SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Zoiets: https://www.teasenz.nl/jasmine-dragon-pearls-green-teaquote:
Die kijkt een beetje triggered.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die erachter wacht op zijn beurt.
Een paar babygeitjes in huis lijkt me best leuk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kijkt een beetje triggered.
Geitenpuppies. Denk dat je dan gelijk een bal in Den Bosch hebt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een paar babygeitjes in huis lijkt me best leuk.
ik ben niet zo van het geitenvleesquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ze liever op een stokje geprikt met een beetje ketjap
quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geitenpuppies. Denk dat je dan gelijk een bal in Den Bosch hebt.
Ik woonde ooit tegenover een Indisch restaurant met briljante geitensaté en heerlijke gado gado. Heb het nooit meer zo lekker gegetenquote:
Dit wil ik NU ook, hele avond gevreten maar wil dit nu.quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik woonde ooit tegenover een Indisch restaurant met briljante geitensaté en heerlijke gado gado. Heb het nooit meer zo lekker gegeten
Het restaurant is afgefikt en de eigenaar inmiddels overledenquote:Op zondag 17 oktober 2021 00:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit wil ik NU ook, hele avond gevreten maar wil dit nu.
Hou op!quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik woonde ooit tegenover een Indisch restaurant met briljante geitensaté en heerlijke gado gado. Heb het nooit meer zo lekker gegeten
Of in het Midden-Oostenquote:Op zondag 17 oktober 2021 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
Als je een hekel aan iemand hebt geef je een geit cadeau. Tenzij je in de balkan woont natuurlijk.
Of een paar ganzen. Die beesten houden geen seconde hun snavels.quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
Als je een hekel aan iemand hebt geef je een geit cadeau. Tenzij je in de balkan woont natuurlijk.
deze zien er sowiesoquote:
een haan is ook succes verzekerd voor een goede nachtrustquote:Op zondag 17 oktober 2021 00:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of een paar ganzen. Die beesten houden geen seconde hun snavels.
De Chinees ben ik vorige week nog wezen etenquote:Op zondag 17 oktober 2021 00:08 schreef Flory het volgende:
[..]
Hou op!![]()
Mis hier de 'Hollandse Chinees' best wel
Toen ik net een dag samen woonde voor het eerst kwam de buurman met twee kittens aan en zes flessen sterke drank, die drank was na een weekje op, de katten niet, best wel raar om zoiets te gevenquote:Op zondag 17 oktober 2021 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |