SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:38 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ONZ / [Paint] De kapper van Wilders is een beetje uitgeschoten
quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:41 schreef UitStraling het volgende:
Drains verwijderen is altijd zo'n pretje als die een tijdje erin gezeten hebben![]()
Katheter ook als de zuster dubbel D heeft
Uitkeringstrekker gespotquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:41 schreef ToT het volgende:
[..]Thanks!
Ik heb echt honderden, zo niet een paar duizend van dit soort paintjes op FOK! geslingerd.
Met een katheter er uit halen wordt je pielemuis echt nog opgewekt, zelfs niet als het een woest aantrekkelijke zuster isquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Even vragen of ze een kerel kunnen sturen voor dat werkje.
Die snappen wel beter wat je meemaakt dan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Even vragen of ze een kerel kunnen sturen voor dat werkje.
Misschien toch bitterbal laten doen in een doorzichtige bikini?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met een katheter er uit halen wordt je pielemuis echt nog opgewekt, zelfs niet als het een woest aantrekkelijke zuster is
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien toch bitterbal laten doen in een doorzichtige bikini?
Dat lijkt me een bijzonder slecht planquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien toch bitterbal laten doen in een doorzichtige bikini?
Ja als je de slappe lach hebt lijkt het me helemaal lastig.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat lijkt me een bijzonder slecht plan
Trap hem het ziekenhuis in danquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
US kan niet wachten tot hij zelf een keer in het ziekenhuis ligtTe genieten van alle knappe zustertjes
Kan geregeld worden!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
US kan niet wachten tot hij zelf een keer in het ziekenhuis ligtTe genieten van alle knappe zustertjes
Ik hoef daar niet voor in de ziekenhuis te liggenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Klinkt heel slecht. Maar toen ik vaak in het ziekenhuis moest zijn voor mijn moeder, was dat ook wel één van de dingen die zo'n bezoekje net wat aangenamer maaktenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zag @ToT als OP maker en die zie ik meestal eldersquote:
Misschien dat op 1 van prinses Alexia's feestje er wel een meid in een zusterpakje rondloopt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:52 schreef UitStraling het volgende:
Ja bijzonder knap en aantrekkelijk zustertje, ik tel tot tien en dan trek die katheter maar eruit, heel langzaam.
Maar ik zie helemaal geen katheter.
quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zag @:tot als OP maker en die zie ik meestal elders
Maar nu zit die gezellig hierquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is ze nu al losgeslagen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien dat op 1 van prinses Alexia's feestje er wel een meid in een zusterpakje rondloopt?
Nieuw schandaaltje momenteel.
Same herequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:54 schreef ToT het volgende:
[..]Koen!
Ja ik zoek weer een wat relaxtere SC.
Vaak is de sfeer daar echt wel goed, maar het kan ook zo omslaan.
Dan ga ik meestal thuis gewoon ff andere dingen doen, of idd even ergens buurten.
trek nog maar een keer! En nog een keer! Blijven trekken!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:52 schreef UitStraling het volgende:
Ja bijzonder knap en aantrekkelijk zustertje, ik tel tot tien en dan trek die katheter maar eruit, heel langzaam.
Maar ik zie helemaal geen katheter.
Ja er is een feest-foto van haar opgedoken met wat pikant geklede dames (zijzelf zag er ook niet echt als een prinsesje uit), en een nog weer wildere foto met iemand die wel op haar lijkt (inclusief diezelfde kleding), maar er zijn wat twijfels of ze dat wel is of niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ze nu al losgeslagen?
Die gaat echt acht kinderen baren van acht verschillende vaders met tropische namen
Waar is "daar"?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:54 schreef ToT het volgende:
Ja ik zoek weer een wat relaxtere SC.
Vaak is de sfeer daar echt wel goed, m
koenemeloenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Och jee, het kind is vijftien. Dan doet ze wat meiden van vijftien doen. NOU DAT IS RAAR ZEGquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er is een feest-foto van haar opgedoken met wat pikant geklede dames (zijzelf zag er ook niet echt als een prinsesje uit), en een nog weer wildere foto met iemand die wel op haar lijkt (inclusief diezelfde kleding), maar er zijn wat twijfels of ze dat wel is of niet.
DTS.quote:
het zou verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och jee, het kind is vijftien. Dan doet ze wat meiden van vijftien doen. NOU DAT IS RAAR ZEG![]()
Goed zo, lekker gezond en wild opgroeien en lol trappenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:58 schreef ToT het volgende:
KLB / Alexia gaat royaal van bil Hier is beeldmateriaal te vinden.
Dat hele spel heb ik nooit begrepenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:59 schreef ToT het volgende:
[..]
DTS.
Er zijn al meer DTS'ers hier naar toe gekomen de laatste tijd.
De sfeer kan ineens flink omslaan als het weer eens over dat Chinese verkoudheidje gaat!
Whehe nou het schandaal was dus een foto van blijkbaar haar tussen een zooi wilde LGBTQ+++ mensen, maar de vraag is idd of die foto wel echt is, en mensen hebben het er blijkbaar over of een prinses zich wel zo hoort te gedragen of niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och jee, het kind is vijftien. Dan doet ze wat meiden van vijftien doen. NOU DAT IS RAAR ZEG![]()
Wie zou ze moeten zijn, in dat rode pakje? Dat is zij toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:58 schreef ToT het volgende:
KLB / Alexia gaat royaal van bil Hier is beeldmateriaal te vinden.
echt die tabloiden mentaliteitquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe nou het schandaal was dus een foto van blijkbaar haar tussen een zooi wilde LGBTQ+++ mensen, maar de vraag is idd of die foto wel echt is, en mensen hebben het er blijkbaar over of een prinses zich wel zo hoort te gedragen of niet.
Het lijkt er op dat de meerderheid idd vindt dat ze gewoon lekker moet kunnen puberen.
Het is niet dat ze ineens in een nazi-kostuum zit te feesten zoals een bepaalde Engelse royalty.
greys babequote:
Neuh ik ben gevaccineerd, maar vooral om geen gezeik te krijgen op vakantie en als ik ergens naar binnen wil.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hele spel heb ik nooit begrepen
Maar goed jij bent dus ook een ontkenner? Dan moet je kop eraf
Ja verderop is een linkje waarin ze ook een rood pakje aan schijnt te hebben.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie zou ze moeten zijn, in dat rode pakje? Dat is zij toch helemaal niet?
Haha ja echt he!quote:
in Amerika gaan ze nog een stapje verderquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja echt he!
Ik moet regelmatig denken aan een paparazzo in Amerika die regelmatig het vuilnis van sterren overhoop haalt om te kijken wat ze allemaal weggooien, en hij heeft een museumpje gemaakt met gouden oorbellen van de ene celeb, een volle fles dure parfum van een ander enz.
Nou of je een wappie bent bepaalt de intelligente helft van de wereld welquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh ik ben gevaccineerd, maar vooral om geen gezeik te krijgen op vakantie en als ik ergens naar binnen wil.
Die QR-code vind ik een verslechtering ten opzichte van de 1,5 meter samenleving.
Verder weet ik niet of ik wel vooraan in de rij zou staan voor een boostershot en ik heb begrip voor mensen die wel weer angstig zijn voor het vaccin als bijvoorbeeld een naaste dierbare er zware bijwerkingen van heeft gekregen.
Dus ben ik idd een wappie!
Ja maar als ie aangeeft dat hij en zijn vriendin het niet meer trekken en zich even terugtrekken, kun je je even inhouden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
in Amerika gaan ze nog een stapje verder
maar ons Dreetje werd ook gezellig opgewacht op Schiphol
het zal me de reet roesten wat dat miezerig ventje heeft uitgespookt
het zal me echt aan m'n reet roesten wat al die mensen doen. Heb dat nooit gesnapt dat hele verheerlijken van mensen die "bekend" zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
in Amerika gaan ze nog een stapje verder
maar ons Dreetje werd ook gezellig opgewacht op Schiphol
het zal me de reet roesten wat dat miezerig ventje heeft uitgespookt
ocolade museumquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:06 schreef Koen66 het volgende:
Zometeen naar Brugge, oa chocolade museum checken.
Alleen jammer er te laat achter te komen dat er ook een CL wedstrijd is vanavond
Ja ach, sommigen hebben nogal absolute opvattingen daarin.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou of je een wappie bent bepaalt de intelligente helft van de wereld wel![]()
Vind dit wel meevallen eigenlijk
Mag dat ook al niet? Een rood pakje aan hebben?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja verderop is een linkje waarin ze ook een rood pakje aan schijnt te hebben.
Als er chocolade is, is CL er ook.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:06 schreef Koen66 het volgende:
Alleen jammer er te laat achter te komen dat er ook een CL wedstrijd is vanavond
en terecht.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als er chocolade is, is CL er ook.
Dit idd ja!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
het zal me echt aan m'n reet roesten wat al die mensen doen. Heb dat nooit gesnapt dat hele verheerlijken van mensen die "bekend" zijn
Ja die neusbel is bijvoorbeeld wel de weg een klein beetje kwijt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:09 schreef Koen66 het volgende:
Ach er zijn wappies en wappies, sommigen opmerkingen sta ik ook echt wel achter, andere wappies horen in een kamertje met kussens aan de wand
Tsja zoland Privé, Weekend en Telegraaf en Boulevard verslonden worden blijft dit zoquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit idd ja!
Laat ze gewoon lekker mooie films, series of muziek maken en wat boeit het bij wie ze hun piemel er in steken of dat er eentje betrapt is op een restaurant-toilet te verlaten zonder de handen te wassen enz.
dat is wel smerig. dat is handige info om te hebben. mocht je ze ooit tegen komen dan ga je ze geen hand geven.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit idd ja!
Laat ze gewoon lekker mooie films, series of muziek maken en wat boeit het bij wie ze hun piemel er in steken of dat er eentje betrapt is op een restaurant-toilet te verlaten zonder de handen te wassen enz.
Geniaalquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Heeft @:4everblackeyed deze al?
https://eu.flyingtiger.com/products/enter-key-3015609
[ afbeelding ]
Nou ja, als de ziekenhuizen nu weer uit hun voegen barsten in gebieden waar de vaccinatiegraad laag is doordat mensen er op religieuze gronden voor kiezen om een gevaar voor anderen te blijven terwijl dat vermijdbaar is, dan heb ik daar precies nul begrip voor ja. Als je dat bedoeltquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:07 schreef ToT het volgende:
Ja ach, sommigen hebben nogal absolute opvattingen daarin.
ik snap echt niet waarom iedereen moet weten wat hij heeft uitgespooktquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar als ie aangeeft dat hij en zijn vriendin het niet meer trekken en zich even terugtrekken, kun je je even inhouden.
Koetsje rijden in het centrum en je hebt er een chocolatier die pizza-, nicotine-, spruitjes-, paarden-, gummyberen-, lava-, broccoli-, whisky-, graschocolade maakt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:06 schreef Koen66 het volgende:
en ze hebben lekkere chocola in belgiequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:06 schreef Koen66 het volgende:
Het chocolademuseum is al een CL-wedstrijd. *stroopt mouwen op*quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:06 schreef Koen66 het volgende:
Ja nee meer als in dat alles verplicht of juist verboden moet worden, geen eigen meningen hebben, puur naar Rutte en Hugo luisteren, niet kijken hoe het in het buitenland gaat enz.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, als de ziekenhuizen nu weer uit hun voegen barsten in gebieden waar de vaccinatiegraad laag is doordat mensen er op religieuze gronden voor kiezen om een gevaar voor anderen te blijven terwijl dat vermijdbaar is, dan heb ik daar precies nul begrip voor ja. Als je dat bedoelt
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het chocolademuseum is al een CL-wedstrijd. *stroopt mouwen op*
geen idee. komt door het weer denk ikquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen idee. komt door het weer denk ik
ik was hier al vakerquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:15 schreef kwiwi het volgende:
Wat is dat met al die nieuwe mensen hier? Mijn autisme kan er niet mee omgaan
* schuift kopje warme pompoensoep naar kwiews.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:15 schreef kwiwi het volgende:
Gewoon blijven johquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik was hier al vaker
maar ja
als je het niet leuk vindt
dan ga ik toch weer
Met of zonder broccoli?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* schuift kopje warme pompoensoep naar kwiews.
Was maar een geintjequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik was hier al vaker
maar ja
als je het niet leuk vindt
dan ga ik toch weer
Gergi had het al voor m'n neus weggegraaid voordat ik eraan kon beginnenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* schuift kopje warme pompoensoep naar kwiews.
En hij leeft nog?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi had het al voor m'n neus weggegraaid voordat ik eraan kon beginnen
Ze vinden het hier leukquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:15 schreef kwiwi het volgende:
Pompoen met broccoli?quote:
Het is geen turbosaladequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pompoen met broccoli?
Lijkt me echt heerlijk, even in de blender met zes eetlepels zout, invriezen en dan pompoenbroccoli-ijsjes likken
Voornamelijk ik, de rest vindt het walgelijkquote:
De bereidingswijze maakt al veel uitquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Een groente wat ik niet graag eet, maar soms wel eet omdat t gezond is
Je moet het eens met gehakt proberen danquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voornamelijk ik, de rest vindt het walgelijk
Nou ik kook t gewoon en eet t bij gekookte aardappelsquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De bereidingswijze maakt al veel uit
Ja, dat wilde ik doen, maar toen werd ik nog net niet achterna gezeten met hooivorken en brandende toortsenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet het eens met gehakt proberen dan
komt eigenlijk uit een laboratoriumquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat wordt vanaf nu ķf alles met een vork eten, ķf alles met een lepel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Aah ik heb nét te weinig Hema-punten voor de Hema-vork en -lepel.
#trauma oprakelen hč.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik doen, maar toen werd ik nog net niet achterna gezeten met hooivorken en brandende toortsen
Spruitjes komen ook niet in de natuur voor, net als een aantal andere "oerHollandse" groentes.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
komt eigenlijk uit een laboratorium
allemaal mensen die de gezelligheid van foqueville willen ervaren en aan bij willen dragenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:15 schreef kwiwi het volgende:
Broccoli is een design groentequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Spruitjes komen ook niet in de natuur voor, net als een aantal andere "oerHollandse" groentes.
Nee, dan had er "broccoli met gehakt" gestaanquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Die ene grote anonieme donateur van een tijd geleden was vast een KSC-bezoeker!
flespompoenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik had dus pompoen nodig voor de brownies, maar er stond niet bij wat voor pompoen. Kon kiezen uit flespompoen en muskaatpompoen
Ik wok het met wat oestersaus, vissaus, knoflook en rode peperquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou ik kook t gewoon en eet t bij gekookte aardappels
Hhhm klinkt wel lekker, behalve de rode peperquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wok het met wat oestersaus, vissaus, knoflook en rode peper
Of ik maak er soep met spekjes van
Weinig groenten die dat niet zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Broccoli is een design groente
gemaakt in een laboratorium
Broccoli met vissaus?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verstandige beestjes.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb broccoli liggen voor de cavia's maar die moeten het weer niet na drie happen. Nu zal ik me van de week maar opofferen.
ik had gisteren gewoon saai gekookte broccoli. gewokt is wel lekkerder inderdaad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had gisteren nog broccoli hoor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker pittigquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hhhm klinkt wel lekker, behalve de rode peper
de grootste broccoli hater is @Whuzzquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weinig groenten die dat niet zijn.
Correctie: behalve ik en IJSquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had gisteren nog broccoli hoor.
Gouden combi johquote:
Ja die heb ik ook maar genomen, die ander heeft volgens mij een meer uitgesproken smaak.quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Correctie: behalve ik en IJS
Ja gekookt kan wel, maar wel met een beetje bite.. Zo grijsgroen tot snot gekookt, vind niemand lekkerquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik had gisteren gewoon saai gekookte broccoli. gewokt is wel lekkerder inderdaad.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gouden combi johoestersaus met vissaus
sausjes en groenten is niet mijn dingquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij soms. Meestal met peper-roomsaus dan. Zeker als het in combinatie met varkenshaas is.
Nieuwsflits: dat heet al jaren Holland and Barretquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wandel zo even naar De Tuinen voor thee.
Einde bericht.
Exact dat.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik had gisteren gewoon saai gekookte broccoli. gewokt is wel lekkerder inderdaad.
Ho ho, zķ lang ook nog niet hoor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nieuwsflits: dat heet al jaren Holland and Barret
klopt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook maar genomen, die ander heeft volgens mij een meer uitgesproken smaak.
Ja, dat weet ik. Maar die naam boycot ik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Behalve IJs, Dud0r en 4Equote:
die zou ik niet eten.quote:
nee dat is inderdaad smerig.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja gekookt kan wel, maar wel met een beetje bite.. Zo grijsgroen tot snot gekookt, vind niemand lekker
Ik had dat gisteren met gewokte spitskool, was goed binnen te houdenquote:
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
de grootste broccoli hater is @:Whuzz
die kan het beter uitleggen
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
En fuck it, ik ga morgen voor hamburgers.
veel te vroegquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:30 schreef Haags het volgende:
hierbij verklaar ik lunchgenot voor geopend
Ik wacht nog even, maar bedankt. Gracieus, hoe je elke dag dat lintje doorkniptquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:30 schreef Haags het volgende:
kan niet. heb een meetingquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:30 schreef Haags het volgende:
Met de Tuinen weet iedereen ook waar je heen gaatquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar die naam boycot ik.
zolang het over eten gaat altijdquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:31 schreef CherryLips het volgende:
Fijn dat ik hier met al mijn vragen terechtkan.
gewoon groenten van de groenteboerquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
De groenten in de supermarkt die zijn door veredelingstechnieken ook praktisch in een lab gemaakt.
Nu wil ik ook.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
En fuck it, ik ga morgen voor hamburgers.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met de Tuinen weet iedereen ook waar je heen gaat
Dus niet met mijn vraag waarom wij hier op aarde zijn ?quote:
wat houdt je tegenquote:
is technisch gezien ook over etenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus niet met mijn vraag waarom wij hier op aarde zijn ?
wat wil je precies weten daarover?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus niet met mijn vraag waarom wij hier op aarde zijn ?
als je de hamburger zonder broodje doet kan je broccoli als groenten erbij eten. Aardappelen met rozermarijn en tijm uit de oven erbij en smullen maar.quote:
sla erbijquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
als je de hamburger zonder broodje doet kan je broccoli als groenten erbij eten. Aardappelen met rozermarijn en tijm uit de oven erbij en smullen maar.
ze heeft toch broccoli liggen en geen slaquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en Holland & Barrett klinkt als een foute vastgoedbeheerder.
gewoon weg met die broccoliquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze heeft toch broccoli liggen en geen sla
Sla kan ze kopen en de broccoli weg gooienquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze heeft toch broccoli liggen en geen sla
dat is zondequote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sla kan ze kopen en de broccoli weg gooien
quote:
aah jaquote:
Die hebben vaak ook precies hetzelfde aanbod. Veel zaken zoals bijvoorbeeld bananen zijn allemaal een monocultuur. Je kan de Cavendish banaan krijgen en dat is het zo ongeveer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon groenten van de groenteboer
En daar zat toch een ziekte in dus zometeen geen banaan meerquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die hebben vaak ook precies hetzelfde aanbod. Veel zaken zoals bijvoorbeeld bananen zijn allemaal een monocultuur. Je kan de Cavendish banaan krijgen en dat is het zo ongeveer.
Die wil geen halve broccoli denk ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah ja
er is wel meer zonde
en anders geeft ze het aan de buurvrouw![]()
ik weet nog wel een paar dingen ja die zonde zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah ja
er is wel meer zonde
en anders geeft ze het aan de buurvrouw![]()
hamburger met salade dus vanavondquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een zakje ijsbergsla dat op moet.
En een restje snijbiet en rucola.
ja?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik weet nog wel een paar dingen ja die zonde zijn
dat is toch allemaal niet geschikt voor de tere oogjes hierquote:
Als het ergens kanquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is toch allemaal niet geschikt voor de tere oogjes hier
* Mrsloveable doet haar ogen dan wel even dichtquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is toch allemaal niet geschikt voor de tere oogjes hier
Sindsdien is het bij ons althans een butwinkel geworden. Van smaakvolle inrichting naar een helverlichte Kruidvat kloonquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ow ik ken het niet anders!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sindsdien is het bij ons althans een butwinkel geworden. Van smaakvolle inrichting naar een helverlichte Kruidvat kloon
liep er laatst per ongeluk naar binnenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sindsdien is het bij ons althans een butwinkel geworden. Van smaakvolle inrichting naar een helverlichte Kruidvat kloon
moet je eens bij lush naar binnen lopenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
liep er laatst per ongeluk naar binnen
10 minuten heb ik het volghouden om al hoestend naar buiten te lopen
wat een overkill aan luchtjes hing er in die winkel
Rustig zit te schuilen in de keetquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Duf, maar verder wel okay.
En hoestie daar?
die hebben we gelukkig nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
moet je eens bij lush naar binnen lopen
Ja dat is idd wel wat heftig.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
liep er laatst per ongeluk naar binnen
10 minuten heb ik het volghouden om al hoestend naar buiten te lopen
wat een overkill aan luchtjes hing er in die winkel
die ken ik nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
die hebben we gelukkig niet
zit wel een Erica schuin tegenover dus daar maar even geweest
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is idd wel wat heftig.Ik weet nog dat je in 1 van die winkels een CD-hoekje had waar je op een knopje kon drukken om een CD te horen die je kon kopen.
Knopje 1 was vogelgefluit.
Knopje 2 was walvissengezang
Knopje 3 waren Peruaanse panfluiters
Knopje 4 was Reiki-muziek om je chakra's mee te balanceren
Knopje 5 was regengeluid
enz.
Daar hoef je niet eens voor naar binnen hoor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
moet je eens bij lush naar binnen lopen
Als je dan de FRS uit was gegooid ging je daar maar muziek luisteren.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is idd wel wat heftig.Ik weet nog dat je in 1 van die winkels een CD-hoekje had waar je op een knopje kon drukken om een CD te horen die je kon kopen.
Knopje 1 was vogelgefluit.
Knopje 2 was walvissengezang
Knopje 3 waren Peruaanse panfluiters
Knopje 4 was Reiki-muziek om je chakra's mee te balanceren
Knopje 5 was regengeluid
enz.
dat is ook waarquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar hoef je niet eens voor naar binnen hoor.
Mja wat doe je eraan he, ik heb een regenpak en blijf zoveel mogelijk binnenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Her ziet het weer er ook niet al te vrolijk uit, maar geen regen op het moment.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je dan de FRS uit was gegooid ging je daar maar muziek luisteren.
Lekt de keet dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mja wat doe je eraan he, ik heb een regenpak en blijf zoveel mogelijk binnen
er zit er blijkbaar eentje in Hoog Catherijne. Maar aan een kant waar ik eigenlijk nooit kom.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.erica.eu/?gcl(...)6J7EHuxoCC34QAvD_BwE
Och ja, mijn vrouw heeft ook een blok zeep voor onder de douche, met een felle oranje kleur die overal in trekt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ruzie met m'n nieuwe shampoo bar van de Lush. Prima shampoo, maar dat gekut met zo'n smeltend blok.
Daarom heb ik gewoon een fles shampoo van een euro haha.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ruzie met m'n nieuwe shampoo bar van de Lush. Prima shampoo, maar dat gekut met zo'n smeltend blok.
Ah!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat niet maar moet zo af en toe naar buiten
Zit ie in dat oude stuk bij de Mediamarkt of is dat ondertussen gesloopt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
er zit er blijkbaar eentje in Hoog Catherijne. Maar aan een kant waar ik eigenlijk nooit kom.
Het ziet er niet interessant genoeg uit om eens te gaan kijken als ik de site zo zie
meer kruiden en olieen en theequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
er zit er blijkbaar eentje in Hoog Catherijne. Maar aan een kant waar ik eigenlijk nooit kom.
Het ziet er niet interessant genoeg uit om eens te gaan kijken als ik de site zo zie
daardoor douche je toch veel langer?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n haar zo inzepen met het zeepbakje waar dat ding op ligt. 'Gaat twee keer langer mee dan een fles!' Ja me reet, de helft laat los in zo'n drapje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Och ja, mijn vrouw heeft ook een blok zeep voor onder de douche, met een felle oranje kleur die overal in trekt.
dat is (nog) niet gesloopt. denk ook niet dat ze dat gaan doen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit ie in dat oude stuk bij de Mediamarkt of is dat ondertussen gesloopt?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
daardoor douche je toch veel langer?
Ik ben altijd binnen vijf minuten klaar. 😎 Ja dat leer je wel als je douche eerst op een gasfles was aangesloten haha.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Valt mee hoor, ik doe/deed altijd even die bar tussen m'n handen heen en weer rossen, dan heb je binnen no time genoeg shampoo voor je hoofd op je handen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan m'n haar zo inzepen met het zeepbakje waar dat ding op ligt. 'Gaat twee keer langer mee dan een fles!' Ja me reet, de helft laat los in zo'n drapje.
als je drab in je haar wil kan dat ook wel op een andere manier. huehuehuequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan m'n haar zo inzepen met het zeepbakje waar dat ding op ligt. 'Gaat twee keer langer mee dan een fles!' Ja me reet, de helft laat los in zo'n drapje.
Zo raar is dat, heel mooi station en winkelcentrum en ineens sta je in zo'n gelig oud stuk en is het weer 2001 toen ik er ging studeren.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is (nog) niet gesloopt. denk ook niet dat ze dat gaan doen.
Proteīnen schijnen goed voor de glans te zijn he!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
als je drab in je haar wil kan dat ook wel op een andere manier. huehuehue
ik ook. 5 minuten zonder haar wassen 7 minuten inclusief haar wassen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben altijd binnen vijf minuten klaar. 😎 Ja dat leer je wel als je douche eerst op een gasfles was aangesloten haha.
Ja, het gaat even snel als met een fles. Tenzij dat blok dus helemaal is vastgekoekt op dat zeepbakje en je hem eerst los moet wrikken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt mee hoor, ik doe/deed altijd even die bar tussen m'n handen heen en weer rossen, dan heb je binnen no time genoeg shampoo voor je hoofd op je handen.
Ne weet ik dat je woonplaats wat achterhaald is, maar damn!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben altijd binnen vijf minuten klaar. 😎 Ja dat leer je wel als je douche eerst op een gasfles was aangesloten haha.
Dan valt m'n hoofdhuid eraf.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom heb ik gewoon een fles shampoo van een euro haha.
ja klopt. ziet er totaal niet uitquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo raar is dat, heel mooi station en winkelcentrum en ineens sta je in zo'n gelig oud stuk en is het weer 2001 toen ik er ging studeren.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:49 schreef Haags het volgende:
Ik douche altijd kort, hooguit 5 minuten.
Maar de dames hier in huisgodsamme
DM kan je rechtsbovenaan je scherm vinden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan valt m'n hoofdhuid eraf.
Het is ook niet alsof ik een DM in de buurt heb ofzo, dat zou al een boel schelen.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo raar is dat, heel mooi station en winkelcentrum en ineens sta je in zo'n gelig oud stuk en is het weer 2001 toen ik er ging studeren.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:50 schreef Haags het volgende:
[..]
DM kan je rechtsbovenaan je scherm vinden.
Geen dank.
En dan denk je, 2001 is toch vrij nieuw en niet zo lang geleden?quote:
godver, moest lachenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:50 schreef Haags het volgende:
[..]
DM kan je rechtsbovenaan je scherm vinden.
Geen dank.
nu voel ik me helemaal oudquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan denk je, 2001 is toch vrij nieuw en niet zo lang geleden?
NEE DAT IS TWINTIG JAAR GELEDEN
Godver.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan denk je, 2001 is toch vrij nieuw en niet zo lang geleden?
NEE DAT IS TWINTIG JAAR GELEDEN
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, prima shampoo dus, maar voor tien euro wil ik er ook lang mee doen en niet m'n haar staan wassen met een stenen zeepbakje.
NET IETS MEER DAN DE HELFT VAN MIJN LEVEN GELEDEN.quote:
😻quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
NET IETS MEER DAN DE HELFT VAN MIJN LEVEN GELEDEN.
Kleine CL met roodzwartpaarsgeverfd haar en zwarte kleren, op avontuur in de grote stad
Goth?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
NET IETS MEER DAN DE HELFT VAN MIJN LEVEN GELEDEN.
Kleine CL met roodzwartpaarsgeverfd haar en zwarte kleren, op avontuur in de grote stad
Paar keer gedaan, maar dat bevalt me niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:53 schreef Karzai het volgende:
Tandenpoetsen doe ik ook niet meer onder de douche scheelt ook weer. Ben benieuwd of het wat scheelt. Denk niet meer dan 5 euro in de maand
Ik hou van scrubbenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:53 schreef ToT het volgende:
Normaal douche ik me gewoon snel (inzepen, afspoelen, klaar).
Als ik me niet echt denderend voel zet ik een teringhete straal water op m'n nek tot ik me wat beter voel.
En ik scheer me ook onder de douche indien nodig; zowel m'n bakkes als m'n kop. Dan duurt het dus wel iets langer.
Of was het toen nog gewoon simpel "alto"?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerder emo, als ik achteraf de foto's zie.
Beetje HIM - Join me?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was dan weer juist geen emo.quote:
ja als ik moet scheren duurt het ook iets langer. maar meestal rag ik eerst de trimmer er overheen buiten de douche en dan met het mes even onder de douche tekeergaan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:53 schreef ToT het volgende:
Normaal douche ik me gewoon snel (inzepen, afspoelen, klaar).
Als ik me niet echt denderend voel zet ik een teringhete straal water op m'n nek tot ik me wat beter voel.
En ik scheer me ook onder de douche indien nodig; zowel m'n bakkes als m'n kop. Dan duurt het dus wel iets langer.
met veiligheidspelden in je tas en jas enzoquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hou toch eens je smoel jijquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De enige salade waar je vijf kilo van aankomt en een rode zoutplofkop van krijgt
Nee geen baggy broeken, juist van die nauwsluitende broeken met wijde pijpen onderaan. Ook geen lompe kettingen ofzo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of was het toen nog gewoon simpel "alto"?
HIMquote:
Het is wel echt een fijne scrub dat.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:56 schreef CherryLips het volgende:
Nog zoiets van de Lush: scrub. Ik heb er eentje met houtskool erin ofzo, dus dan is je douchecabine grijs. En jij zelf ook, en je spoelt het niet overal even makkelijk af. Dus dan zit het ook op je handdoek. En dan hopen dat je alles hebt, want zat vorig jaar ergens in de korte broek en zag ik nog een grijze streep op m'n kuit.
Nee niet eens. Geen piercings ook. Gewoon donker haar en zwarte kleren. Droeg ook geen kisten maar van die hoge laarzen die je met haakjes moest dichtrijgen, en hakken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
met veiligheidspelden in je tas en jas enzo
Je krijgt er een zacht huidje van en de geur is ook wel oké, maar wat een gekut.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wel echt een fijne scrub dat.
Ja, zo kan ik het ook.quote:[naam restaurant] is opzoek naar een zelfstandig werkende keuken
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niet eens. Geen piercings ook. Gewoon donker haar en zwarte kleren. Droeg ook geen kisten maar van die hoge laarzen die je met haakjes moest dichtrijgen, en hakken.
Oh, maar die baggy broeken waren vooral skater, alto was breder dan dat.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee geen baggy broeken, juist van die nauwsluitende broeken met wijde pijpen onderaan. Ook geen lompe kettingen ofzo.
Ik vind jou blond.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niet eens. Geen piercings ook. Gewoon donker haar en zwarte kleren. Droeg ook geen kisten maar van die hoge laarzen die je met haakjes moest dichtrijgen, en hakken.
Verf bestaat he.quote:
Ben je ook naar de laatste tour geweest in 2017?quote:
Ja nu, maar ik heb tussen m'n 17e en 22e m'n haar donkerrood, zwart en paars geverfd. Al werd het uiteindelijk toch altijd rood. Was het op een gegeven moment wel zat, heb het toen geblondeerd en een soort honingblond geverfd. Maar na een paar maanden werd m'n haar helemaal wit. Heksenwit. Toen zelf geverfd en kwam er een groene waas overheen. Toen weer geblondeerd maar dan anders, en sindsdien klopt het weer.quote:
Woonde eerst in een kraakpand.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ne weet ik dat je woonplaats wat achterhaald is, maar damn!
Nee heb ze alleen op Lowlands een keer gezien en dat was niet best.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben je ook naar de laatste tour geweest in 2017?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:56 schreef CherryLips het volgende:
Nog zoiets van de Lush: scrub. Ik heb er eentje met houtskool erin ofzo, dus dan is je douchecabine grijs. En jij zelf ook, en je spoelt het niet overal even makkelijk af. Dus dan zit het ook op je handdoek. En dan hopen dat je alles hebt, want zat vorig jaar ergens in de korte broek en zag ik nog een grijze streep op m'n kuit.
Ik heb ze in 2007 gezien geloof ik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben je ook naar de laatste tour geweest in 2017?
het was in 2017 ook niet best. maar heb me wel vermaakt die avond. wel het meest tamme publiek dat ik ooit meegemaakt hebquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee heb ze alleen op Lowlands een keer gezien en dat was niet best.
Ging pas later naar concerten.
Dat peenoranjerood na het verven heb ik ook vaak gehadquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja nu, maar ik heb tussen m'n 17e en 22e m'n haar donkerrood, zwart en paars geverfd. Al werd het uiteindelijk toch altijd rood. Was het op een gegeven moment wel zat, heb het toen geblondeerd en een soort honingblond geverfd. Maar na een paar maanden werd m'n haar helemaal wit. Heksenwit. Toen zelf geverfd en kwam er een groene waas overheen. Toen weer geblondeerd maar dan anders, en sindsdien klopt het weer.
Kreeg ik nog commentaar van die kapper ook: 'Ja je hebt het niet verzorgd!' Hoezo verzorgd? Die verf bleef bij mij niet zitten, had ik al gezegd toen ze bezig waren, luister dan ook. En ze hadden me niks meegegeven, dat ook nog eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |