaal aan elkaar te trekken en duwen, dat zou hij nou onderhand toch wel gewend moeten zijn. Ik denk dat het meer uit frustratie was, de Lakers zijn nou niet bepaald een geoliede machine de laatste tijd. Ik denk dat Lebron langzaam maar zeker begint te beseffen dat er geen ring meer te behalen valt voor hem, in ieder geval niet met dit team.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_202304119
LeBan
Jack does it in real time...
pi_202304320
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 12:23 schreef Salina het volgende:

[..]
Wie heb je allemaal in je team?

Doncic ook zo'n knullige blessure. Voorstaan met 12-15 punten met minder dan een minuut te spelen, struikelen over een tegenstander en in het publiek belanden. Zo onnodig. Waarom speelt zo'n gast nog in die laatste minuut. :{

Een en twee games schorsing trouwens voor Lebron en Stewart. Valt mee (vooral voor Stewart). Die schorsingen zijn ook weinig meer waard zo.

Jokic kreeg ook een game voor die duw tegen een van de Morris-broertjes laatst, toch?
Klopt Joker kreeg idd een schorsing van een wedstrijd.

Ik speel op sportsdeck.com. dat werkt net even anders als de meeste Amerikaanse fantasy Pools die met draft days werken (sportsdeck is Australisch)

Je kan uit de groep spelers voor 100 miljoen een selectie samenstellen:
- twee point guards
- twee shooting guards
- een center
- twee small forwards
- twee power forwards

Daarnaast heb je nog de reservebank met vijf die kan switchen als er iemand uitvalt. Je zit in een groep van twintig in een pool en speelt tegen elkaar. Tussen gameweeks mag je max drie trades doen afhankelijk van je budget. Maximaal heb je 60 trades per seizoen. Een van je spelers kan dubbele punten krijgen als Captain.

Ik heb op dit moment Morant en Cole Anthony op PG, maar Anthony ligt er even uit, Dinwiddie vervangt hem.
Op SG heb ik Giddey (sinds de start) en sinds vorig weekend Jordan Poole. Reserve is Bones Hyland (gekozen omdat ik z'n naam apart vond en hij goedkoop is)
Op center stond dus Jokic, maar die ligt er waarschijnlijk uit deze week. Aan gezien het toch maar twee games van Denver waren heb ik de reserve gekozen, Jarred Vanderbilt omdat die mogelijk vier games speeltijd krijgt ( en hij speelde ook gisteren)
Op small forward Paul George en Frans Wagner. George doet zijn werk goed, Wagner zakt een beetje in nu. Reserve Dalano Banton
Tot slot power forwards Montrezl Harrell en Scotty Barnes, reserve iemand van Milwaukee die een onuitspreekbare naam heeft, malukashvili?
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_202304595
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 13:23 schreef Sabata het volgende:

[..]
Klopt Joker kreeg idd een schorsing van een wedstrijd.

Ik speel op sportsdeck.com. dat werkt net even anders als de meeste Amerikaanse fantasy Pools die met draft days werken (sportsdeck is Australisch)

Je kan uit de groep spelers voor 100 miljoen een selectie samenstellen:
- twee point guards
- twee shooting guards
- een center
- twee small forwards
- twee power forwards

Daarnaast heb je nog de reservebank met vijf die kan switchen als er iemand uitvalt. Je zit in een groep van twintig in een pool en speelt tegen elkaar. Tussen gameweeks mag je max drie trades doen afhankelijk van je budget. Maximaal heb je 60 trades per seizoen. Een van je spelers kan dubbele punten krijgen als Captain.

Ik heb op dit moment Morant en Cole Anthony op PG, maar Anthony ligt er even uit, Dinwiddie vervangt hem.
Op SG heb ik Giddey (sinds de start) en sinds vorig weekend Jordan Poole. Reserve is Bones Hyland (gekozen omdat ik z'n naam apart vond en hij goedkoop is)
Op center stond dus Jokic, maar die ligt er waarschijnlijk uit deze week. Aan gezien het toch maar twee games van Denver waren heb ik de reserve gekozen, Jarred Vanderbilt omdat die mogelijk vier games speeltijd krijgt ( en hij speelde ook gisteren)
Op small forward Paul George en Frans Wagner. George doet zijn werk goed, Wagner zakt een beetje in nu. Reserve Dalano Banton
Tot slot power forwards Montrezl Harrell en Scotty Barnes, reserve iemand van Milwaukee die een onuitspreekbare naam heeft, malukashvili?
Ik heb me nooit bemoeid met dat soort spelletjes, eigenlijk veel te veel moeite voor zo'n lui iemand als mij. :D
Maar als je eenmaal zo'n team hebt samengesteld lijkt het me wel leuk om te volgen (Tour-pool, EK/WK voetbal, etc.). En er over te praten, discussiëren, etc.
Je ziet het ook hier op FOK tijdens de grote wielerrondes, voetbaltoernooien e.d.

Je hebt een bepaald budget dus. En aan elke speler is een bepaalde waarde gekoppeld ofzo.

Lijkt me wel leuk puzzelen. Ga je voor een paar hele grote namen waarmee je budget meteen zo goed als op is, of ga je meer voor de "breedte" met wat mindere namen waardoor je meer spreiding hebt. En een aardige bank hebt, want blessures zijn part of the game.

Maar je mag dus ook wisselen, spelers uit je team halen en nieuwe er in zetten?

Cole Anthony doet het leuk maar is geblesseerd, Dinwiddie is dan weer terug van een langere blessure. Giddey en Jordan Poole presteren ook wel aardig denk ik, en voor relatief weinig geld gok ik. Harrell is een veilige keuze als PF en Scottie Barnes doet het buitengewoon goed.

Mamukelashvili bedoel je denk ik van Milwaukee. Wie kent hem niet?
Er is volgens mij nog een Georgische speler in een van de selecties, of hij zit nu in de G-League of hoe die nu ook heet.

Ik zeg, zet hem op met je team. *O*
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_202304695
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 13:02 schreef Hathor het volgende:

[..]
Bij vrije worpen staan ze allemaal aan elkaar te trekken en duwen, dat zou hij nou onderhand toch wel gewend moeten zijn. Ik denk dat het meer uit frustratie was, de Lakers zijn nou niet bepaald een geoliede machine de laatste tijd. Ik denk dat Lebron langzaam maar zeker begint te beseffen dat er geen ring meer te behalen valt voor hem, in ieder geval niet met dit team.
Ik vind dat niet echt hetzelfde als 'vechten voor positie' bij een vrije worp. Hij krijgt ipv een normale boxout een duw waardoor hij half krom staat en Lebron is geen lichtgewicht. Dan reageert hij op die duw in de trant van fuck off. Raakt per ongeluk gezicht. Frustratie zal hij in z'n algemeenheid geheid wat hebben en daardoor een korter lontje maar opzich vind ik het geen rare actie ook al mag het niet natuurlijk. Misschien zat die Stewart hem ook al wel langer in de wedstrijd te duwen steeds en had hij het ermee gehad, geen idee.
pi_202304939
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 13:48 schreef Salina het volgende:

[..]

Je hebt een bepaald budget dus. En aan elke speler is een bepaalde waarde gekoppeld ofzo.

Lijkt me wel leuk puzzelen. Ga je voor een paar hele grote namen waarmee je budget meteen zo goed als op is, of ga je meer voor de "breedte" met wat mindere namen waardoor je meer spreiding hebt. En een aardige bank hebt, want blessures zijn part of the game.

Maar je mag dus ook wisselen, spelers uit je team halen en nieuwe er in zetten?

Cole Anthony doet het leuk maar is geblesseerd, Dinwiddie is dan weer terug van een langere blessure. Giddey en Jordan Poole presteren ook wel aardig denk ik, en voor relatief weinig geld gok ik. Harrell is een veilige keuze als PF en Scottie Barnes doet het buitengewoon goed.

Mamukelashvili bedoel je denk ik van Milwaukee. Wie kent hem niet?
Er is volgens mij nog een Georgische speler in een van de selecties, of hij zit nu in de G-League of hoe die nu ook heet.

Ik zeg, zet hem op met je team. *O*
Thnx for the vote of confidence ;) het leuke van die trades per week is dat je niet de Sjaak bent als iemand weinig wedstrijden heeft of er met een blessure uit ligt en je de hele winter toch aan m vast zit. Het budget zorgt ervoor dat je meestal twee of drie echte toppers kan kiezen (Giannis, Curry en Harden is een combi die ik veel tegenkom) die je dan met goedkoop materiaal moet aanvullen. Zo ben ik ooit tegen Ben Simmons. Harrell en Poeltl aangelopen die zich van goedkope invallers tot vaste waarden opwerken.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_202306057
De NOS heeft er zelfs een tweede artikel aan gewijd :7

quote:
Tevens houdt Los Angelers Lakers het salaris in van James voor die ene partij tegen New York Knicks die hij nu mist. Dat komt neer op iets meer dan 250.000 euro.
quote:
De Lakers en de Pistons staan saillant genoeg over een paar dagen alweer tegenover elkaar. James zou nog telefonisch contact hebben gezocht met Stewart om zich te verontschuldigen, maar dat kan hij nu zondag tijdens dat wederzien doen aangezien de schorsingen voor beide spelers dan al zijn verlopen.
pi_202317082
Doncic Porzingis tandem ging weer eens lekker

George met de buzzerbeater
pi_202317142
twitter
pi_202325000
Allemaal aan de bak voor vrij op Thanksgiving morgen
pi_202333455
Lebron snoert even mondjes daar in Indiana met z'n prestaties aan het eind :7
pi_202333501
Niet alleen Curry kan het

twitter


Deze werd een offensive foul maar alsnog :o

twitter
  donderdag 25 november 2021 @ 14:11:26 #139
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_202333729
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 13:54 schreef 3rr0r het volgende:
Niet alleen Curry kan het

[ twitter ]

Deze werd een offensive foul maar alsnog :o

[ twitter ]
Die Edwards is wel the real deal he, lekkere speler!
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_202336238
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 13:54 schreef 3rr0r het volgende:
Niet alleen Curry kan het

[ twitter ]

Deze werd een offensive foul maar alsnog :o

[ twitter ]
Goeiedag wat een dunk zeg. :D
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_202336286
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 14:11 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Die Edwards is wel the real deal he, lekkere speler!
Goei spelertje inderdaad. Toekomstige All-Star wel.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_202348679
quote:
Deze werd een offensive foul maar alsnog :o

[ twitter ]
Wat 'n onzin trouwens. Hij hing al in de lucht toen die verdediger nog even naar 'm toe kwam gelopen.
pi_202349254
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:40 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Wat 'n onzin trouwens. Hij hing al in de lucht toen die verdediger nog even naar 'm toe kwam gelopen.
Ja klopt. Ging iets te snel voor de scheids. Snap sowieso niet dat je in dit geval zo'n last minute move om een offensive foul proberen mee te krijgen het voordeel geeft boven zo'n beast actie. Dan heb je niet echt het beste voor met het spel maar wilde zelf even belangrijk voelen door de fluit te laten klinken.
pi_202357686
Pistons vs Clippers nu al om 21:30
pi_202360873
Ja Morant met wat naar het laat aanzien een ernstige blessure van het veld :{

En dan allemaal van die lui die roepen dat ie ook altijd zo raar terechtkomt.... hij sto d met 2 voeten op de vloer toen het gebeurde
A mind with a heart of it's own
  zaterdag 27 november 2021 @ 07:28:45 #146
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_202361204
Lakers 3OT nu. :o
pi_202361234
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 07:28 schreef Zwansen het volgende:
Lakers 3OT nu. :o
Lekker westbrook gemiste ft. Dit is wel over.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_202366575
Hij zat bijna @GotenSSJ Ondanks wat onhandige acties toch bijna gewonnen de Thunder met een al rennend driepuntsschot wat begon bij 3/4 van het veld.
  zaterdag 27 november 2021 @ 17:49:41 #149
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_202367262
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 16:34 schreef 3rr0r het volgende:
Hij zat bijna @:GotenSSJ Ondanks wat onhandige acties toch bijna gewonnen de Thunder met een al rennend driepuntsschot wat begon bij 3/4 van het veld.
Inderdaad, ik dacht voor een halve seconde dat die er toch in ging _O-

Wel vrij klungelig dat de coach niet de time out op tijd called :') Maar goed, competitieve pot en toch verloren. Voor de huidige doelstelling is dat natuurlijk prima :P

Edit: Giddey is trouwens echt een fenomenale passer. Die moet nu al top 10 in de league zijn denk ik. Wat een overzicht heeft dat mannetje _O_
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_202367759
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 17:49 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Inderdaad, ik dacht voor een halve seconde dat die er toch in ging _O-

Wel vrij klungelig dat de coach niet de time out op tijd called :') Maar goed, competitieve pot en toch verloren. Voor de huidige doelstelling is dat natuurlijk prima :P

Edit: Giddey is trouwens echt een fenomenale passer. Die moet nu al top 10 in de league zijn denk ik. Wat een overzicht heeft dat mannetje _O_
Ik zag slechts het laatste stukje maar die Giddey vinden ze maar al te mooi qua verschijning, steeds closeups met de camera van z'n kop :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')