SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik betaal de boete met liefde als ik daarmee iemand uit de buurt heb kunnen houden.quote:
Zo mag ik 't horenquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik betaal de boete met liefde als ik daarmee iemand uit de buurt heb kunnen houden.
Deodorant kan ook wel denk ik.quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Busje haarlak dan. Met een aansteker als je het grondig wil doen.
k was sarcastischquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik betaal de boete met liefde als ik daarmee iemand uit de buurt heb kunnen houden.
Sultana'squote:Op zondag 17 oktober 2021 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En een keer iemand een flesje sinaasappelsap en pakje sultana’s. Diegene heel blij: ja dat krijg ik niet zo vaak
*brok in keel
Eten en drinken wil ik best geven, maar geld niet
Ken jou die boete ballen, ja toch?quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k was sarcastisch![]()
Maar ja weet niet hoeveel de boete is. Denk nog best wat. Ikzou het ook wel willen hebben hoor
Ja dat doe ik alquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gewoon zorgen dat je er onaantrekkelijk uitziet in een hobbezak
Weet niet of het onder verboden wapenbezit valt, maar dan zou de persoon die je aanvalt al aangifte moeten doen. Zou wel erg brutaal zijn, maar tegenwoordig weet je maar nooitquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lol het is niet alsof ze je willen versieren he?quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
nou ja je kan gewoon de pech hebben dat je die boete moet betalen ook al heb je hem niet gebruikt hequote:Op zondag 17 oktober 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken jou die boete ballen, ja toch?
Blijft een week zittenquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:37 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.amazon.nl/Saf(...)rstof/dp/B00DSP708O/
dit spul werkt ook wel goed. zeker omdat 't schuimvormend is.
Ik heb er geen verstand van.quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol het is niet alsof ze je willen versieren he?
Ik las zelfverdedigend en knikte instemmend, toen las ik antihondendiefstalspray en toen lolde ik.quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:37 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.amazon.nl/Saf(...)rstof/dp/B00DSP708O/
dit spul werkt ook wel goed. zeker omdat 't schuimvormend is.
Word je na je bijna verkrachting nog even grondig gefouilleerdquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja je kan gewoon de pech hebben dat je die boete moet betalen ook al heb je hem niet gebruikt he
ja slechte vertalingquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik las zelfverdedigend en knikte instemmend, toen las ik antihondendiefstalspray en toen lolde ik.
Maar ja verkracht worden lijkt me ook niet echt gezellig.quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja je kan gewoon de pech hebben dat je die boete moet betalen ook al heb je hem niet gebruikt he
Ah je bedoelt bij een random check. Ja dat zou balen zijnquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Neemt de politie je pepperspray af ben je nog het haasje daarna onderweg naar huis.quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah je bedoelt bij een random check. Ja dat zou balen zijn
Ja geloof dat ze bij Holland Spoor in den haag al een aantal jaar daar gewoon mogen fouilleren zonder aanleiding. Nu denk ik dat die kans klein is maar je weet het nietquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah je bedoelt bij een random check. Ja dat zou balen zijn
Je hebt me doorquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Frantic is niet van de halve maatregelen
Dat is meer de moslim oplossingquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
pluche handboeienquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik lees net dat je voor zelfverdediging wel handboeien mag hebben.
Oh jij wil me verkrachten? Geef mij eerst je pols maar even en nee ik zweer je dat ik er niet snel een armbandje om zal vlechten.
Ofzo?
Lijkt me ook niet de meest effectieve oplossing tenzij je sterk genoeg bent om er iemand mee knock out te slaanquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:43 schreef bitterbal het volgende:
mijn nichtje had vroeger altijd een boksbeugel in haar tas. En dan gingen we uit en was er altijd tassen controle dus eerts moesten we hem buiten ergens verstoppenze was hem een keer vergeten er uit te halen en toen was ze hem ook gelijk kwijt
Ik breek waarschijnlijk m'n eigen vingers met zo'n ding.quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:44 schreef FranticDJ het volgende:
Met een boksbeugel moet je alsnog rake klappen kunnen uitdelen, anders heb je er geen reet aan
nee was het ook nietquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet de meest effectieve oplossing tenzij je sterk genoeg bent om er iemand mee knock out te slaan
Ik zie er gelukkig niet uit als de doelgroepquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geloof dat ze bij Holland Spoor in den haag al een aantal jaar daar gewoon mogen fouilleren zonder aanleiding. Nu denk ik dat die kans klein is maar je weet het niet
Handboeien, gvdquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Oh jij wil me verkrachten? Geef mij eerst je pols maar even en nee ik zweer je dat ik er niet snel een armbandje om zal vlechten.
Ofzo?
Denkt die verkrachtert dat je gelijk op de kinky toer wilquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ofzo?
Moeten we een doosje opsturen?quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sultana'sAl jaren niet aan gedacht, maar dat moet ik toch weer eens meenemen uit nederland. Was het perfecte tussendoortje rond een uur of 4
Zo lekker
Nog niet meegemaakt die paar keer dat ik er wasquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geloof dat ze bij Holland Spoor in den haag al een aantal jaar daar gewoon mogen fouilleren zonder aanleiding. Nu denk ik dat die kans klein is maar je weet het niet
Gewoon om de keel ja, hopplakee.quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
2 tiewraps zijn voldoende
of 1 als je 'm goed weet te zetten..
Ja niet 1 tiewrap per pols natuurlijk.quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
2 tiewraps zijn voldoende
of 1 als je 'm goed weet te zetten..
nee weet ook niet of het nog steeds is maar ze hebben lange tijd zon noodverordering gehad daarquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog niet meegemaakt die paar keer dat ik er was
Nee ik kom binnenkort nog wel een keer inslaanquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moeten we een doosje opsturen?
En dan eisen dat hij er voor betaald.quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja niet 1 tiewrap per pols natuurlijk.
alleen als ze elkaar juist kruisenquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja niet 1 tiewrap per pols natuurlijk.
* klikt bonusflesje Mad Sauce weer wegquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ik kom binnenkort nog wel een keer inslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |