Boulimia en vergeten te kotsen zeker?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik eet alleen nog maar taart dankzij corona.
Echt heel kut
Uiteraard. Ook die geboortegolf :xquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:04 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Deed je daar ook allemaal actief aan mee?
Lekker je tanden verkloten. Klap in het gezicht van de tandarts.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Boulimia en vergeten te kotsen zeker?
Ga je schamen.
Och gut, DOOD, VERDERF, ALARM.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:10 schreef michiel_merk het volgende:
Dit al voorbijgekomen?
Coronauitbraak in Winsum: tientallen besmettingen na dorpsfeest
[..]
bron omrop Fryslan.
Seks is maar vies toch?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Kan niks doen dus dan maar kinderen maken? Hadden ze eerder geen seks ofzo.
Kotsen doet ie dan weer van eiwitreepjes.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Boulimia en vergeten te kotsen zeker?
Ga je schamen.
Nou ja, wel als je gaat bellen als je verkouden of grieperig bent natuurlijk. Daarvoor ga je niet bellen. Een beetje vent gaat zn man flu uithuilen bij zijn moeder en gaat niet een huisarts lastigvallen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20211019_58905543
[..]
Is toch eigenlijk zo onderhand ook niet zo heel gek meer?
Tuurlijk. Hebbert!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:12 schreef chratnox het volgende:
[..]
Uiteraard. Ook die geboortegolf :x
Gotta catch 'em all.
Seks in de biblebelt is (meestal) ook nog eens zonder bescherming. En tada, zo is 't cirkeltje weer rond met de biblebelt.quote:
Sow, koekoekquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:16 schreef Jor_Dii het volgende:
- 3.895 nieuw gemelde positieve testen
- 78 nieuwe ziekenhuisopnames
- 21 nieuwe IC-opnames
- 13 nieuwe overlijdens
Zelftesten zijn hier niet voor bedoeld. Klap in het gezicht van de zorgmedewerkers.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik vertoef overigens ook in het voorportaal van een verkoudheid volgens mij. Rauwe keel.
Die zelftesten liggen al te branden in het badkamerkastje hoor.
Maatregelen voor de griep incoming in 3.. 2... 1.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik vertoef overigens ook in het voorportaal van een verkoudheid volgens mij. Rauwe keel.
Die zelftesten liggen al te branden in het badkamerkastje hoor.
Ik heb geloof ik al iets van 6 jaar niet meer gekotst.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:14 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Kotsen doet ie dan weer van eiwitreepjes.
Zo eentje is het er.![]()
Die besmettingen waren vorige week dinsdag al bekend, is alleen nu pas naar buiten gekomen en aandacht aan besteed. Dat is wat ze gisteren op het lokale nieuws zeiden in elk geval.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:10 schreef michiel_merk het volgende:
Dit al voorbijgekomen?
Coronauitbraak in Winsum: tientallen besmettingen na dorpsfeest
[..]
bron omrop Fryslan.
Op naar de 10kquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:16 schreef Jor_Dii het volgende:
- 3.895 nieuw gemelde positieve testen
- 78 nieuwe ziekenhuisopnames
- 21 nieuwe IC-opnames
- 13 nieuwe overlijdens
Ok, bedankt voor je bijdrage.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik al iets van 6 jaar niet meer gekotst.
Ben een moeilijke kotser dus het moet heel ver komen wil ik daadwerkelijk over mn nekje gaan
Doen ze wel vaker volgens mij. Vriendin van me werkt in de ouderenzorg en bij haar ging het in een paar locaties helemaal los. Op het nieuws werd er gezegd dat het meeviel en de meeste bewoners niet ernstig ziek waren, maar zij kon de één na de ander laten afvoeren.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:16 schreef RodenCity het volgende:
[..]
Die besmettingen waren vorige week dinsdag al bekend, is alleen nu pas naar buiten gekomen en aandacht aan besteed. Dat is wat ze gisteren op het lokale nieuws zeiden in elk geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |