SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helaas, de man is knettergek.quote:Op maandag 18 oktober 2021 10:08 schreef bitterbal het volgende:
wat een idioot is die gast toch. Dacht dat een grapje maakte toen je dat zei @:Uitstraling maar dat heeft diegek dus gezegd
Ahwwwquote:Op maandag 18 oktober 2021 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha ja. Muis werd vorig jaar niet echt snel wakker, maar zij had zoiets van 'komt wel goed'. Beest is nog de hele dag high geweest, ik maakte me echt zorgen
Nu kreeg ze laatst bij de dierenarts weer een roesje, denk voor röntgenfoto's? Anders weet ik het ook niet. En toen was ze ook nog wat suf. Wel schattig, zo'n duf beestPas in de auto werd ze wakker en toen ik tegen haar praatte kwam ze naar het deurtje en begon ze te whiepen. Helemaal van de wereld.
Dat weet ik zelfs, dat zijn harige eetbare en aaibare beestjes met tanden en een bol buikjequote:Op maandag 18 oktober 2021 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwww
Bij de dierenarts in Purmerend deden ze gelukkig zonder roesje een röntgenfoto
De dierenarts hier weet net wat een cavia is.
Ik heb nog steeds geen zin.quote:Op maandag 18 oktober 2021 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Poh, het is alweer 11.00 uur.. tijd gaat snel
Nog even een uurtje meeten en dan lunchquote:Op maandag 18 oktober 2021 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Poh, het is alweer 11.00 uur.. tijd gaat snel
Jezus.quote:Op maandag 18 oktober 2021 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Auto is vrijdag klaar. Grapje kost 2.000 euro
quote:Op maandag 18 oktober 2021 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Pff.. kun je niet beter een nieuwere auto kopen als het onderhoud zo duur wordt? Of kan ie nu weer een paar jaar mee?quote:Op maandag 18 oktober 2021 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |