Dit, keb ook echt geen idee. Loopt wel leuk spul tussen overigens.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:28 schreef Sfancta het volgende:
Wie is Beatrix op die foto dan? Met die doorzichtig pak met string? Ik volg het koningshuis niet
Het is een feestje waar iedereen lekker gekleed is.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:46 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik heb een vraag
1. waarom zou je dit doen
2. waarom zou je dit op beeld vast laten leggen
3. waarom zou je dit beeld op social media posten
4. waarom
Ja sorry zo ben ik niet ingesteld. Ik hou van andere partijtjes.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het is een feestje waar iedereen lekker gekleed is.
Het is een feestje wat leuk was en je een actieve herinnering aan wilt vastleggen.
Doen ze dat? Misschien was de groep besloten... Ergens een lek en het gaat de wereld over.
Why the f not. Mooi feest, lekker plezier hebben!
Hier is ze wel goed te herkennen. Ze zien er uit alsof ze onderweg zijn naar een frisfeest en hun vaders ze allemaal dwingen een vest aan te trekken voordat ze de deur uitgaan.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:51 schreef bleiblei het volgende:
Partypooper coming in:
Onze verdict is *drumroll* fake. Das Alexia heulnie.
Nou ik ook wel, volgens mij is die griet harstikke geilquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:20 schreef Cockwhale het volgende:
Stiekem wel een beetje jaloers op de kerel die zijn staaf in die slet mag knallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |