Mag Dotteke ook in de OP Praadje?quote:
Haha, ik ben zeker niet de leidster van dit topic hoor. Zeker niet maar ik ga het aanpassen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mag Dotteke ook in de OP Praadje?
(vraag het even aan jou als leidster van dit topic en omdat ik er even niet ben)
Ik bedenk me net dat ik echt niet weet hoe ik dat plaatje erin moet krijgen. Zou jij het willen doen als je tijd hebt. Pretty Please.quote:Op maandag 18 oktober 2021 13:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, ik ben zeker niet de leidster van dit topic hoor. Zeker niet maar ik ga het aanpassen.
Hoeft niet hoor niet druk maken kom zo ook wel kletsenbetsenquote:Op maandag 18 oktober 2021 13:57 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik echt niet weet hoe ik dat plaatje erin moet krijgen. Zou jij het willen doen als je tijd hebt. Pretty Please.
ik zal het even proberen!quote:Op maandag 18 oktober 2021 13:57 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik echt niet weet hoe ik dat plaatje erin moet krijgen. Zou jij het willen doen als je tijd hebt. Pretty Please.
Wat een warm welkom, nu zal ik vaker mijn neus laten zien hierquote:
Zal wel moeten nu @Ole je in de OP gezet heeftquote:Op maandag 18 oktober 2021 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een warm welkom, nu zal ik vaker mijn neus laten zien hier
Is ook geen straf. Maar ik kijk niet zo heel veel tv meestal videoland of netflixquote:Op maandag 18 oktober 2021 17:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Zal wel moeten nu @:Ole je in de OP gezet heeft
Nou zeg je Netflix en Videoland maar op haha. Ik heb bij tijden Netflix. Veel programma's van tv neem ik op, vooral docu's hou ik van maar ook wel van trash en als ik thuiswerk kijk ik dat terug terwijl ik achter de pc zit. Voor een film moet ik echt gaan zitten. Dus Netflix abbo zet ik alleen aan in de vakanties. Anders betaal ik voor niets. En ik heb nog een BE streamingsdienst, daar staan ook goede docu's op, ook Nederlandse zoals de Moord op Marianne Vaanstraat. Videoland kan ik helaas niet ontvangen in BE. Wel jammer want ik had graag Mocro Maffia gezien en de docu over Ronnie Flex. Maar ik heb genoeg te zien in ieder geval.quote:Op maandag 18 oktober 2021 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook geen straf. Maar ik kijk niet zo heel veel tv meestal videoland of netflix
Een enkel programma kijk ik zoals LLDL en the masksinger vond ik ook wel leuk, maar merk dit jaar dat ik er ook wel een beetje klaar mee ben
WIe ben ik kijk ik ook ik moet altijd lachen om de jury
Ik kijk series, niet echt films. Zelf vind ik Mocro maffia niet veel aanquote:Op maandag 18 oktober 2021 17:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Nou zeg je Netflix en Videoland maar op haha. Ik heb bij tijden Netflix. Veel programma's van tv neem ik op, vooral docu's hou ik van maar ook wel van trash en als ik thuiswerk kijk ik dat terug terwijl ik achter de pc zit. Voor een film moet ik echt gaan zitten. Dus Netflix abbo zet ik alleen aan in de vakanties. Anders betaal ik voor niets. En ik heb nog een BE streamingsdienst, daar staan ook goede docu's op, ook Nederlandse zoals de Moord op Marianne Vaanstraat. Videoland kan ik helaas niet ontvangen in BE. Wel jammer want ik had graag Mocro Maffia gezien en de docu over Ronnie Flex. Maar ik heb genoeg te zien in ieder geval.
Haha, wie ben ik kijk ik ook wel eens. Vooral omdat het een beetje ontspanning is voor het slapen gaan. En inderdaad, voor de jury.
Nee het moet wel echt een goede film zijn wil ik gaan kijken. Maar net als voor The Crown activeer ik mijn account dan weer wel. Dus echt voor de aanraders.quote:Op maandag 18 oktober 2021 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk series, niet echt films. Zelf vind ik Mocro maffia niet veel aan
Ik heb wel veel via VTM gekeken stonden leuke series op
Je betaald toch per jaar aan Netflix?quote:Op maandag 18 oktober 2021 17:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee het moet wel echt een goede film zijn wil ik gaan kijken. Maar net als voor The Crown activeer ik mijn account dan weer wel. Dus echt voor de aanraders.
Nee hoor, per maand. En per maand opzegbaar.quote:Op maandag 18 oktober 2021 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je betaald toch per jaar aan Netflix?
O dat is handigquote:Op maandag 18 oktober 2021 17:24 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee hoor, per maand. En per maand opzegbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |