Tot het zien van de beelden dacht ik dus dat die gast was binnen geweest en dat ze ook aan zijn kruis hadden gezeten.quote:
De beelden zijn blijkbaar van iets anders. Blijkbaar is er zoiets als "pizza challenge" op social media gaande en grote kans dat deze dames dit na-deden, iets te ver gingen (wellicht vanwege onder invloed lachgas) en tevens pech hadden dat de pizzabezorger toevallig slachtoffer van eerder seksueel misbruik bleek te zijn, waardoor alles nog wat heftiger voor hem was.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tot het zien van de beelden dacht ik dus dat die gast was binnen geweest en dat ze ook aan zijn kruis hadden gezeten.
Maar dat is dus niet het geval geweest? Het is de deur open doen in je nakie en wat verbale shit uitkramen en dan nog effe je kont showen?
Of mis ik een stuk van de film
https://www.google.nl/search?q=gevangenissen+nederlandquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:17 schreef Hathor het volgende:
Adres bekend ook? Dan ga ik straks effe snel een diepvriespizza halen bij de Appie en daar afleveren.
Dus de rondgaande beelden met die blonde bimbo die even gebukt gaat staan voor pizzahenk zijn dus niet van dit voorval?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:23 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
De beelden zijn blijkbaar van iets anders. Blijkbaar is er zoiets als "pizza challenge" op social media gaande en grote kans dat deze dames dit na-deden, iets te ver gingen (wellicht vanwege onder invloed lachgas) en tevens pech hadden dat de pizzabezorger toevallig slachtoffer van eerder seksueel misbruik bleek te zijn, waardoor alles nog wat heftiger voor hem was.
Denk het niet. Bouwstijl, waterfles, etc doen allemaal nogal Amerikaans aan.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dus de rondgaande beelden met die blonde bimbo die even gebukt gaat staan voor pizzahenk zijn dus niet van dit voorval?
voor mn gevoel wordt hier met 2 maten gemeten...quote:
zou wel veel verklaren. Vond dr al niet lijken omdat gezegd werd dat het die Michelle was die de deur open deed en die was volgens mij niet zo blond. Kon aan het geluid niet opmaken of het Nederlands is.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:40 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Denk het niet. Bouwstijl, waterfles, etc doen allemaal nogal Amerikaans aan.
Ik hoor ook Engels op de achtergrond. Dit is zeker weten geen NLquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:40 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Denk het niet. Bouwstijl, waterfles, etc doen allemaal nogal Amerikaans aan.
Niet echt. De gegeven straffen zijn vrijwel altijd laag bij dit soort misdaad. In sommige gevallen worden er zelfs enkel taakstraffen gegeven, maar bij seksueel misbruik loopt men gelukkig al snel tegen een taakstraf verbod op.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:45 schreef mschol het volgende:
[..]
voor mn gevoel wordt hier met 2 maten gemeten...
bij een vrouwelijk slachtoffer liggen de (geeiste) straffen volgens mij hoger
Het is ook een ontzettend, buitenproportionele zware straf.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Niet echt. De gegeven straffen zijn vrijwel altijd laag bij dit soort misdaad. In sommige gevallen worden er zelfs enkel taakstraffen gegeven, maar bij seksueel misbruik loopt men gelukkig al snel tegen een taakstraf verbod op.
3 maanden voor aanranding is in de praktijk een best stevige straf.
Ken je de poster?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 16:25 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je moet wel heel erg seksueel gefrustreerd zijn om hier ' geil' van te worden
quote:Dag cel en taakstraffen voor vrouwen na aanranding minderjarige pizzakoerier
Twee vrouwen van 25 jaar die een 17-jarige pizzakoerier in mei vorig jaar in zijn kruis hadden gegrepen en dat hadden gefilmd, zijn dinsdag veroordeeld tot een dag gevangenisstraf en taakstraffen van 120 en 60 uur.
De rechtbank in Alkmaar sprak een van de vrouwen vrij van de aanranding, maar achtte beiden schuldig aan het maken en verspreiden van de filmopnamen. De officier van justitie had tegen de twee drie maanden cel geëist.
Volgens de rechtbank werd het slachtoffer toen hij aanbelde "volkomen overrompeld" door het "opdringerige gedrag" van een van de vrouwen, die hem "onverhoeds" in zijn kruis greep en betastte. De tweede vrouw legde de handelingen vast op haar telefoon en zei tegen de bezorger: "Dit is onze droom, dit is jouw droom, laten we het waarmaken".
De jonge bezorger raakte door de gebeurtenissen in paniek en in shock. Hij verliet de woning en barstte in tranen uit. Op aandringen van zijn baas deed hij kort daarna aangifte bij de politie. Hij kon een tijd niet werken door onder meer paniekaanvallen en voerde drie maanden intensieve gesprekken met hulpverleners.
Dit iddquote:Op dinsdag 2 november 2021 14:26 schreef nixxx het volgende:
Nou, een dagje cel vergeleken met die arme jongen die weer jeugdtrauma heeft herleefd en al drie maanden bij hulpverlening loopt.
Benieuwd hoeveel dat die Arabische Sjeik die ze morgen neukt uit zal maken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:27 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En een veroordeling op jouw naam.
Hahaha.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:10 schreef Frutsel het volgende:
veroordeeld tot een dag gevangenisstraf en taakstraffen van 120 en 60 uur.
Wtf is dat voor fopstraf.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |