SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Joequote:
Gezelligquote:
Plausibelquote:
Interessantquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat zijn auto’s van de Dienst Speciale Interventies.
Mn wekker staat om 6.15 uur, dus ik ga eten en naar bedquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voelt alsof het al bijna bedtijd is
nog geen kattenplaatje geweestquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voelt alsof het al bijna bedtijd is
Ik zit morgen ook alweer vroeg in de auto om eventuele files voor te zijn.quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mn wekker staat om 6.15 uur, dus ik ga eten en naar bed
Die onderste is LTVDK aan de morfine en die bovenste is Ballie die stiekem met een witte jas en opplaksnor het ziekenhuis ingeslopen is.quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die onderste is LTVDK aan de morfine en die bovenste is Ballie die stiekem met een witte jas en opplaksnor het ziekenhuis ingeslopen is.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die onderste is LTVDK aan de morfine en die bovenste is Ballie die stiekem met een witte jas en opplaksnor het ziekenhuis ingeslopen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |