Dat is het ook , je hebt enkel de leuke dingenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 16:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook heel bijzonder, hoor regelmatig van cliënten dat ouders worden leuk is maar grootouders worden nóg leuker is
Ja preciesquote:Op woensdag 20 oktober 2021 16:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is het ook , je hebt enkel de leuke dingen
Nou ja , ik maak me soms ook wel zorgen natuurlijkquote:
Dat is ook wel zo, maar dat kun je wel delen met haar ouders nu lijkt mequote:Op woensdag 20 oktober 2021 17:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ja , ik maak me soms ook wel zorgen natuurlijkJe bent hoe dan ook verbonden met zo'n kindje en daar blijft een stukje 'zorgen maken om' ook wel bij
Uiteraardquote:Op woensdag 20 oktober 2021 17:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar dat kun je wel delen met haar ouders nu lijkt me
quote:
je komt over als een toffe oma Puzzquote:
hoe is het ?quote:
goedquote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
goed
baggerweer
maar verder prima
m'n benen zijn moe. niet zo heel gek na de training van dinsdag en dan gisteren 10+ kilometer lopen, stilstaan met een rugzak omquote:
dat hakt er wel in jaquote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
m'n benen zijn moe. niet zo heel gek na de training van dinsdag en dan gisteren 10+ kilometer lopen, stilstaan met een rugzak om
yup.quote:
2 uur slenteren waarschijnlijkquote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
yup.
en dan heb ik vanmiddag een rondleiding bij een locatie. dus dat wordt weer 2 uur lopen.
morgenmiddag nog even naar de sportschool of buiten als het droog is.
Dus m'n benen zullen dan ook wel dood zijn
ja waarschijnlijk wel ja. Het is wel een interessante locatie om eens te zien maar denk dat m'n benen me eind van de week niet zo blij met me zijn.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
2 uur slenteren waarschijnlijk
klinkt meer als een slachterij dan als een sportschoolquote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja waarschijnlijk wel ja. Het is wel een interessante locatie om eens te zien maar denk dat m'n benen me eind van de week niet zo blij met me zijn.
Als ik morgen naar de sportschool ga eens kijken hoeveel ik kan calf raisen in de smith machine.
Denk dat ik 250 wel moet redden
af en toe loop ik wel naar buiten alsof ik geslacht benquote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
klinkt meer als een slachterij dan als een sportschool![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
af en toe loop ik wel naar buiten alsof ik geslacht ben
maar dat is wel een goed iets.quote:
maar zie je de gain nog wel dan?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar dat is wel een goed iets.
no pain no gain
ik zie de gain wel maar nee ik hoef geen bodybuilder te worden.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar zie je de gain nog wel dan?
of wil je echt zo'n bodybuilder worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |