Tof spandoek juist, ik heb veel erger gezien. Als dit al niet mag.quote:
Jaaaa, het lek is boven!quote:Op maandag 18 oktober 2021 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tof spandoek juist, ik heb veel erger gezien. Als dit al niet mag.
Onder 21 wint overigens met 2-0 van Heerenveen, 2x Bannis en 2x was Baldé de aangever. Ter info.
Dat is alweer een poos geleden en tevens iets incidenteels, anders dan de zweem van antisemitisme rondom onze club hang. Ook al is dat eigenlijk helemaal geen echt antisemitisme.quote:Op maandag 18 oktober 2021 17:15 schreef Haringkop het volgende:
Mensen die doorgaans in voetbalclub geld steken als investeerder kijken daar wel doorheen.
Alsof Ajax financieel last heeft gehad van die Vermeer-pop of het Sunday Bloody Sunday spandoek.
Moeten hullie weten. Janken over voetbalsupporters is ook het enige waardoor zo'n huilclubje als het CIDI bestaansrecht heeft.quote:Op maandag 18 oktober 2021 17:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is alweer een poos geleden en tevens iets incidenteels, anders dan de zweem van antisemitisme rondom onze club hang. Ook al is dat eigenlijk helemaal geen echt antisemitisme.
Afgelopen zomer is er ook weer aangifte gedaan door het CIDI
Flopshow.quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2021 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Moeten hullie weten. Janken over voetbalsupporters is ook het enige waardoor zo'n huilclubje als het CIDI bestaansrecht heeft.
De kwalificatie WALGELIJK laat ik wel over aan zaken die dat daadwerkelijk verdienen. Jouw jankposts, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 18 oktober 2021 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Interessant fenomeen altijd de plotse transformatie die jij door maakt van de ultieme burgerlul naar een Feyenoordhooligan als het gaat om dit soort walgelijke kwesties te bagatelliseren.
Nou zegquote:Op maandag 18 oktober 2021 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
De kwalificatie WALGELIJK laat ik wel over aan zaken die dat daadwerkelijk verdienen. Jouw jankposts, bijvoorbeeld.
Grappig, het CIDI is juist een politieke organisatie die walgelijke kwesties bagatelliseert.quote:Op maandag 18 oktober 2021 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Interessant fenomeen altijd de plotse transformatie die jij door maakt van de ultieme burgerlul naar een Feyenoordhooligan als het gaat om dit soort walgelijke kwesties te bagatelliseren.
Mwoah. Wel deels eens met @Caland . Het CIDI staat echt om elke scheet op haar achterste poten. Hoe dan ook gaan sommige spandoekjes wel te ver hoor, dat mag ook gezegd worden.quote:Op maandag 18 oktober 2021 17:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Grappig, het CIDI is juist een politieke organisatie die walgelijke kwesties bagatelliseert.
Nog los van hoe je verder denkt over het CIDI zijn dat soort aangiftes alleen maar schadelijk voor de club.quote:Op maandag 18 oktober 2021 17:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Grappig, het CIDI is juist een politieke organisatie die walgelijke kwesties bagatelliseert.
Waarschijnlijk denkt UEFA dat het een referentie aan WOII is. In zekere zin is dat ook zo, maar niet om Duitsers te beledigen oid.quote:Op maandag 18 oktober 2021 18:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog los van hoe je verder denkt over het CIDI zijn dat soort aangiftes alleen maar schadelijk voor de club.
Alhoewel je altijd wel debielen blijft houden die het allemaal erg grappig vinden.
Dat spandoekje voor Berlin lijkt dan me trouwens helemaal niks mee. Waar zit het incorrecte of politieke karakter?
Nee joh. Zijn enkel een paar Nederlandse media die daar een melding van maken voor clicks en dan is het weer klaar.quote:Op maandag 18 oktober 2021 18:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog los van hoe je verder denkt over het CIDI zijn dat soort aangiftes alleen maar schadelijk voor de club.
quote:Op maandag 18 oktober 2021 17:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.
Dit soort walgelijke uitingen van zwakzinnigheid (die helaas over het algemeen ook nogal breed worden uitgemeten in de media) zijn gewoon geen reclame voor je club en tevens nogal een terugkerend thema bij onze club.
Niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen: maar terechte beslissing wel van de UEFA. Onbegrijpelijk dat Feyenoord het wel goedkeurde in eerste instantie. Dit soort onnodige provocaties moet je niet in je stadion willen, hoe mooi het spandoek verder ook gemaakt is puur artistiek gezien.quote:
Pure onzin om dat doek af te keuren. Mooi doek en nergens beledigend of wat dan ook.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 00:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen: maar terechte beslissing wel van de UEFA. Onbegrijpelijk dat Feyenoord het wel goedkeurde in eerste instantie. Dit soort onnodige provocaties moet je niet in je stadion willen, hoe mooi het spandoek verder ook gemaakt is puur artistiek gezien.
Het is onnodig provocerend. Moet je nogmaals gewoon niet willen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 00:03 schreef Elbosia het volgende:
[..]
Pure onzin om dat doek af te keuren. Mooi doek en nergens beledigend of wat dan ook.
Is n doek wat uitgaat van eigen kracht. Helemaal in combinatie met de tekst.
Onzinquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 00:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Het is onnodig provocerend. Moet je nogmaals gewoon niet willen.
Wat is er nou weer provocerend aan een ode aan de stad? Dat het over de wederopbouw gaat en het tegen Duitsers is? Had het tegen Praag dan wel gemogen van je?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 00:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Het is onnodig provocerend. Moet je nogmaals gewoon niet willen.
Dus het is toeval dit? Best wel mooi gedaan maar begrijp wel dat de UEFA her geen zin in heeft.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wat is er nou weer provocerend aan een ode aan de stad? Dat het over de wederopbouw gaat en het tegen Duitsers is? Had het tegen Praag dan wel gemogen van je?
Het zal geen toeval zijn dat het tegen een Duitse tegenstander is, maar ik vind dat niet zo'n goed argument eerlijk gezegd. Zeker niet omdat het zich richt op de wederopbouw na de oorlog. Er staan toch geen nazi-symbolen op of iets in die trant? Moeten we anders dat standbeeld weghalen uit de stad omdat er misschien een Duitse toerist langs loopt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus het is toeval dit? Best wel mooi gedaan maar begrijp wel dat de UEFA her geen zin in heeft.
omdat de uefa het zegt en als club (en dus supporters} ben je afhankelijk van die parasieten bij die organisatiequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het zal geen toeval zijn dat het tegen een Duitse tegenstander is, maar ik vind dat niet zo'n goed argument eerlijk gezegd. Zeker niet omdat het zich richt op de wederopbouw na de oorlog. Er staan toch geen nazi-symbolen op of iets in die trant? Moeten we anders dat standbeeld weghalen uit de stad omdat er misschien een Duitse toerist langs loopt?
En ik weet wel dat het qua tijdsgeest totaal anders is, maar waarom zou dit niet mogen maar het Zilvervloot-doek tegen Sevilla wel?
Puur inhoudelijk heb je gelijk. Maar ik denk dat het uitmaakt dat het refereert aan een gebeurtenis die levende mensen nog hebben meegemaakt én dat UEFA strenger is geworden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het zal geen toeval zijn dat het tegen een Duitse tegenstander is, maar ik vind dat niet zo'n goed argument eerlijk gezegd. Zeker niet omdat het zich richt op de wederopbouw na de oorlog. Er staan toch geen nazi-symbolen op of iets in die trant? Moeten we anders dat standbeeld weghalen uit de stad omdat er misschien een Duitse toerist langs loopt?
En ik weet wel dat het qua tijdsgeest totaal anders is, maar waarom zou dit niet mogen maar het Zilvervloot-doek tegen Sevilla wel?
De UEFA doet waarschijnlijk aan gelijke monniken, gelijke kappen. Hoe ludiek ( @DonRaja !!!) wij dit ook vinden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Puur inhoudelijk heb je gelijk. Maar ik denk dat het uitmaakt dat het refereert aan een gebeurtenis die levende mensen nog hebben meegemaakt én dat UEFA strenger is geworden.
Ik vind dat het moet kunnen, maar ik zie de redenatie erachter wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |