aaahhhhquote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zie de gain wel maar nee ik hoef geen bodybuilder te worden.
het is voornamelijk zodat ik wat fitter blijf en met parkour er voordeel van heb
met een k jaquote:
je hebt op tiktok van die filmpjesquote:
je hebt overal van die filmpjesquote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt op tiktok van die filmpjes
![]()
![]()
lekker bezig!quote:Op donderdag 21 oktober 2021 10:50 schreef Moonlight het volgende:
Mogge !ff 53 baantjes getrokken !
erg druk met werk op het moment plus vakantie van die kleine dus weinig getraind deze week. pas 1 keer helaasquote:Op donderdag 21 oktober 2021 10:54 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou met sporten?
Aah oke toppertjequote:Op donderdag 21 oktober 2021 10:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
erg druk met werk op het moment plus vakantie van die kleine dus weinig getraind deze week. pas 1 keer helaas
morgenmiddag in ieder geval nog een keer. En dan hopelijk van het weekend nog een keer buiten.
ja maar het doel is 4 keer per week sporten. En dat heb ik al drie weken niet geredquote:Op donderdag 21 oktober 2021 10:55 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aah oke toppertjebeter 1 keer dan geen 1 keer
Oh das wel minder dan, maar komt wel weer !quote:Op donderdag 21 oktober 2021 10:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja maar het doel is 4 keer per week sporten. En dat heb ik al drie weken niet gered
ja het weer helpt ook niet mee. dat moedigt niet aan om lekker buiten te gaan trainen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 10:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh das wel minder dan, maar komt wel weer !
Zo, goed bezig !quote:Op donderdag 21 oktober 2021 10:50 schreef Moonlight het volgende:
Mogge !ff 53 baantjes getrokken !
Snap ik, het is ook pest weer.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja het weer helpt ook niet mee. dat moedigt niet aan om lekker buiten te gaan trainen.
Dan moet ik me net iets meer dwingen
Thanksquote:
Zwemmen is vooral veel gedoequote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:25 schreef Ynnad_Er het volgende:
Ik wil ook weer gaan zwemmen. Alleen het is taffes ver fietsen en op onmogelijke tijden, althans tijden die ik niet wilEn een zwemmaatje heb ik ook niet echt om wél er op uit te gaan.
Ja!! ik ben er helemaal klaar meequote:
Oh dat is jammer. maar het is het zeker wel waardquote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:25 schreef Ynnad_Er het volgende:
Ik wil ook weer gaan zwemmen. Alleen het is taffes ver fietsen en op onmogelijke tijden, althans tijden die ik niet wilEn een zwemmaatje heb ik ook niet echt om wél er op uit te gaan.
Puzziequote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja!! ik ben er helemaal klaar mee![]()
Knuffel voor de DB sletjes![]()
![]()
Hi mooie chickaquote:
Oh jammerquote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hi mooie chicka![]()
Ik ben ff weg hier, voor ik ontplof![]()
DagBagger is allang niet meer wat het was, en echt gezellig om te posten is het ook allang niet meer na dat gezeik met DTS 2 jaar geleden , en nu zie ik hetzelfde gebeuren in een ander topic.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:07 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Goedzo !en snel terug komen hoor, ik kan je niet zo lang missen
Ja ik post zelf ook in DTS , wel veel minder door de sfeer.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
DagBagger is allang niet meer wat het was, en echt gezellig om te posten is het ook allang niet meer na dat gezeik met DTS 2 jaar geleden , en nu zie ik hetzelfde gebeuren in een ander topic.
Alles draait om DTS , dom oppervlakkig geneuzel bla bla . en hebben ze ergens ruzie dan komen ze gewoon een ander topic overnemen . En die kans bestaat gewoon ook hier weer, ik ben klaar met simpele gedoe .
Niet om jullie schatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |