SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Het is wat gevarieerder en uitgebreider geworden, echt verbeterd is het niet geloof ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat ziekenhuisvoer in de loop der jaren flink verbeterd was? Heb er gelukkig lang niet meer van hoeven te eten, dus ik weet het niet.
is dat lekker om te eten?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
GOUDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Beetje duur wel.quote:
Liever kaas dan.quote:
Gewoon zo doorslikken.quote:
Was dat voor of nadat je Harry's mokkel afgelebberd had? Of tussendoor ff?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens vloeibaar goud van een schilderij gelikt als decadent kersttoetje
ja die zijna ltijd zo lekker op tijd. duurt hier ook altijd 3 maandenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, lekker op tijd wel, een afschrijving van m'n zorgverzekering, maar dat moet haast wel van april of mei zijn.
Goud likken was een stukje recenter.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Was dat voor of nadat je Harry's mokkel afgelebberd had? Of tussendoor ff?
nr 28 alweerquote:
Smoothquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarna hebben ze me in bed nog maar eventjes gewassen
Was het dit schilderij waar je het goudverf van af gelikt hebt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goud likken was een stukje recenter.
Recenter dan mei is het niet geweest in ieder geval.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja die zijna ltijd zo lekker op tijd. duurt hier ook altijd 3 maanden
Gun die jongen nou een fijne sponsbeurtquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk door een lelijke hoemp.
Ja oke.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens vloeibaar goud van een schilderij gelikt als decadent kersttoetje
Oogjes dicht en fantaseren maar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk door een lelijke hoemp.
Ineens die urinezak vol met wit spul.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oogjes dicht en fantaseren maar.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ineens die urinezak vol met wit spul.
overal?quote:
als het morgen maar een beetje droog is.quote:
Jep. Ik was op de fiets naar de tandarts.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Van die smerige miezer die op het eerste gezicht meevalt, maar na tien minuten ben je alsnog zeiknat.
huehuehuequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Van die smerige miezer die op het eerste gezicht meevalt, maar na tien minuten ben je alsnog zeiknat.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:48 schreef Ama het volgende:
Stroom is uitgevallen en ik sta buiten haha. Deur gaat niet meer open.
Er staat nog een tweede hands koetsquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
wat zal ik vandaag voor GOUD kopen
al het GOUD met saliva van US eraan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Krugerrandsquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bloesemsquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:52 schreef Karzai het volgende:
Nog een half jaartje dan is het weer lente
Ben je neger of zo?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het is heerlijk hier in Rovinj.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:35 schreef Emmerdeur het volgende: [..] Geniet ervan iig! Beter weer als hier hoop ik voor je
Drukke dagen wel zo te horen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
tekst hieronder staat nu in je clipboard
[..]
Het is heerlijk hier in Rovinj.
Ik wacht nu op een broodje Cevapcici of hoe je dat ook schrijft
Net van Vrsar naar hier gevaren, zo weer met de boot terug
Ik vind het nog vies warm ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Straks een verkoelend glaasje broccolibier.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het nog vies warm ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks een verkoelend glaasje broccolibier.On the rocksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, dat kan nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:59 schreef Karzai het volgende:
Gelukkig kan je altijd nog iets uittrekken
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
On the rocks
[..]
Nee, dat kan niet
Toch wat uitgetrokken?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb alle collega's weggejaagd
Ja we hebben elke dag wel een uitstapjequote:
Leer mij dit.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb alle collega's weggejaagd
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks een verkoelend glaasje broccolibier.Eigenlijk is het maar een vies meisje die 4EBE vind je ook niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Narigheid, zieligheid en ook poëtisch.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:04 schreef Karzai het volgende:
Er glibberen hier duizenden babyslakjes over het voetpad, moeilijk te ontwijken, ze knarsen onder mijn voeten
Regen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:12 schreef dud0r het volgende:
Door die stomme miezerregen heb ik maar geen korte broek aangedaan
Mooie omgeving al ken ik het wel uit donkerdere tijdenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
tekst hieronder staat nu in je clipboard
[..]
Het is heerlijk hier in Rovinj.
Ik wacht nu op een broodje Cevapcici of hoe je dat ook schrijft
Net van Vrsar naar hier gevaren, zo weer met de boot terug
Ik geloof dat ik wel fan ben hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk is het maar een vies meisje die 4EBE vind je ook niet?
Huehuequote:
Keihard gaan bellenquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee moet nog naar de supermarkt straks.
Ik ook. Komt wel erg dichtbij zoquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee moet nog naar de supermarkt straks.
Gewoon ff lekker simpel houden; dry-aged ribeye of zo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:36 schreef Ama het volgende:
Maar moet nog bedenken wat ik ga en wil eten.
Nou gewoon normaal, maakt weinig uit.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:38 schreef Karzai het volgende:
Zoveel keus, moeilijk. Wat is je budget?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon ff lekker simpel houden; dry-aged ribeye of zo.
Ik ben vandaag (per ongeluk) eigenaar van 1.3 kg ribeyequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon ff lekker simpel houden; dry-aged ribeye of zo.
Wat vervelend.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben vandaag (per ongeluk) eigenaar van 1.3 kg ribeye
Waar heb je zin in ?quote:
Ja, echt super ergquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezellig met z'n allenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:42 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Eng gewoon ik moet zo ook gaan..
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, das vervelendquote:
Wanneer is de eerste date?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik wel fan ben hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |