SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles in je huis kapot.quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nou dus dat.
Was op de koffie bij de buren :p. Andere buurman wilde ook huren. Dus k em laten kijken. Is het voor zijn vriendin en 4 jarige zoon
Anale seks is toch niet perse luidruchtiger?quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:02 schreef bitterbal het volgende: K verhuur het ook niet aan 2 jongens bv
Nouquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Anale seks is toch niet perse luidruchtiger?
Hoe lang gaan ze je daar houden?quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:55 schreef LTVDK het volgende:
Nou heb geloof ik zo'n beetje alles gedaan wat ik moest doen, hele huis opgeruimd, afval weggebracht, koffer gepakt, nu alleen zo nog even douchen, eten en laptop en laders nog in mijn tas stoppen. Zal vast wel weer iets vergeten maar kan zo snel niet bedenken wat.
Was laatst op tv, zo’n programma met vragen over seks, deden ook veel homostellen mee. Werd er gevraagd “doe je ook aan anale seks”?quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Anale seks is toch niet perse luidruchtiger?
Nee joh die slurpen en slebberen vooral.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was laatst op tv, zo’n programma met vragen over seks, deden ook veel homostellen mee. Werd er gevraagd “doe je ook aan anale seks”?
Schijnen dus veel homos daar helemaal niet aan te doen (zeiden ze tenminste).
Tot ik weer een beetje zelfstandig kan functioneren, of totdat ze me zat zijnquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe lang gaan ze je daar houden?
Is ook wel een beetje een achterhaald jaren '80 stereotype.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was laatst op tv, zo’n programma met vragen over seks, deden ook veel homostellen mee. Werd er gevraagd “doe je ook aan anale seks”?
Schijnen dus veel homos daar helemaal niet aan te doen (zeiden ze tenminste).
Daar gaat het mij nog niet eens om. Maar het geren. Gestamp. Gespeel voor de buren. Zie niet hoe dat een kutstreek is.quote:
Zal dat laatste dan wel worden toch.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tot ik weer een beetje zelfstandig kan functioneren, of totdat ze me zat zijn
Wat? Homos?quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is ook wel een beetje een achterhaald jaren '80 stereotype.
Volgende dag weer naar huis dusquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tot ik weer een beetje zelfstandig kan functioneren, of totdat ze me zat zijn
Dan ben ik dinsdag al weer thuisquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal dat laatste dan wel worden toch.
Morgen weer thuis.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal dat laatste dan wel worden toch.
Ik ken een verhaal van een huurhuis waar door de vorige bewoners (met kleine kinderen, stuk of 4) een baksteen dwars door de wastafel is gegaan.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stukken uit de muur, gaten in het plafond?
Krijg je alleen maar last van idd.. en als je geen extra kamer hebt is dat sowieso niet geschikt.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daar gaat het mij nog niet eens om. Maar het geren. Gestamp. Gespeel voor de buren. Zie niet hoe dat een kutstreek is.
Heb je ook gelezen dat ze in grote steden asielzoekers gaan plaatsen in panden die al aantal maanden leeg staan voor de verhuur?quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daar gaat het mij nog niet eens om. Maar het geren. Gestamp. Gespeel voor de buren. Zie niet hoe dat een kutstreek is.
Ja maar das Brabant.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken een verhaal van een huurhuis waar door de vorige bewoners (met kleine kinderen, stuk of 4) een baksteen dwars door de wastafel is gegaan.
Dus zulke dingen
Dat zijn tokkies. Heeft weinig met kinderen te maken.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken een verhaal van een huurhuis waar door de vorige bewoners (met kleine kinderen, stuk of 4) een baksteen dwars door de wastafel is gegaan.
Dus zulke dingen
Dat was niet in Brabant, maar leuke poging.quote:
Ja dacht eigenlijk de buurjongen zelf. Die huurt al 9 jaar schuin boven mij met 2 jongens. Hij vond huurprijs ook goed maar het ging dus om die vrouw met kind.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus zulke dingen
Had laatst een homo vriend logeren met relatieproblemen, zegt hij, heel aantrekkelijk vind ik je niet maar als je een flikkerdankjewel wil dan zeg het maar hoorquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat ze allemaal aan bipsseks doen.
Ja en nee..quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zijn tokkies. Heeft weinig met kinderen te maken.
succes pikquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:55 schreef LTVDK het volgende:
Nou heb geloof ik zo'n beetje alles gedaan wat ik moest doen, hele huis opgeruimd, afval weggebracht, koffer gepakt, nu alleen zo nog even douchen, eten en laptop en laders nog in mijn tas stoppen. Zal vast wel weer iets vergeten maar kan zo snel niet bedenken wat.
Nou ja in principe moet de huurder het gehuurde weer in originele staat opleveren, maar dat gebeurd natuurlijk lang niet altijd.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus zulke dingen
Wel een beetje raar dat hij dat niet vooraf zegt of in ieder geval de suggestie wekt dat hij zelf wil huren.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dacht eigenlijk de buurjongen zelf. Die huurt al 9 jaar schuin boven mij met 2 jongens. Hij vond huurprijs ook goed maar het ging dus om die vrouw met kind.
M'n broer is twee keer door een glazen deur gevallenquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus zulke dingen
Nee idd, de borg zal sommige schade niet evenaren en als ze de huur niet kan betalen dan ben jij de boeman die een vrouw met een kind op straat zet, terwijl de hypotheek en andere lasten ook doorlopen. Maar goed, dat is wel heel erg op de zaken vooruitlopendquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja in principe moet de huurder het gehuurde weer in originele staat opleveren, maar dat gebeurd natuurlijk lang niet altijd.
En je zit ook niet echt op een rechtszaak te wachten als de schade veel hoger is dan de borg.
ik wilde hier een vergelijking maken met handigheid enzo.. maar laat maarquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n broer is twee keer door een glazen deur gevallen
Nee ken haar niet. Zal vast prima zijn maar het is gewoon niet geschikt voor. Mijn beneden buren hebben toen zij voor een huurder zochten ook mensen mey kleine kinderen afgewezen voor de zelfde reden.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel een beetje raar dat hij dat niet vooraf zegt of in ieder geval de suggestie wekt dat hij zelf wil huren.
Het is ook anders als je die vrouw kent, maar alsnog is het niet echt geschikt met een klein kindje.
Hij dacht de eerste keer; wow dit ga ik nog een keer doen ?quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk dat je daar gewoon goed aan doet hoor.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ken haar niet. Zal vast prima zijn maar het is gewoon niet geschikt voor. Mijn beneden buren hebben toen zij voor een huurder zochten ook mensen mey kleine kinderen afgewezen voor de zelfde reden.
Ik vermoed dat er de nodige glazen alcohol bij kwamen kijkenquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij dacht de eerste keer; wow dit ga ik nog een keer doen ?
Hij was beide keren onder de 15quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er de nodige glazen alcohol bij kwamen kijken
de tweede keer ging veel makkelijker?quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat denk k ook :pquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat je daar gewoon goed aan doet hoor.
Wilde jongen op de juiste tijd, waarschijnlijk heeft hij twee kinderen, redelijk baantje en een vrouwtje nu?quote:
Goede baan, vriendin, geen kinderen.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wilde jongen op de juiste tijd, waarschijnlijk heeft hij twee kinderen, redelijk baantje en een vrouwtje nu?
quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Groene thee hier en zo meteen lekkere zelfgemaakte ijskoffie van Jersy koeienmelk.
Geen idee of dat laatste nu echt iets toevoegt, maar het was afgeprijsd
Aspirientje hielp misschien beter USquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had laatst een homo vriend logeren met relatieproblemen, zegt hij, heel aantrekkelijk vind ik je niet maar als je een flikkerdankjewel wil dan zeg het maar hoor![]()
Ben koffie gaan zetten
Hij heeft wel mijn badkamer gepoetst als een malle toen.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aspirientje hielp misschien beter US
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |