SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:38 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ONZ / [Paint] De kapper van Wilders is een beetje uitgeschoten
quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:41 schreef UitStraling het volgende:
Drains verwijderen is altijd zo'n pretje als die een tijdje erin gezeten hebben![]()
Katheter ook als de zuster dubbel D heeft
Uitkeringstrekker gespotquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:41 schreef ToT het volgende:
[..]Thanks!
Ik heb echt honderden, zo niet een paar duizend van dit soort paintjes op FOK! geslingerd.
Met een katheter er uit halen wordt je pielemuis echt nog opgewekt, zelfs niet als het een woest aantrekkelijke zuster isquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Even vragen of ze een kerel kunnen sturen voor dat werkje.
Die snappen wel beter wat je meemaakt dan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Even vragen of ze een kerel kunnen sturen voor dat werkje.
Misschien toch bitterbal laten doen in een doorzichtige bikini?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met een katheter er uit halen wordt je pielemuis echt nog opgewekt, zelfs niet als het een woest aantrekkelijke zuster is
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien toch bitterbal laten doen in een doorzichtige bikini?
Dat lijkt me een bijzonder slecht planquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien toch bitterbal laten doen in een doorzichtige bikini?
Ja als je de slappe lach hebt lijkt het me helemaal lastig.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat lijkt me een bijzonder slecht plan
Trap hem het ziekenhuis in danquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
US kan niet wachten tot hij zelf een keer in het ziekenhuis ligtTe genieten van alle knappe zustertjes
Kan geregeld worden!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
US kan niet wachten tot hij zelf een keer in het ziekenhuis ligtTe genieten van alle knappe zustertjes
Ik hoef daar niet voor in de ziekenhuis te liggenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Klinkt heel slecht. Maar toen ik vaak in het ziekenhuis moest zijn voor mijn moeder, was dat ook wel één van de dingen die zo'n bezoekje net wat aangenamer maaktenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zag @ToT als OP maker en die zie ik meestal eldersquote:
Misschien dat op 1 van prinses Alexia's feestje er wel een meid in een zusterpakje rondloopt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:52 schreef UitStraling het volgende:
Ja bijzonder knap en aantrekkelijk zustertje, ik tel tot tien en dan trek die katheter maar eruit, heel langzaam.
Maar ik zie helemaal geen katheter.
quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zag @:tot als OP maker en die zie ik meestal elders
Maar nu zit die gezellig hierquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is ze nu al losgeslagen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien dat op 1 van prinses Alexia's feestje er wel een meid in een zusterpakje rondloopt?
Nieuw schandaaltje momenteel.
Same herequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:54 schreef ToT het volgende:
[..]Koen!
Ja ik zoek weer een wat relaxtere SC.
Vaak is de sfeer daar echt wel goed, maar het kan ook zo omslaan.
Dan ga ik meestal thuis gewoon ff andere dingen doen, of idd even ergens buurten.
trek nog maar een keer! En nog een keer! Blijven trekken!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:52 schreef UitStraling het volgende:
Ja bijzonder knap en aantrekkelijk zustertje, ik tel tot tien en dan trek die katheter maar eruit, heel langzaam.
Maar ik zie helemaal geen katheter.
Ja er is een feest-foto van haar opgedoken met wat pikant geklede dames (zijzelf zag er ook niet echt als een prinsesje uit), en een nog weer wildere foto met iemand die wel op haar lijkt (inclusief diezelfde kleding), maar er zijn wat twijfels of ze dat wel is of niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ze nu al losgeslagen?
Die gaat echt acht kinderen baren van acht verschillende vaders met tropische namen
Waar is "daar"?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:54 schreef ToT het volgende:
Ja ik zoek weer een wat relaxtere SC.
Vaak is de sfeer daar echt wel goed, m
koenemeloenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Och jee, het kind is vijftien. Dan doet ze wat meiden van vijftien doen. NOU DAT IS RAAR ZEGquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er is een feest-foto van haar opgedoken met wat pikant geklede dames (zijzelf zag er ook niet echt als een prinsesje uit), en een nog weer wildere foto met iemand die wel op haar lijkt (inclusief diezelfde kleding), maar er zijn wat twijfels of ze dat wel is of niet.
DTS.quote:
het zou verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och jee, het kind is vijftien. Dan doet ze wat meiden van vijftien doen. NOU DAT IS RAAR ZEG![]()
Goed zo, lekker gezond en wild opgroeien en lol trappenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:58 schreef ToT het volgende:
KLB / Alexia gaat royaal van bil Hier is beeldmateriaal te vinden.
Dat hele spel heb ik nooit begrepenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:59 schreef ToT het volgende:
[..]
DTS.
Er zijn al meer DTS'ers hier naar toe gekomen de laatste tijd.
De sfeer kan ineens flink omslaan als het weer eens over dat Chinese verkoudheidje gaat!
Whehe nou het schandaal was dus een foto van blijkbaar haar tussen een zooi wilde LGBTQ+++ mensen, maar de vraag is idd of die foto wel echt is, en mensen hebben het er blijkbaar over of een prinses zich wel zo hoort te gedragen of niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och jee, het kind is vijftien. Dan doet ze wat meiden van vijftien doen. NOU DAT IS RAAR ZEG![]()
Wie zou ze moeten zijn, in dat rode pakje? Dat is zij toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:58 schreef ToT het volgende:
KLB / Alexia gaat royaal van bil Hier is beeldmateriaal te vinden.
echt die tabloiden mentaliteitquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe nou het schandaal was dus een foto van blijkbaar haar tussen een zooi wilde LGBTQ+++ mensen, maar de vraag is idd of die foto wel echt is, en mensen hebben het er blijkbaar over of een prinses zich wel zo hoort te gedragen of niet.
Het lijkt er op dat de meerderheid idd vindt dat ze gewoon lekker moet kunnen puberen.
Het is niet dat ze ineens in een nazi-kostuum zit te feesten zoals een bepaalde Engelse royalty.
greys babequote:
Neuh ik ben gevaccineerd, maar vooral om geen gezeik te krijgen op vakantie en als ik ergens naar binnen wil.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hele spel heb ik nooit begrepen
Maar goed jij bent dus ook een ontkenner? Dan moet je kop eraf
Ja verderop is een linkje waarin ze ook een rood pakje aan schijnt te hebben.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie zou ze moeten zijn, in dat rode pakje? Dat is zij toch helemaal niet?
Haha ja echt he!quote:
in Amerika gaan ze nog een stapje verderquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja echt he!
Ik moet regelmatig denken aan een paparazzo in Amerika die regelmatig het vuilnis van sterren overhoop haalt om te kijken wat ze allemaal weggooien, en hij heeft een museumpje gemaakt met gouden oorbellen van de ene celeb, een volle fles dure parfum van een ander enz.
Nou of je een wappie bent bepaalt de intelligente helft van de wereld welquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh ik ben gevaccineerd, maar vooral om geen gezeik te krijgen op vakantie en als ik ergens naar binnen wil.
Die QR-code vind ik een verslechtering ten opzichte van de 1,5 meter samenleving.
Verder weet ik niet of ik wel vooraan in de rij zou staan voor een boostershot en ik heb begrip voor mensen die wel weer angstig zijn voor het vaccin als bijvoorbeeld een naaste dierbare er zware bijwerkingen van heeft gekregen.
Dus ben ik idd een wappie!
Ja maar als ie aangeeft dat hij en zijn vriendin het niet meer trekken en zich even terugtrekken, kun je je even inhouden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
in Amerika gaan ze nog een stapje verder
maar ons Dreetje werd ook gezellig opgewacht op Schiphol
het zal me de reet roesten wat dat miezerig ventje heeft uitgespookt
het zal me echt aan m'n reet roesten wat al die mensen doen. Heb dat nooit gesnapt dat hele verheerlijken van mensen die "bekend" zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
in Amerika gaan ze nog een stapje verder
maar ons Dreetje werd ook gezellig opgewacht op Schiphol
het zal me de reet roesten wat dat miezerig ventje heeft uitgespookt
ocolade museumquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:06 schreef Koen66 het volgende:
Zometeen naar Brugge, oa chocolade museum checken.
Alleen jammer er te laat achter te komen dat er ook een CL wedstrijd is vanavond
Ja ach, sommigen hebben nogal absolute opvattingen daarin.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou of je een wappie bent bepaalt de intelligente helft van de wereld wel![]()
Vind dit wel meevallen eigenlijk
Mag dat ook al niet? Een rood pakje aan hebben?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja verderop is een linkje waarin ze ook een rood pakje aan schijnt te hebben.
Als er chocolade is, is CL er ook.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:06 schreef Koen66 het volgende:
Alleen jammer er te laat achter te komen dat er ook een CL wedstrijd is vanavond
en terecht.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als er chocolade is, is CL er ook.
Dit idd ja!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
het zal me echt aan m'n reet roesten wat al die mensen doen. Heb dat nooit gesnapt dat hele verheerlijken van mensen die "bekend" zijn
Ja die neusbel is bijvoorbeeld wel de weg een klein beetje kwijt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:09 schreef Koen66 het volgende:
Ach er zijn wappies en wappies, sommigen opmerkingen sta ik ook echt wel achter, andere wappies horen in een kamertje met kussens aan de wand
Tsja zoland Privé, Weekend en Telegraaf en Boulevard verslonden worden blijft dit zoquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit idd ja!
Laat ze gewoon lekker mooie films, series of muziek maken en wat boeit het bij wie ze hun piemel er in steken of dat er eentje betrapt is op een restaurant-toilet te verlaten zonder de handen te wassen enz.
dat is wel smerig. dat is handige info om te hebben. mocht je ze ooit tegen komen dan ga je ze geen hand geven.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit idd ja!
Laat ze gewoon lekker mooie films, series of muziek maken en wat boeit het bij wie ze hun piemel er in steken of dat er eentje betrapt is op een restaurant-toilet te verlaten zonder de handen te wassen enz.
Geniaalquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Heeft @:4everblackeyed deze al?
https://eu.flyingtiger.com/products/enter-key-3015609
[ afbeelding ]
Nou ja, als de ziekenhuizen nu weer uit hun voegen barsten in gebieden waar de vaccinatiegraad laag is doordat mensen er op religieuze gronden voor kiezen om een gevaar voor anderen te blijven terwijl dat vermijdbaar is, dan heb ik daar precies nul begrip voor ja. Als je dat bedoeltquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:07 schreef ToT het volgende:
Ja ach, sommigen hebben nogal absolute opvattingen daarin.
ik snap echt niet waarom iedereen moet weten wat hij heeft uitgespooktquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar als ie aangeeft dat hij en zijn vriendin het niet meer trekken en zich even terugtrekken, kun je je even inhouden.
Koetsje rijden in het centrum en je hebt er een chocolatier die pizza-, nicotine-, spruitjes-, paarden-, gummyberen-, lava-, broccoli-, whisky-, graschocolade maakt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:06 schreef Koen66 het volgende:
en ze hebben lekkere chocola in belgiequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:06 schreef Koen66 het volgende:
Het chocolademuseum is al een CL-wedstrijd. *stroopt mouwen op*quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:06 schreef Koen66 het volgende:
Ja nee meer als in dat alles verplicht of juist verboden moet worden, geen eigen meningen hebben, puur naar Rutte en Hugo luisteren, niet kijken hoe het in het buitenland gaat enz.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, als de ziekenhuizen nu weer uit hun voegen barsten in gebieden waar de vaccinatiegraad laag is doordat mensen er op religieuze gronden voor kiezen om een gevaar voor anderen te blijven terwijl dat vermijdbaar is, dan heb ik daar precies nul begrip voor ja. Als je dat bedoelt
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het chocolademuseum is al een CL-wedstrijd. *stroopt mouwen op*
geen idee. komt door het weer denk ikquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen idee. komt door het weer denk ik
ik was hier al vakerquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:15 schreef kwiwi het volgende:
Wat is dat met al die nieuwe mensen hier? Mijn autisme kan er niet mee omgaan
* schuift kopje warme pompoensoep naar kwiews.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:15 schreef kwiwi het volgende:
Gewoon blijven johquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik was hier al vaker
maar ja
als je het niet leuk vindt
dan ga ik toch weer
Met of zonder broccoli?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* schuift kopje warme pompoensoep naar kwiews.
Was maar een geintjequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik was hier al vaker
maar ja
als je het niet leuk vindt
dan ga ik toch weer
Gergi had het al voor m'n neus weggegraaid voordat ik eraan kon beginnenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* schuift kopje warme pompoensoep naar kwiews.
En hij leeft nog?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi had het al voor m'n neus weggegraaid voordat ik eraan kon beginnen
Ze vinden het hier leukquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:15 schreef kwiwi het volgende:
Pompoen met broccoli?quote:
Het is geen turbosaladequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pompoen met broccoli?
Lijkt me echt heerlijk, even in de blender met zes eetlepels zout, invriezen en dan pompoenbroccoli-ijsjes likken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |