Ik vermoed dat het dezelfde prijzen zijn als de huidige Intel gebaseerde Macbooksquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik hoor alleen maar goeie verbeteringen aan de MacBook Pro. Waarschijnlijk niet betalen meer..
Een werkstation in een Laptopquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:53 schreef Pino112 het volgende:
https://www.apple.com/nl/shop/buy-mac/macbook-pro/16%E2%80%91inch
2749 euro voor de 16. Vanaf.
Je vergeet Magsafe weer terug en die stomme Touchbar weer weg..quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:49 schreef Aether het volgende:
HDMI? SD-card? Koptelefoon?
Maar vijf jaar om hoeven vragen
Idem. Helaas paar keer storing in de store (haha) gehad, waardoor ik nu tot eind november moet wachten.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:08 schreef nietzman het volgende:
Gestruikeld en per ongeluk 16" Max besteld.
Yep, met een dedicated GPU met veel power, die waren ook nogal prijzig, alleen zijn deze sneller en zuiniger.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:13 schreef Aether het volgende:
Prijzen zitten in de buurt van de oude 16" Intel.
Je Slork van Ork avatar is top,quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:08 schreef nietzman het volgende:
Gestruikeld en per ongeluk 16" Max besteld.
Dat maakt het wel een stuk waarschijnlijker dat ik mijn 2015MBP tzt. ga vervangen door een Macbook ipv. een concurrent.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je vergeet Magsafe weer terug en die stomme Touchbar weer weg..
Dit was voor mij wel een beetje de doorslaggevende factor.quote:Op maandag 18 oktober 2021 21:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:
En HW ondersteuning voor ProRes,
Het is de reden dat ik zit te dubben. Ik ben erg benieuwd naar de Video prestaties.quote:Op maandag 18 oktober 2021 21:14 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dit was voor mij wel een beetje de doorslaggevende factor.
Instapmodel is een MBA M1. Overigens zeer content met mijn MBA M1.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
¤2250,- voor het 14" instapmodel.. welp Apple prijzen..
Wow, dat betekend dat ze ècht de winkel uitrennen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:27 schreef Alcatranz. het volgende:
MacBook besteld! Half december pas binnen
De levertijden fluctueren ook. Gisterenavond een model besteld dat begin december binnen zou komen. Nu datzelfde model kiezen geeft een levertijd van half november aan. Ben benieuwd wanneer de mijne komtquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Wow, dat betekend dat ze ècht de winkel uitrennen.
Kreeg net zowaar een update dat de bezorgdatum naar half november is aangepast.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De levertijden fluctueren ook. Gisterenavond een model besteld dat begin december binnen zou komen. Nu datzelfde model kiezen geeft een levertijd van half november aan. Ben benieuwd wanneer de mijne komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |