SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Zoiets: https://www.teasenz.nl/jasmine-dragon-pearls-green-teaquote:
Die kijkt een beetje triggered.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die erachter wacht op zijn beurt.
Een paar babygeitjes in huis lijkt me best leuk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kijkt een beetje triggered.
Geitenpuppies. Denk dat je dan gelijk een bal in Den Bosch hebt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een paar babygeitjes in huis lijkt me best leuk.
ik ben niet zo van het geitenvleesquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ze liever op een stokje geprikt met een beetje ketjap
quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geitenpuppies. Denk dat je dan gelijk een bal in Den Bosch hebt.
Ik woonde ooit tegenover een Indisch restaurant met briljante geitensaté en heerlijke gado gado. Heb het nooit meer zo lekker gegetenquote:
Dit wil ik NU ook, hele avond gevreten maar wil dit nu.quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik woonde ooit tegenover een Indisch restaurant met briljante geitensaté en heerlijke gado gado. Heb het nooit meer zo lekker gegeten
Het restaurant is afgefikt en de eigenaar inmiddels overledenquote:Op zondag 17 oktober 2021 00:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit wil ik NU ook, hele avond gevreten maar wil dit nu.
Hou op!quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik woonde ooit tegenover een Indisch restaurant met briljante geitensaté en heerlijke gado gado. Heb het nooit meer zo lekker gegeten
Of in het Midden-Oostenquote:Op zondag 17 oktober 2021 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
Als je een hekel aan iemand hebt geef je een geit cadeau. Tenzij je in de balkan woont natuurlijk.
Of een paar ganzen. Die beesten houden geen seconde hun snavels.quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
Als je een hekel aan iemand hebt geef je een geit cadeau. Tenzij je in de balkan woont natuurlijk.
deze zien er sowiesoquote:
een haan is ook succes verzekerd voor een goede nachtrustquote:Op zondag 17 oktober 2021 00:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of een paar ganzen. Die beesten houden geen seconde hun snavels.
De Chinees ben ik vorige week nog wezen etenquote:Op zondag 17 oktober 2021 00:08 schreef Flory het volgende:
[..]
Hou op!![]()
Mis hier de 'Hollandse Chinees' best wel
Toen ik net een dag samen woonde voor het eerst kwam de buurman met twee kittens aan en zes flessen sterke drank, die drank was na een weekje op, de katten niet, best wel raar om zoiets te gevenquote:Op zondag 17 oktober 2021 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
Das ist aber ganz normalquote:Op zondag 17 oktober 2021 00:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ohja die lusten ook wel een geitje gok ik.quote:
Ohja dat lijkt me ook de hel. Enge beesten ook nog eens.quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ooit eens vanaf 3 uur door wakker gehouden in een bed & breakfast in de buurt van Bergamo. En dat beest was zo enorm groot dat het gewoon eng was.quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
deze zien er sowieso
[..]
een haan is ook succes verzekerd voor een goede nachtrust
Tijdje een stuk of acht in de voortuin gehad, vond mijn vrouw schattig want Nils Holgerssonquote:Op zondag 17 oktober 2021 00:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als die je bijten doet zeer joh!quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mwa matige kwaliteit en erg duur.quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Chinees ben ik vorige week nog wezen eten
Geen enkele Chinees in België met babi pangang?
Die moest ze gewoon kwijt.quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen ik net een dag samen woonde voor het eerst kwam de buurman met twee kittens aan en zes flessen sterke drank, die drank was na een weekje op, de katten niet, best wel raar om zoiets te geven
quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:11 schreef Ygritte het volgende:
Dus.. status update. Ik had honger dus dacht ff paar eitjes in den kookert.
Nou... 1 met een zwarte vlek, 1 met een ernstig bloederige situatie in het ei en nog 1 met ook vreemdkleurderige taferelen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weg trek
quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen ik net een dag samen woonde voor het eerst kwam de buurman met twee kittens aan en zes flessen sterke drank, die drank was na een weekje op, de katten niet, best wel raar om zoiets te geven
quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:11 schreef Ygritte het volgende:
Nou... 1 met een zwarte vlek, 1 met een ernstig bloederige situatie in het ei en nog 1 met ook vreemdkleurderige taferelen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weg trek
"lusten"quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja die lusten ook wel een geitje gok ik.
[..]
Ohja dat lijkt me ook de hel. Enge beesten ook nog eens.
'leuk'quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:13 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb ooit een verstoten babygeitje in huis gehad. Wat een werk zeg.
Elke twee uur opstaan, au bain marie melk opwarmen, dat beest zover krijgen dat ie gaat drinken.
En op een gegeven moment kan zo'n beest mekkeren, eerst is het zacht en schattig maar daarna is het echtkeihard (niet normaal hoeveel herrie zo'n klein murmel kan maken).
En het was een bokje dus na een tijdje kreeg die van die schattige kleine hoorntjes en ging daarmee tegen je aan beuken.
Iew,quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:11 schreef Ygritte het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weg trek
Onze buuf in Hongarije had ze. Die liepen de hele dag achter haar aan, terwijl ze er toch elke week eentje de nek omdraaidequote:Op zondag 17 oktober 2021 00:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tijdje een stuk of acht in de voortuin gehad, vond mijn vrouw schattig want Nils Holgerssonik was gewoon bang voor die beesten
Saté van gemaakt?quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:13 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb ooit een verstoten babygeitje in huis gehad. Wat een werk zeg.
Elke twee uur opstaan, au bain marie melk opwarmen, dat beest zover krijgen dat ie gaat drinken.
En op een gegeven moment kan zo'n beest mekkeren, eerst is het zacht en schattig maar daarna is het echtkeihard (niet normaal hoeveel herrie zo'n klein murmel kan maken).
En het was een bokje dus na een tijdje kreeg die van die schattige kleine hoorntjes en ging daarmee tegen je aan beuken.
Ik ben niet verder op inspectie gegaan.quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Er zat niet iets verigs in dat bloederige ei?
Ojeequote:Op zondag 17 oktober 2021 00:11 schreef Ygritte het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weg trek
Wat wat wat!quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iew,
Ik was toen ik terugkwam uit Albaantje helemaal in to gebakken eitjes met de dooier nog zacht. At het elke dag en zat me er al echt op te verheugen en toen postte US iets over een hagelgedoe iets. Nou, sindsdien eet ik weer gebakken eieren die ik eerst grondig klop.
Ganzen doen aan inprenting, dus die zullen haar als moedergans zien.quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onze buuf in Hongarije had ze. Die liepen de hele dag achter haar aan, terwijl ze er toch elke week eentje de nek omdraaide
quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben niet verder op inspectie gegaan.Bij het eerste zwarte vlekje moest ik al zowat kotsen. Bij het tikje van het 2e ei dacht ik direct....ieueueeueueueuwwwww kan nooit kloppen. Tafereel vervolgens overgedragen aan
![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iew,
Ik was toen ik terugkwam uit Albaantje helemaal in to gebakken eitjes met de dooier nog zacht. At het elke dag en zat me er al echt op te verheugen en toen postte US iets over een hagelgedoe iets. Nou, sindsdien eet ik weer gebakken eieren die ik eerst grondig klop.
Sommige vrouwen komen overal mee weg.quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onze buuf in Hongarije had ze. Die liepen de hele dag achter haar aan, terwijl ze er toch elke week eentje de nek omdraaide
Ja weet het woord niet meer, hoe heette dat @Us? Ik ging googlen.quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat wat wat!
Kan er wel bij, komende maand eet ik toch geen ei meer
Ze liep ook wel een beetje als een gansquote:Op zondag 17 oktober 2021 00:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ganzen doen aan inprenting, dus die zullen haar als moedergans zien.
Dat is wel een feitquote:Op zondag 17 oktober 2021 00:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige vrouwen komen overal mee weg.
Ik riep dus direct vanuit de keuken 'straks zit er een kuiken in!!!!!!' Jon Snow direct 'heb je hem niet horen piepen dan terwijl je hem wreed naar zijn dood gekookt hebt?'quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zo'n bloederig kuikending in de pan gehad, stinken joh
Haantjepikquote:Op zondag 17 oktober 2021 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja weet het woord niet meer, hoe heette dat @:US? Ik ging googlen.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik riep dus direct vanuit de keuken 'straks zit er een kuiken in!!!!!!' Jon Snow direct 'heb je hem niet horen piepen dan terwijl je hem wreed naar zijn dood gekookt hebt?'
![]()
Ik word Vegan.
ZAADRESTEN VAN DE HAAN?quote:
Je bent er qua spelling al helemaal van de leg vanquote:Op zondag 17 oktober 2021 00:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik riep dus direct vanuit de keuken 'straks zit er een kuiken in!!!!!!' Jon Snow direct 'heb je hem niet horen piepen dan terwijl je hem wreed naar zijn dood gekookt hebt?'
![]()
Ik wordt Vegan.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ga dit niet googelen ik ga dit niet googelen.....
quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
![]()
Ik wordt Vegan.
Hagelsnoer dus. Weg liefde voor zachte dooiers.quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ZAADRESTEN VAN DE HAAN?
De chalaza (van het Griekse khalaze) is een draadje gemaakt van ei-albumine (een soort proteďne). Een ei heeft twee van deze hagelsnoeren. Ze zitten bevestigt aan beide kanten van de eidooier en aan de schil. Zo houden de chalazas de dooier vast aan de schaal zodat deze in het midden van het ei blijft zitten. Het ziet eruit als een elastische, witte, navelstreng-achtige draad en zit in ieder ei. Veel mensen vinden het er vies uitzien en vissen het met een lepeltje uit het ei. Dat zijn vaak wat oudere mensen, omdat men vroeger dacht dat de chalaza de zaadresten waren van de haan bij een mislukte bevruchting.
KUN JE HET ETEN?
Je kunt de chalaza van een ei gewoon eten, het betekent niet dat een ei bedorven of slecht is. Sterker nog, een goed zichtbaar hagelsnoer betekent dat je te maken hebt met een vers ei. Het hagelsnoer wordt namelijk minder sterk en daarbij ook minder zichtbaar naar mate de tijd verstrijkt. Zorg wel dat hij goed gaar wordt als je je eitje bakt, want als hij niet doorbakken is, zul je het hagelsnoer wél proeven en geeft het bovendien een naar, flubberig gevoel in je mond.
Oh dat dingquote:Op zondag 17 oktober 2021 00:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ZAADRESTEN VAN DE HAAN?
De chalaza (van het Griekse khalaze) is een draadje gemaakt van ei-albumine (een soort proteďne). Een ei heeft twee van deze hagelsnoeren. Ze zitten bevestigt aan beide kanten van de eidooier en aan de schil. Zo houden de chalazas de dooier vast aan de schaal zodat deze in het midden van het ei blijft zitten. Het ziet eruit als een elastische, witte, navelstreng-achtige draad en zit in ieder ei. Veel mensen vinden het er vies uitzien en vissen het met een lepeltje uit het ei. Dat zijn vaak wat oudere mensen, omdat men vroeger dacht dat de chalaza de zaadresten waren van de haan bij een mislukte bevruchting.
KUN JE HET ETEN?
Je kunt de chalaza van een ei gewoon eten, het betekent niet dat een ei bedorven of slecht is. Sterker nog, een goed zichtbaar hagelsnoer betekent dat je te maken hebt met een vers ei. Het hagelsnoer wordt namelijk minder sterk en daarbij ook minder zichtbaar naar mate de tijd verstrijkt. Zorg wel dat hij goed gaar wordt als je je eitje bakt, want als hij niet doorbakken is, zul je het hagelsnoer wél proeven en geeft het bovendien een naar, flubberig gevoel in je mond.
Sinds ik dit weet hang ik altijd op 1 centimeter boven de koekenpan naar mijn eitjes te staren.quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hagelsnoer dus. Weg liefde voor zachte dooiers.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:26 schreef UitStraling het volgende:
Als ik ooit weer eens tegen een ban oploop dan kom ik terug als Hagelsnoer
Niet als Hoeneer?quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:26 schreef UitStraling het volgende:
Als ik ooit weer eens tegen een ban oploop dan kom ik terug als Hagelsnoer
quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik zou je ogenblikkelijk herkennen
quote:
Truste ereburger Floryquote:Op zondag 17 oktober 2021 00:29 schreef Flory het volgende:
Lig inmiddels in bed met een liter spa naast me, gatver had echt mega zoute nootjes vanavond![]()
Zoiets wat je in een café krijgt om meer te drinken, bahbah.
Trusten luitjes
Zout op nootjes vind ik eigenlijk nooit zo heel fantastisch.quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:29 schreef Flory het volgende:
Lig inmiddels in bed met een liter spa naast me, gatver had echt mega zoute nootjes vanavond![]()
Trusten luitjes
Mooie dromen.quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:29 schreef Flory het volgende:
Trusten luitjes
ik ben in 2strijd, aan de ene kant geen zin aan de andere kant moequote:
Had je ook nog kunnen doen met je eitjes, https://wereldgerecht.nl/(...)ina-duizendjarig-ei/quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zout op nootjes vind ik eigenlijk nooit zo heel fantastisch.
Lekker slapen!
Oh ja dat walgelijksquote:Op zondag 17 oktober 2021 00:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je ook nog kunnen doen met je eitjes, https://wereldgerecht.nl/(...)ina-duizendjarig-ei/
Serieus?quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:44 schreef Koen66 het volgende:
gaan hier per week wel een ei of 30 doorheen
we zijn dan wel met 4 hier he, al eet er 1 hier nauwelijks eierenquote:Op zondag 17 oktober 2021 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus?Hier denk ik een stuk of 3 a 4 per week momenteel maar soms ook weken amper.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik gooi regelmatig eieren weg terwijl ik meestal doosjes van 6 koop.
Oh ik ben zo iemand die alles wat een beetje in de buurt van de datum zit wegkiept. En ja ik weet dat je eieren kan testen.quote:Op zondag 17 oktober 2021 01:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik eet onregelmatig een ei, meestal weekenden
dus vaak genoeg dat het er wat over datum heen is, maar heb ze nog nooit weg hoeven gooien.
eieren krijgen hier de kans niet te bedervenquote:Op zondag 17 oktober 2021 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik ben zo iemand die alles wat een beetje in de buurt van de datum zit wegkiept. En ja ik weet dat je eieren kan testen.
Ik ben echt zo'n datum miep. Vandaag nog nieuwe zonnebloemolie gaan halen voor die kaasdingen, terwijl ik aan de een half jaar over datum zonnebloemolie niets geks rook of zag. Ik weet gewoon dat het door wat er in mijn hoofd gebeurt het toch allemaal een stuk minder lekker smaakt als ik het toch gebruik.quote:Op zondag 17 oktober 2021 01:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eieren krijgen hier de kans niet te bederven
En verder neem ik de datum op verpakkingen vrij losjes.
Sommige dingen gaan een maand of soms nog veeel langer over de datum prima. Spul kan geen kalender lezen
Nouuuuuuuuuuuuuuu! Wat tof! Hoe gaat het met je?Ik kijk echt maar heel zelden in die whatsappgroepquote:Op zondag 17 oktober 2021 01:10 schreef Aron het volgende:
[..]
Haha ja
Ik verveelde me dus ik dacht, laat ik eens kijken of er nog leven is hier
Ik zit er niet eens inquote:Op zondag 17 oktober 2021 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuuuuuuu! Wat tof! Hoe gaat het met je?Ik kijk echt maar heel zelden in die whatsappgroep
Haha ja, stad en land afgereisd toenquote:Op zondag 17 oktober 2021 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn eigenste a4tjes plakker, Hartjesprikker, mede-eigenaar van de ABO feestcommissie toch?
Ja je UI.quote:
Maar we hadden ook veel lol!quote:
Geen idee, ik kom daar zelden meer. Het was wel soort van dood. Woon je nog daar waar je woonde met Silk?quote:Op zondag 17 oktober 2021 01:15 schreef Aron het volgende:
Is er nog wat te doen in ABO tegenwoordig?
Speciaal voor de gelegenheidquote:
Nee hoor, in het begin even maar had het wel gezien op een gegeven moment. Is er nog een abomeet geweest na 2018?quote:Wel toch? Maar mis die oude ABO club nog steeds wel eens, al die vreselijk veel meets. Jij inmiddels een leven denk ik? Ik ben nog gewoon hetzelfde alleen een stuk ouder.
Ja dat sowieso!!quote:
Ja, maar zij is verhuisd inmiddels (en ik hopelijk binnenkort ook, als ik werk gevonden heb ergens)quote:[..]
Geen idee, ik kom daar zelden meer. Het was wel soort van dood. Woon je nog daar waar je woonde met Silk?
Er is vast wel iets gebeurd in je leven toch?quote:Op zondag 17 oktober 2021 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben nog gewoon hetzelfde alleen een stuk ouder.
Waarvan akte.quote:
Euhm geen idee, want ik ben niet actief in die groep. Denk dat sommigen wel vrienden voor het leven zijn~Ik heb het geluid uitstaan en scroll af en toe even naar beneden om die nieuwe berichten melding weg te krijgen. Terwijl ik al die mensen wel mooie mensen vind. Maar mijn telefoon is zo min mogelijk sociale interactie, vond het zo anders dan in ABO, waar je er zelf voor kan kiezen eens mee te lezen/praten.quote:Nee hoor, in het begin even maar had het wel gezien op een gegeven moment. Is er nog een abomeet geweest na 2018?
Zeg me niet dat je al zo oud bent dat je klaar bent met je studie??quote:Op zondag 17 oktober 2021 01:19 schreef Aron het volgende:
[..]
Ja dat sowieso!!
[..]
Ja, maar zij is verhuisd inmiddels (en ik hopelijk binnenkort ook, als ik werk gevonden heb ergens)
25, dan mag het wel een keerquote:Op zondag 17 oktober 2021 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeg me niet dat je al zo oud bent dat je klaar bent met je studie??
Was een leuke groep mensen hoor! Die heel veel meets hadden vooral.quote:Op zondag 17 oktober 2021 01:19 schreef Koen66 het volgende:
welkom oud ABO gast
Heb er destijds ook wel eens gepost maar voelde me er nooit echt thuis
In 2018 was ik ook al reisverslaafd en verliefd op Albanie? Dan nee.quote:Op zondag 17 oktober 2021 01:20 schreef Aron het volgende:
[..]
Er is vast wel iets gebeurd in je leven toch?
Nee en ik had het destijds nog wel eens gevraagd hoor, of er niet iemand nog een spelletjesmeet of zo wilde organiseren. Want het was wel leuk altijd. Maar daar was blijkbaar geen animo voor. Jammer, maar helaas. Bij gebrek aan een huis heb ik mijn best gedaan.quote:Op zondag 17 oktober 2021 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euhm geen idee, want ik ben niet actief in die groep. Denk dat sommigen wel vrienden voor het leven zijn~Ik heb het geluid uitstaan en scroll af en toe even naar beneden om die nieuwe berichten melding weg te krijgen. Terwijl ik al die mensen wel mooie mensen vind. Maar mijn telefoon is zo min mogelijk sociale interactie, vond het zo anders dan in ABO, waar je er zelf voor kan kiezen eens mee te lezen/praten.
Je doet net alsof we elke maand afsprakenquote:Op zondag 17 oktober 2021 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was een leuke groep mensen hoor! Die heel veel meets hadden vooral.
Kan me niet herinneren dat ik je leeftijd ooit actief heb geweten. Je was altijd jong van geestquote:Op zondag 17 oktober 2021 01:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ooooh 25.Dan ben je nog steeds fris en fruitig. Ik ben 42 Nick.
Ik kan in dit huis letterlijk 8 mensen kwijt ofzo, dus nooit een poging gedaan.quote:Op zondag 17 oktober 2021 01:23 schreef Aron het volgende:
[..]
Nee en ik had het destijds nog wel eens gevraagd hoor, of er niet iemand nog een spelletjesmeet of zo wilde organiseren. Want het was wel leuk altijd. Maar daar was blijkbaar geen animo voor. Jammer, maar helaas. Bij gebrek aan een huis heb ik mijn best gedaan.
Grapjasquote:Op zondag 17 oktober 2021 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan in dit huis letterlijk 8 mensen kwijt ofzo, dus nooit een poging gedaan.
Heb je nog contact met Rez?
viel er gewoon niet echt lekker tussen, zal ook wel aan mij hebben gelegen.quote:Op zondag 17 oktober 2021 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was een leuke groep mensen hoor! Die heel veel meets hadden vooral.
Ik gooi net een bak van 500 gr feta uit mijn koelkast. Zo'n drijvend blok feta.quote:Op zondag 17 oktober 2021 01:24 schreef Aron het volgende:
[..]
Je doet net alsof we elke maand afspraken
Oooohquote:Op zondag 17 oktober 2021 01:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
viel er gewoon niet echt lekker tussen, zal ook wel aan mij hebben gelegen.
Maar was destijds ook al hier actief, en in de Relaties SC en in Radio49, wellicht lastig aandacht verdelen ofzo
Ik las je nee grapje en schrok nog steeds toen ik dit las.quote:Op zondag 17 oktober 2021 01:31 schreef Aron het volgende:
[..]
We zijn al drie jaar gelukkig getrouwd!!!
Nouja, kijk. We hebben een paar keer naast elkaar op de bank gezeten, maar echt meer is het nooit geweestquote:Op zondag 17 oktober 2021 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik las je nee grapje en schrok nog steeds toen ik dit las.
Maar geen contact meer dus?
Ja wel elke 3-4 maanden een spelletjesmeer. En dan nog een bbq vaak in de zomerquote:Op zondag 17 oktober 2021 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik gooi net een bak van 500 gr feta uit mijn koelkast. Zo'n drijvend blok feta.
Nou toch best vaak? Het was iig het forum met wie ik het meest gemeet heb. En ook het forum waarbij mensen het meest open waren want je anders voordoen had geen zin want iedereen kende toch iedereen
Oh zo bedoel ik het niet eigenlijk. Het leek me het waarschijnlijkst dat jij nog contact had met Rez. Ik heb met echt niemand van toen contact meerquote:Op zondag 17 oktober 2021 01:33 schreef Aron het volgende:
[..]
Nouja, kijk. We hebben een paar keer naast elkaar op de bank gezeten, maar echt meer is het nooit geweest
Maar ook biosmeets, Amsterdammeets, dierentuinmeets (nee) etc. Was jij ook op de trouwerij van muis?quote:Op zondag 17 oktober 2021 01:34 schreef Aron het volgende:
[..]
Ja wel elke 3-4 maanden een spelletjesmeer. En dan nog een bbq vaak in de zomer
Ik vind het nog steeds bijzonder dat wij nooit gemeet hebben.quote:Op zondag 17 oktober 2021 01:36 schreef Koen66 het volgende:
van 2011-2014 een stuk of 5 meets per jaar, daarna liep het terug tot 2018 nog maar 1 meet en daarna niks meer
Ja maar wel om die reden toch?quote:Op zondag 17 oktober 2021 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh zo bedoel ik het niet eigenlijk. Het leek me het waarschijnlijkst dat jij nog contact had met Rez.
Nee ik ook niet hoor. Alleen met SiIk wel.quote:Ik heb met echt niemand van toen contact meer
Ja dat is wel waar. Was bij veel van die meets niet aanwezig dus misschien dat het daarom minder leek. Trouwerij was ik niet bij.quote:Op zondag 17 oktober 2021 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ook biosmeets, Amsterdammeets, dierentuinmeets (nee) etc. Was jij ook op de trouwerij van muis?
Omdat jullie een beetje de jonge honden van de SC waren. Beiden diep in het studentenleven en inderdaad beiden een beetje van die halve gays.quote:Op zondag 17 oktober 2021 01:38 schreef Aron het volgende:
[..]
Ja maar wel om die reden toch?
[..]
Nee ik ook niet hoor. Alleen met SiIk wel.
inderdaadquote:Op zondag 17 oktober 2021 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds bijzonder dat wij nooit gemeet hebben.
Ik heb net mijn tanden gepoetst dus ik ga er ook vandoor. Slaap lekker, het ga je goed, en misschien kom ik binnenkort nog wel een keer langs hier.quote:Op zondag 17 oktober 2021 01:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moet wel zo slapen van mezelf maar ik moet glimlachen je weer eens te spreken
gezellig, welkomquote:Op zondag 17 oktober 2021 01:43 schreef Aron het volgende:
[..]
Ik heb net mijn tanden gepoetst dus ik ga er ook vandoor. Slaap lekker, het ga je goed, en misschien kom ik binnenkort nog wel een keer langs hier.
ze moeten erg ver over datum zijn wil ik ze testen..quote:Op zondag 17 oktober 2021 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik ben zo iemand die alles wat een beetje in de buurt van de datum zit wegkiept. En ja ik weet dat je eieren kan testen.
Met jou herinner ik me vooral onze feestcommissie meetjes als heel tof. De voorpret.quote:Op zondag 17 oktober 2021 01:39 schreef Aron het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar. Was bij veel van die meets niet aanwezig dus misschien dat het daarom minder leek. Trouwerij was ik niet bij.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 01:43 schreef Aron het volgende:
[..]
Ik heb net mijn tanden gepoetst dus ik ga er ook vandoor. Slaap lekker, het ga je goed, en misschien kom ik binnenkort nog wel een keer langs hier.
Wil je Silk de hartelijkste groeten van me doen?quote:Op zondag 17 oktober 2021 01:38 schreef Aron het volgende:
[..]
Ja maar wel om die reden toch?
[..]
Nee ik ook niet hoor. Alleen met SiIk wel.
*WAT DOE JIJ DAAR*quote:Op zondag 17 oktober 2021 06:19 schreef kwiwi het volgende:
*laat de brug zachtjes zakken om @:Koen66 niet wakker te maken*
Dorpsplein loopt alweer vol.quote:Op zondag 17 oktober 2021 06:19 schreef kwiwi het volgende:
*laat de brug zachtjes zakken om @:Koen66 niet wakker te maken*
oh nicequote:Op zondag 17 oktober 2021 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Met mijn nieuwe router heb ik eindelijk weer overal in huis WiFi.
Nee, zoveel WiFi netwerken hier in de buurt en dat standaard ding van Ziggo zet dan niet echt zoden aan de dijk.quote:
ze zeggen al jaren dat koffie het nieuwe zwarte goud gaat wordenquote:Op zondag 17 oktober 2021 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Koffieliefhebbers betalen binnenkort waarschijnlijk meer voor hun favoriete drank, terwijl die ook nog eens minder goed zal smaken. De prijs van de populaire arabicabonen staat op zijn hoogste punt in bijna tien jaar, terwijl de kwaliteit van de koffieboon door klimaatverandering onder druk staat.
Alles is zo ongeveer duurder aan het worden heb ik het idee. Einde van het jaar zal de salarisverhoging dan vast tegenvallen.quote:Op zondag 17 oktober 2021 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zeggen al jaren dat koffie het nieuwe zwarte goud gaat worden
Hoeveel dronk je daarvoor dan? Ik moet er ook niet teveel caffeine ingooien gedurende de dag.quote:Op zondag 17 oktober 2021 08:47 schreef bitterbal het volgende:
ik drink nu sinds eerste dag vakantie 1 koffie per dag en merk dat ik niet meer die crashes heb die ik voorheen constant over de dag had
ja als ik vrij was 3 kopjes denk ik maar op werk bleef ik dan maar koffie drinken om die crash weer weg te krijgen. is niet extreem veel geweest ofzo maar merk toch verschilquote:Op zondag 17 oktober 2021 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoeveel dronk je daarvoor dan? Ik moet er ook niet teveel caffeine ingooien gedurende de dag.
Op kantoor wil ik het normaal ook beperken. Neem m’n eigen flesje water ook mee tegenwoordig zodat ik wel m’n water binnenkrijg en niet alleen koffie aan het drinken ben.quote:Op zondag 17 oktober 2021 08:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als ik vrij was 3 kopjes denk ik maar op werk bleef ik dan maar koffie drinken om die crash weer weg te krijgen. is niet extreem veel geweest ofzo maar merk toch verschil
K ben vrij. heb in den haag afgesproken met mij nichtje voor een sushi lunchquote:Op zondag 17 oktober 2021 08:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet je vandaag weer werken of heb je een smurfdag?
quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:01 schreef UitStraling het volgende:
Sinds hoeneer staat het minimale aantal kopjes per dag om te mogen wonen in Foqueville niet meer op vijf?
Die komt woensdagquote:Op zondag 17 oktober 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit valt alleen te koffiecompenseren met een waarlijk epische smurftrui.
hoe gaat het swamenwonen kwiwi?quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, want 5 ijskoffie per dag is me toch wat veel
quote:Op zondag 17 oktober 2021 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ben vrij. heb in den haag afgesproken met mij nichtje voor een sushi lunch
Prima hoorquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima hoorMaar nu begon Gergi over kinderen, terwijl ik al blij ben als we met z'n tweeën zonder te ruziën in een klein appartement kunnen wonen
jaquote:Op zondag 17 oktober 2021 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar ga je in wonen zeker? [ afbeelding ]
Je hebt van die plastic huilpoppen, gewoon die een stuk of vier in huis verstoppen, dan is het zo over met die dekselse plannetjesquote:Op zondag 17 oktober 2021 09:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima hoorMaar nu begon Gergi over kinderen, terwijl ik al blij ben als we met z'n tweeën zonder te ruziën in een klein appartement kunnen wonen
nou idd. zon babyborn dingquote:Op zondag 17 oktober 2021 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt van die plastic huilpoppen, gewoon die een stuk of vier in huis verstoppen, dan is het zo over met die dekselse plannetjes
quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
oh das wel iets. Komen er straks kleine kwergi's
quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt van die plastic huilpoppen, gewoon die een stuk of vier in huis verstoppen, dan is het zo over met die dekselse plannetjes
Inwonende schoonvader die op kan passen erbij.quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerst een cavia nemen en kijken of dat gaatquote:Op zondag 17 oktober 2021 09:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zwakzinnig kwijlneefje erbij, helemaal topquote:Op zondag 17 oktober 2021 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Inwonende schoonvader die op kan passen erbij.
Tegen een meer dan schappelijk uurtarief.quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Inwonende schoonvader die op kan passen erbij.
Zou die eens moeten wagenquote:
Geen slecht ideequote:Op zondag 17 oktober 2021 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tegen een meer dan schappelijk uurtarief.
De eierstokken van een ex begonnen ooit zo hard te klapperen dat ze in plaats van kleding voor zichzelf babykleertjes ging kopen en daar ging ze dan urenlang mee spelen en naar zitten staren, pure horrorquote:
Ik heb serieus een neefje dat er uitziet als die kwijlende whatsapp smiley en scheel kijkt 🤤quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwakzinnig kwijlneefje erbij, helemaal top
Dan kan die daarna door het leven als Haagselientjequote:
Baby born, die had ik vroegerquote:
Kijk, is dat ook weer geregeldquote:Op zondag 17 oktober 2021 09:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb serieus een neefje dat er uitziet als die kwijlende whatsapp smiley en scheel kijkt 🤤Is ook niet het scherpste mes in de la verder, dus die heeft het echt niet getroffen
Denk dat je geluk hebtquote:Op zondag 17 oktober 2021 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kan die daarna door het leven als Haagselientje
quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb serieus een neefje dat er uitziet als die kwijlende whatsapp smiley en scheel kijkt 🤤Is ook niet het scherpste mes in de la verder, dus die heeft het echt niet getroffen
Die afsluitende zin ook, 'now in plastic free packaging', het is verdomme een plastic popquote:
Eerder hij hoorquote:
Misschien zijn die poppen tegenwoordig van varkenshuid gemaakt.quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die afsluitende zin ook, 'now in plastic free packaging', het is verdomme een plastic pop
quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die afsluitende zin ook, 'now in plastic free packaging', het is verdomme een plastic pop
Als je regelmatig water uit plastic flessen drinkt heb je toch ook zowat een Playmobilpoppetje op?quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Jezus.
Vind het wel een goede. Voortaan frisdrank-, shampoo-, wasmiddelflessen allemaal verkopen met een papieren zak er omheen en zeggen dat het nu plasticvrij is
Wij allemaal dusquote:Op zondag 17 oktober 2021 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je regelmatig water uit plastic flessen drinkt heb je toch ook zowat een Playmobilpoppetje op?
Tegenwoordig staat op de shampooflessen wel dat ze gemaakt zijn uit 100% gerecycled plasticquote:Op zondag 17 oktober 2021 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je regelmatig water uit plastic flessen drinkt heb je toch ook zowat een Playmobilpoppetje op?
naar sloebers en slungels?quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:33 schreef mschol het volgende:
vond het wat vroeg, dus maar even omgedraaid nog
straks naar megastores
Dan gaan ze een paar weken later de zee in.quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenwoordig staat op de shampooflessen wel dat ze gemaakt zijn uit 100% gerecycled plastic
En uiteindelijk balletjes darmen in door de sushi.quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan gaan ze een paar weken later de zee in.
Gelukkig is de herfstvakantie niet net begonnen ... sterktequote:Op zondag 17 oktober 2021 09:33 schreef mschol het volgende:
vond het wat vroeg, dus maar even omgedraaid nog
straks naar megastores
misschien ben ik daarom zo winderigquote:Op zondag 17 oktober 2021 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En uiteindelijk balletjes darmen in door de sushi.
ga je voor banken en zo?quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:35 schreef mschol het volgende:
[..]
na jouw verhalen? nee..
er zitten daar genoeg andere woonwinkels
Zit er wel eens zo'n petflesluchtje aan?quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien ben ik daarom zo winderig
megastores is alleen druk bij de aldi en de bazaar in het begin. :pquote:Op zondag 17 oktober 2021 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig is de herfstvakantie niet net begonnen ... sterkte
ik heb hekel aan interieur shoppen merk ikquote:Op zondag 17 oktober 2021 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig is de herfstvakantie niet net begonnen ... sterkte
Dat heb ik nog niet echt geroken neequote:Op zondag 17 oktober 2021 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit er wel eens zo'n petflesluchtje aan?
Ben ik echt verslaafd aanquote:Op zondag 17 oktober 2021 09:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb hekel aan interieur shoppen merk ik
hoe kunnen mensen dat leuk vinden
ik vind het ook leukquote:Op zondag 17 oktober 2021 09:36 schreef mschol het volgende:
[..]
doel is banken kijken, want die wil ik asap hebben in nieuwe huis, als ik dan toevallig nog wat anders zie is dat bonusquote:
Ik wil altijd dingen die niemand heeft, nou ja dat is schier onmogelijk maar Henk en Ingrid niet dan.quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:38 schreef bitterbal het volgende:
eigenlijk is ikea gewoon een goede winkel
Leuk is een groot woord, vind dat meestal afhankelijk van de drukte in de winkel, als het gewoon rustig is en je op je gemakje overal een beetje kunt kijken is het nog wel te doen. Maar dan moet je ergens op een dinsdagochtend op een zonnige dag gaan ofzoquote:Op zondag 17 oktober 2021 09:36 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dat weet je gemiddeld genomen pas als je ergens naar bonnen staptquote:Op zondag 17 oktober 2021 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind het ook leukmaar zou winkels kiezen waar ze niet zo actief proberen te verkopen
naast sloeber en sloeber zit ook een bankenzaak. Die zijn geloof ik wel stuk chiller en hebben ook mooie banken staan.quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:39 schreef mschol het volgende:
[..]
doel is banken kijken, want die wil ik asap hebben in nieuwe huis, als ik dan toevallig nog wat anders zie is dat bonus
Heh?quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:39 schreef Dotteke het volgende:
Oliebollen en een bitterbal met mayo nog wel, zo eet ik ze het liefst. Lekker om de ochtend mee te beginnen
Je haarbal moet er uit?quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heh?
Ik ging bijna braakselen bij het lezen van dit.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:39 schreef Dotteke het volgende:
Oliebollen en een bitterbal met mayo nog wel, zo eet ik ze het liefst. Lekker om de ochtend mee te beginnen
Ik zou het nu ook niet eten hoor, maar een bitterbal met mayo vind ik wel lekkerquote:Op zondag 17 oktober 2021 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heh?
Ik ging bijna braakselen bij het lezen van dit.
mij maakt het niet uit of het uitgestorven is of niet, ik vind er gewoon geen reet aanquote:Op zondag 17 oktober 2021 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leuk is een groot woord, vind dat meestal afhankelijk van de drukte in de winkel, als het gewoon rustig is en je op je gemakje overal een beetje kunt kijken is het nog wel te doen. Maar dan moet je ergens op een dinsdagochtend op een zonnige dag gaan ofzo
Ikea is alleen te doen op een doordeweekse dag, anders is het de hel.quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:36 schreef mschol het volgende:
[..]
Ik had die van mij destijds bij Pronto gehaald, was best een prima winkel, maar geen idee of die dat tegenwoordig nog isquote:Op zondag 17 oktober 2021 09:39 schreef mschol het volgende:
[..]
doel is banken kijken, want die wil ik asap hebben in nieuwe huis, als ik dan toevallig nog wat anders zie is dat bonus
Ik ben er wel eens op 2e kerstdag geweestquote:Op zondag 17 oktober 2021 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ikea is alleen te doen op een doordeweekse dag, anders is het de hel.
Ik merk dat ik het in dit huis niet leuk vind om spullen te kopenquote:Op zondag 17 oktober 2021 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hou van mooie spulletjes om me heen
Het was er laatst op woensdag ook druk.quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
had jij al een keer mee gedaan aan fokcribs?👀quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik merk dat ik het in dit huis niet leuk vind om spullen te kopen
Dan voel je jezelf niet thuisquote:Op zondag 17 oktober 2021 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik merk dat ik het in dit huis niet leuk vind om spullen te kopen
Heldquote:Op zondag 17 oktober 2021 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens op 2e kerstdag geweestWas toen wel gelijk 's ochtends en direct door naar het afhaalmagazijn en de kassa, maar dan nog
Neequote:Op zondag 17 oktober 2021 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had jij al een keer mee gedaan aan fokcribs?👀
Ze hebben daar al maandenlang leveringsproblemen dus de helft van de spullen hebben ze nietquote:Op zondag 17 oktober 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was er laatst op woensdag ook druk.
En veel was op.
Dit huis voelt heel tijdelijk om de een of andere reden.quote:
Heb ik weleens gehad met een tafel. Volgens de website hadden ze nog een ruime voorraad. Kom je daar: opquote:Op zondag 17 oktober 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was er laatst op woensdag ook druk.
En veel was op.
Ben er een paar weken geleden nog geweest.quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had die van mij destijds bij Pronto gehaald, was best een prima winkel, maar geen idee of die dat tegenwoordig nog is
niet alleen ikea hoor.. gewoon elke interieur winkel heb ik een hekel aanquote:Op zondag 17 oktober 2021 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij Ikea kun je op je gemak rondkijken, Je hebt ook van die zaken waar je gelijk een verkoper als een wesp om je hoofd hebt zoemen.quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:52 schreef mschol het volgende:
[..]
niet alleen ikea hoor.. gewoon elke interieur winkel heb ik een hekel aan
In 2035 zakken de huizenprijzen, misschien.quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit huis voelt heel tijdelijk om de een of andere reden.Zo was het in principe ook wel bedoeld, maar door die achterlijke huizenprijzen woon ik hier waarschijnlijk nog wel even
Sowieso winkels die dat hebben.quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij Ikea kun je op je gemak rondkijken, Je hebt ook van die zaken waar je gelijk een verkoper als een wesp om je hoofd hebt zoemen.
ik kreeg van neef als tip montellquote:Op zondag 17 oktober 2021 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had die van mij destijds bij Pronto gehaald, was best een prima winkel, maar geen idee of die dat tegenwoordig nog is
quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In 2035 zakken de huizenprijzen, misschien.
Hebben ze tegenwoordig wel een bezorgservice? Toen ik daar mijn meubels kocht hadden ze dat niet en propte ze een busje vol met je spullen en dat mocht je dan gratis gebruiken om het zelf thuis te brengen.quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er een paar weken geleden nog geweest.
Alvast bejaardenmeubels aanschaffenquote:Op zondag 17 oktober 2021 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan kan ik gelijk een seniorenflatje kopen.
mja dat heb/had je bij computerzaken ook.. ik mag hopen dat een "ik kijk even rond" voldoende is om ze op afstand te houdenquote:Op zondag 17 oktober 2021 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij Ikea kun je op je gemak rondkijken, Je hebt ook van die zaken waar je gelijk een verkoper als een wesp om je hoofd hebt zoemen.
Is een iets hogere prijsklasse dan bijvoorbeeld Ikea, maar die banken zijn wel van betere kwaliteitquote:Op zondag 17 oktober 2021 09:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kreeg van neef als tip montell
die had zijn bank daar gehaald
'Welkom, omdat het vandaag een zeer speciale dag is kan ik u enkel en vandaag een exclusief aanbod doen'quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze brengen het wel thuis, maar zetten het voor je deur, je moet het zelf naar binnen brengen. Maar je kan ook kiezen om het zelf te halen.quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze tegenwoordig wel een bezorgservice? Toen ik daar mijn meubels kocht hadden ze dat niet en propte ze een busje vol met je spullen en dat mocht je dan gratis gebruiken om het zelf thuis te brengen.
We hebben net begin dit jaar het bejaardenbed van oma weggegooidquote:Op zondag 17 oktober 2021 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alvast bejaardenmeubels aanschaffen
Als ze vragen "Kan ik u ergens mee helpen?" gewoon zeggen "Ja je moeder" en dan hautain doorlopen.quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:55 schreef mschol het volgende:
[..]
mja dat heb/had je bij computerzaken ook.. ik mag hopen dat een "ik kijk even rond" voldoende is om ze op afstand te houden
Dat was vrij letterlijk hoe de verkoper bij Brugman praatte toen ik daar kwam voor een badkamer.quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Welkom, omdat het vandaag een zeer speciale dag is kan ik u enkel en vandaag een exclusief aanbod doen'
ik heb nog niet echt een bepaald budget vast gezet voor een bank.quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is een iets hogere prijsklasse dan bijvoorbeeld Ikea, maar die banken zijn wel van betere kwaliteit
Ik wacht.quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom je lunchgenot al openen of wacht je nog even?
"oh, en als ik morgen zou zijn gekomen zeker ook?" (maar zo zoek je discussie op..) /quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Welkom, omdat het vandaag een zeer speciale dag is kan ik u enkel en vandaag een exclusief aanbod doen'
'Maar u moet wel nú direct beslissen, dan kan ik u ook nog een extra speciale bijzondere klantenkorting van 10% geven'quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat was vrij letterlijk hoe de verkoper bij Brugman praatte toen ik daar kwam voor een badkamer.
Dacht dat Montell wel iets prijziger wasquote:Op zondag 17 oktober 2021 09:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nog niet echt een bepaald budget vast gezet voor een bank.
wel dat ik hoop voor ¤1000 iets te hebben (maar goed, zie ik iets dat ik fijner vind zitten dat paar honderd euro meer is, doe ik daar niet te moeilijk over)
Als ze zulk soort onzin gaan aanbieden weet je tenminste dat je in ieder geval veel te veel betaalt en ze een marge van 300% op de producten hebbenquote:Op zondag 17 oktober 2021 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Beetje duurdere winkels krijg je echt geen verkoper achter je aan, hoogstens "Lust u een glaasje cava met een gazpacho of een avocadotoast?"
De eigenaresse is vrij goedkoop kan ik je vertellenquote:Op zondag 17 oktober 2021 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht dat Montell wel iets prijziger was
Is volgens mij ook gewoon Mandemakersquote:Op zondag 17 oktober 2021 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ik ga het wel zien.quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Wilt u misschien een tosti en een latte macchiato?”quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Maar u moet wel nú direct beslissen, dan kan ik u ook nog een extra speciale bijzondere klantenkorting van 10% geven'
Ja voor decorum en gastvrijheid zoals het heurt betaal je.quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze zulk soort onzin gaan aanbieden weet je tenminste dat je in ieder geval veel te veel betaalt en ze een marge van 300% op de producten hebben
quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Wilt u misschien een tosti en een latte macchiato?”
Nee, floeber, ik wil een badkamer voor een redelijke prijs.
Nee toch?quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is volgens mij ook gewoon Mandemakers
Yup en mijnheer Mandemakers was niet blij met mijn actiequote:Op zondag 17 oktober 2021 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee toch?
Hmm DMG.
Dat staat vast voor De Mandemakers Groep of zo.
Iemand had een natte broek/ bank?quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yup en mijnheer Mandemakers was niet blij met mijn actie
Als ik voor de helft van het geld exact hetzelfde spul ergens kan kopen zonder een of ander klef verkopersriedeltje dan geniet dat mijn voorkeur hoorquote:Op zondag 17 oktober 2021 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja voor decorum en gastvrijheid zoals het heurt betaal je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |