We sleuren je wel meequote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb alleen 0.0 bier en een auto, dus ik BOB wel.![]()
En zelfs al zou ik vodka shotten zou ik na dit spel nog niet genoeg gedronken hebben om klaar te zijn voor wat voor karaoke dan ook.![]()
Ik heb in Maart 2 concerten staan. Barbara Pravi en Zdravko Čolić.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!
Ging jij nou ook maar niet in Rotterdam of ben ik heel erg in de war met iemand anders?
Ik hou van een uitdaging!quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat gaat je niet lukken, ik ga niet aan de karaoke. Nooit.
Het is net zo slecht als de winnaar van het jaar ervoorquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:02 schreef NailQueen het volgende:
De muziek vind ik zo niet bij italie passen
Ja als Greys er niet zou zijn dan zou dat de verbazing van de eeuw zijnquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:02 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb in Maart 2 concerten staan. Barbara Pravi en Zdravko Čolić.
Greys ging wel zag ik.
Zeker! Zo jammer dat Duncan Laurence door corona niet bij de finale kon zijn.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:05 schreef Sableheart het volgende:
Het nummer is misschien niet geweldig, maar het blijft een mooie traditie dat de winnaar van het jaar er voor ergens in de show terug komt.
Maneschijnquote:
Twee zelfsquote:
Ik begrijp ook heel goed waarom het heeft gewonnen en het is het zeker niet slecht.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:06 schreef NailQueen het volgende:
Misschien een onpopulaire mening: Ik vind het dus wel een mooi nummer
Als dit zo doorgaat ga je straks sowieso zingen. Ook zonder karaokequote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Correctie: tweede shot is ook gelijk een feit!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |