quote:Golden State Warriors coach Steve Kerr to be next men's national team coach for USA Basketball.
Kerr will replace Gregg Popovich and lead a reshaped USA coaching staff into the 2023 World Cup and 2024 Paris Olympics.
Kerr's coaching staff will include Phoenix Suns coach Monty Williams, Miami Heat coach Erik Spoelstra and Gonzaga coach Mark Few, sources said.
Memphis was er niet van onder de indruk.quote:
lol, Kevin probeert de oorlogsvoering op irritatievlak.quote:Op zaterdag 11 december 2021 05:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Aawh Kyrie heeft hem definitief afgewezen. Gaat nu voor een jonger ding
Dwight Howard en Monk bij de Lakers.quote:Op woensdag 15 december 2021 01:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Dus wanneer knallen ze het schema eruit ? Bulls hebben geen spelers meer , Nets gaan ook die kant op en dan zal ik er vast nog een paar vergeten zijn.
Currygod
Kan LeChina ook mooi hun uitslagen vervalsenquote:Op woensdag 15 december 2021 13:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dwight Howard en Monk bij de Lakers.
Zelfde als in het voetbal, Vitesse leeft momenteel in onwetendheid of ze na de winterstop nog Europees spelen omdat de halve selectie van Tottenham corona heeft, en pas over een paar weken kunnen inhalen.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:46 schreef GotenSSJ het volgende:
De halve league zit volgens mij in health & safety protocol op het moment. Misschien maar even een pauzetje inlassen
Wie heb je liever?quote:Op donderdag 16 december 2021 12:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Verrassend dat het weer net tegen de Thunder is. Volgens mij hebben wij patent op debiele buzzerbeaters for the win van de tegenstander![]()
Nou ja, weer een loss erbij op weg naar Chet of Paolo.
Geen idee, ik heb geen flauw idee wie beter is eerlijk gezegd. Enkel dat ze tot nu toe de vrij zekere 1 en 2 zijn.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:51 schreef Salina het volgende:
[..]
Wie heb je liever?
Ik heb beiden nog geen seconde zien spelen trouwens. Kan er nog weinig over zeggen, maar dit zijn wel grote kanshebbers voor de #1 en #2 pick.
Omikron wishes you a Merry Christmas.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Niet alleen het Oosten maar nu is het Westen aan de beurt
Silver optaffen met je competitievervalsing
Genoteerd en mee naar achteren genomenquote:Op donderdag 16 december 2021 20:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omikron wishes you a Merry Christmas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |