Ziet er redelijk gunstig uit nuquote:
Meestal wel als ik het redquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh kijkvoer voor je las ik. Kijk jij dat altijd?
quote:
Dit is nog wel een redelijke tijd toch, hier kan je je wekker wel voor zetten. Maar midden in de nacht is wat anders denk ik of niet?quote:
ik ben ziek , heb geen wekker gezet maar ben wel blij dat ik op tijd wakker ben geworden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is nog wel een redelijke tijd toch, hier kan je je wekker wel voor zetten. Maar midden in de nacht is wat anders denk ik of niet?
Je kan er echt niets van zeggen heb ik inmiddels wel geleerdquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is nog wel een redelijke tijd toch, hier kan je je wekker wel voor zetten. Maar midden in de nacht is wat anders denk ik of niet?
O dat is minder, beterschapquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik ben ziek , heb geen wekker gezet maar ben wel blij dat ik op tijd wakker ben geworden.
Dat was niet goed dus,quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Je kan er echt niets van zeggen heb ik inmiddels wel geleerd
Er kwam nu een steekvlam van onderen die zelf die zuuperds verraste
Ze zijn er nog niet over uitquote:
Wel een mooi plaatjequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:44 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ontplofte de boel even
Ik begrijp dat die wellicht in de fik staat nuquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:01 schreef puzziepie het volgende:
Zeus lijkt daar ook rond te snuiven.
A moving firequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik begrijp dat die wellicht in de fik staat nu
Die zal wel zware benen hebben, een hele prestatie hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:07 schreef pullup het volgende:
Mijn fietsende vriend is bijna bij de Vesuvius belandNog 47 km te gaan, 1140 of zo gehad
![]()
![]()
Als ik zo terug ben van het coachen is ie er vast wel
[ afbeelding ]
Moet er echt niet aan denkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zal wel zware benen hebben, een hele prestatie hoor
Je gaat het zo horen, ben benieuwd top conditie hebben die mensen die dit kunnen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet er echt niet aan denken![]()
Ben benieuwd of hij nog normaal kan lopen vandaag en morgen
Ja wonderlijk, hij coacht tegenwoordig en is geen roeier meer. traint er wel flink voor natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je gaat het zo horen, ben benieuwd top conditie hebben die mensen die dit kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |